Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
WAAROM weer die HELE OUDE versie van de Model S.

Kunnen die mensen nou nooit eens een recente foto pakken van een S? Echt, hier wordt ik zó moe van.

Elke nieuwssite lijkt de zelfde fout te maken.

Daar heb ik Vincent via twitter ook al op gewezen inderdaad. Waarschijnlijk google image search, en deze heeft een mooie witte achtergrond en is groot genoeg.
 
De chinezen hebben nu ook hun prijzen en krijgen blijkbaar ook hun superchargers.
A Fair Price | Blog | Tesla Motors

- - - Updated - - -

doeme, net gezien dat het nu om post 150000 gaat en ik kan er niet aan door mijn vorige post:mad:

Heeft iemand ervaring met een update van de regensensor? Op de US website lees ik dat er een hardware update beschikbaar zou zijn, waardoor ie sneller moet reageren op druppels. Mijne is echt bagger...
 
Heeft iemand ervaring met een update van de regensensor? Op de US website lees ik dat er een hardware update beschikbaar zou zijn, waardoor ie sneller moet reageren op druppels. Mijne is echt bagger...

Ik heb hetzelfde! Begint pas te "wipen" als het hele raam al vol ligt met regen en het zicht nihil is. Was toevallig afgelopen maandag bij het service center waar ik dit ook even heb gezegd, vanochtend achter gekomen dat ze er niks mee hebben gedaan.. :confused:
 
Het is niet te hopen dat ze vanaf nu alle berichten in zowel Chinees als Engels op hun site gaan plaatsen...
news.PNG
 
En benieuwd naar waar je het laat doen, wat het kost, en of je onderzocht hebt of een gelijke lichtdoorlatendheid rondom mogelijk is.

Heb in eerste instantie gevraagd om rondom 60% lichtdoorlatendheid mogelijk is, wat uiteraard het geval is (mijn eerste voorkeur was ook rondom dezelfde tint).

Echter hebben ze toevallig vorige week een Model S rondom 60% gedaan, en ze lieten foto's zien. Het ziet er echt niet mooi uit! Daarom ben ik ook voor 60/35 gegaan, volgens mij een prima keuze.

Kosten vielen mee, iets meer dan 300 euro exclusief BTW. Als het niks is, trek ik het er gewoon weer vanaf en heb ik voor 300 euro een lesje geleerd! ;-)
 
gisteren vervelende situatie:

ik stond voor een gesloten poort en moest me aanmelden via de parlofoon.
Dus even ruit naar beneden en 1x tikken op het linker scroll wieltje om de radio stil te zetten.
Wat blijkt: als je parkeersensoren hebt en je komt 'te dicht' bij de poort zodat op het linkerschermpje de 'parkeersensor radar' aanspringt, dan werkt bovenstaande tik/klik niet meer. Geen ander middel om de radio stil te krijgen dan te 'scrollen' met het wieltje om het volume stapsgewijs te verminderen.
Eenmaal de 'parkeersensor radar' verdwijnt, werkt het 1x tikken op het linker scroll wieltje terug.

Was gisteren ook in SC in Zaventem en dus gelijk even een demonstructie gegeven; het zal doorgegeven worden...