Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds een week problemen met bellen in de auto met mijn Samsung S3.
De telefoon maakt wel verbinding in de auto maar als ik dan opneem dan hoor ik niets.
Gisteren even met Tesla Service gebeld en die adviseerde een reset maar dat heeft niet geholpen.
Ik moest het nu proberen met een Iphone of dat wel lukken en anders lag het aan Samsung.
Heeft iemand meer problemen met Samsung S3 en de bluetooth verbinding sinds kort?

Kan ook je mic zijn. Deed het bij mij prima, en toen ineens niets meer. Maandag laten vervangen in Z-O.
 
Sinds een week problemen met bellen in de auto met mijn Samsung S3.
De telefoon maakt wel verbinding in de auto maar als ik dan opneem dan hoor ik niets.
Gisteren even met Tesla Service gebeld en die adviseerde een reset maar dat heeft niet geholpen.
Ik moest het nu proberen met een Iphone of dat wel lukken en anders lag het aan Samsung.
Heeft iemand meer problemen met Samsung S3 en de bluetooth verbinding sinds kort?

Heb ik ook een keer gehad. De pairing wissen en telefoon opnieuw koppelen hielp bij mij (was geen Samsung).
 
Ik wilde graag de 19" cyclone bestellen voor de zomer, nou, dat gaat dus nog niet :(

Ze hopen ergens in Q2 dit jaar losse velgen te kunnen leveren.

Ik heb sinds maandag de zwarte 19" cyclones erop zitten. Maar dat is alleen omdat ik bij aankoop de winterbanden meebesteld heb. Staat niet verkeerd, en bovendien rijdt 19" merkbaar comfortabeler én zuiniger. Het is nu echt een vliegend tapijt.
 
Ik heb sinds maandag de zwarte 19" cyclones erop zitten. Maar dat is alleen omdat ik bij aankoop de winterbanden meebesteld heb. Staat niet verkeerd, en bovendien rijdt 19" merkbaar comfortabeler én zuiniger. Het is nu echt een vliegend tapijt.
Ik heb nu dus de standaard 19", maar wil graag voor de zomer losse set velgen en vind de cyclones dan wel een mooie optie. Alleen kan ik ze dus niet kopen. Wil ik geld aan Tesla geven, willen ze het niet...
 
20140219_123407.jpg

20140219_123336.jpg

Aangezien de winter wel voorbij is heb ik besloten om mijn 21 inch velgen en zomerbanden er weer onder te laten zetten. Gelijk gebruik gemaakt van de gelegenheid en mijn velgen laten poedercoaten. Ben blij met het resultaat. Heb nu meteen een spare (wintervelg).
 
En 6 december dan toch al de Wandlader besteld. Ik dacht veel te vroeg.... Nu heb ik type 2 kabel en portable Laadbox, maar nog geen Wandlader, laat staan dat die geïnstalleerd werd....
Zal aan de Blue Cornerpaal van Decathlon moeten gaan staan en met de fiets naar huis. Of iedere dag sport-gear kijken...
 
Ik heb nu dus de standaard 19", maar wil graag voor de zomer losse set velgen en vind de cyclones dan wel een mooie optie. Alleen kan ik ze dus niet kopen. Wil ik geld aan Tesla geven, willen ze het niet...

Je kunt ze in de VS gewoon kopen voor $800 per stuk. Althans dat was tegen het eind van vorig jaar zo.
De normale 19'' doet 'maar' $500.
Begrijp niet zo goed dat ze hun spareparts support nog steeds zo slecht voor elkaar hebben.
 
Ik heb nu dus de standaard 19", maar wil graag voor de zomer losse set velgen en vind de cyclones dan wel een mooie optie. Alleen kan ik ze dus niet kopen. Wil ik geld aan Tesla geven, willen ze het niet...
Ik was vanmiddag bij service center Den Haag, die had een set 19 inch cyclone op voorraad, ff bellen dus Widoh !?

In Den Haag zijn ze nog aan het opstarten, vloeren en muren zijn geverfd, apparatuur werkt, magazijn in aanbouw. Er lopen ca. 5man en 1 vrouw. Ik belde voor 3 kleine afleverpunten en kon binnen 1 uur al komen, alles vriendelijk opgelost. Gelijk rubber mattenset erin gelegd, ben ik van de opkrullende mat onder mijn voeten verlost.