You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of op de Boomse Steenweg in Aartselaar, hoorde ik gisteren. SC Antwerpen zou "binnenkort" daar opengaan, ze moeten enkel het gebouw nog wat opfrissen en inrichten.Leysfi zal gemiddeld wel gevoeliger zijn voor de kwestie gezien Zaventem hometown is. Maar vin 29448 en 29458 zijn al in de maak. 27/01 en 30/01. En het zijn er voor de states en gewone S.
Ik heb nog geen telefoontje gehad maar wel bevestiging via mail voor begin maart.
ofwel is status niet aangepast ofwel (volgens de andere VINs) wordt hij ongeveer volgende week gemaakt. Dan moet ie op de boot, in Tilburg in elkaar steken. Naar ZAVENTEM en dan afleveren. En februari is kort...
zal ten vroegste einde maart zijn. Of zit ik mis?
Google Drive
@alain13, sinds vanavond staat er bij mij: De Tesla-fabriek is uw Model S aan het bouwen.... Dus VIN achteraan in de 29000 wordt gebouwd. Nog even geduld.
Ik had gisteren op weg naar Elon voor het eerst een regen-fluit. Accu was koud en ik trok stevig op dus ik kreeg 2 soorten fluittonen, toen ik losliet gingen die over in een lage fluittoon tijdens regen.
Iemand dit al gehad? Kom het door de "kou"?
Mijn Tessie heeft "buien".. Soms fluit ze een tijdje hard, dan weer zacht, dan weer wekenlang niet.. Ik denk dat ze zich soms wat flirterig voelt en naar andere leuke auto's fluit!
Ik vind het best - als ze maar niet met een Prius thuiskomt
Ik had gisteren op weg naar Elon voor het eerst een regen-fluit. Accu was koud en ik trok stevig op dus ik kreeg 2 soorten fluittonen, toen ik losliet gingen die over in een lage fluittoon tijdens regen.
Iemand dit al gehad? Kom het door de "kou"?
Viel mij ook op, mijn gok is 6.0beta?Ik zag deze foto op de Facebook pagina van Tesla. Accu capaciteit in %? Is dat een instelling?
View attachment 42369
Er worden lijstjes bijgehouden. Dat is het meest benaderend. Zoals de link in mijn eerdere post hierboven. Een 30000 + is ookal geproduceerd blijkbaar
in het verleden was het zo dat er geen enkele logica in de VIN-nummers zat. (wat betreft volgorde dan bestellen of produceren)
Bewust, opdat beursanalysten niet zouden weten hoeveel auto's gemaakt zijn.
bvb :
Byron heeft mij voor besteld;
ik heb wel eerder een VIN gekregen (en dus ook een lager nummer dan Byron),
en Byron heeft zijn wagen toch eerder geleverd gekregen.
Mijn Tessie heeft "buien".. Soms fluit ze een tijdje hard, dan weer zacht, dan weer wekenlang niet.. Ik denk dat ze zich soms wat flirterig voelt en naar andere leuke auto's fluit!
Ik vind het best - als ze maar niet met een Prius thuiskomt
Het is volgens mij niet zo dat er geen enkele logica in zit. Lagere VINs zijn door de band genomen wel ouder. Als ze bij Tesla willen weten of je al de extra beugel in je pano dak "af fabriek" hebt meegekregen vragen ze wel naar je VIN nummer, want vanaf een bepaalde VIN (reeks) zijn ze dat gaan doen.
Wel zijn er talloze redenen om van de productie volgorde af te wijken, en dat doet Tesla dan ook gewoon, zonder opgaaf van redenen. Kan vanwege efficientie van het productie proces, haperingen in de onderdelenstroom, tbv mooiere cijfers in kwartaalrapportages, rechtstreeks ingrijpen door management in individuele gevallen, noem maar op.
Maar een VIN onder de 10.000 is ouder dan eentje van rond de 15.000, en die weer ouder dan een van rond de 20.000. Dus om te zeggen dat er geen enkele logica in zit is wat overdreven.
Op het US forum is trouwens iemand die al heel lang nauwgezet mbv forumleden een lijst bijhoudt met uitgeleverde VINs en de relevante data, en daar mooie grafiekjes van maakt. Je kan daar inmiddels vrij nauwkeurig de wekelijkse productie mee schatten.