Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
NU 21:05 op Ned 3 @carlovdweijer van @TUeSmartMob @TUeindhoven over nieuwe mobiliteit en over zijn Tesla
bij @VPROTegenlicht inclusief een interview met elon musk



Inderdaad een interessante uitzending. De autonome auto kwam volop in beeld. En wat Elon Musk vertelde, snijdt hout: het handelen van een autonome auto zal tien keer beter moeten zijn dan het menselijk handelen. Immers één ongeluk door het falen van de autonome auto en je hebt wereldnieuws! Er zal gigantisch veel testwerk aan vooraf moeten gaan, voordat dit praktijk wordt.
 
Zo, vandaag naar Tilburg geweest i.v.m. de brom en de inverter/drive rail/whatever :) wordt over 2 weken vervangen.

Nieuws 1: Middenconsole wordt verwacht medio mei en ik heb me meteen op de e-mail notificatielijst laten zetten.

Nieuws 2: Nog geen rode stekkers, maar dat gaat nu niet lang meer duren, aldus de Vlaamse die mij te woord stond.

Als leenauto kreeg ik een blauwe P85 mee (heb ik zelf ook, maar dan zwart) en dat was geweldig!
Want nu had ik eindelijk referentiemateriaal (ik heb zelf maar 1 Model S).
Leenauto: geen brom (ik ben dus niet gek!), DAB+ is buiten Tilburg net zo ruk als in mijn auto (yes!), identiek verbruik.
En ik ben nog blijer met mijn eigen kleurkeuze (niets tegen blauw, kleur is heel persoonlijk, no flame intended)

Tenslotte nog complimenten voor de vriendelijkheid waarmee ik ben geholpen: helemaal goed!
 
Vandaag deed mijn FM radio het ineens niet meer. Ik was eigenlijk blij dat ik de laatste tijd weinig problemen had met mijn scherm (dat een tijdje geleden wel erg regelmatig zwart bleef), en ik sta dus niet zo te trappelen om een reset te doen. Maar heeft iemand anders ook gehad dat de FM het niet meer deed, en is dat op te lossen met een reset of is er dan iets anders aan de hand?
 
Easter Egg

Iemand dit al gezien ?? Tesla logo gevolgd door 15 seconden op model logo. Elon staat links achter.

edit - ok, had het kunnen weten.. onze US vrienden hadden het al wat eerder in de gaten -;)
 

Attachments

  • Easter egg tesla.jpg
    Easter egg tesla.jpg
    52.1 KB · Views: 349
Last edited:
Ik dacht dat er nogal wat snobs op TMC zaten die de non Tesla loaners afkraken, maar moet mijn mening herzien.
Vanochtend kreeg ik in het service centre Den Haag een 325i coupe mee, man wat een achterhaalde technologie.
Hij trilt, de oude 6 versnellings automaat heeft geen idee wat ik wil en als je echt gas geeft maakt ie een onbeschofte hoeveelheid lawaai.
En dan moet ik vanmiddag nog zo'n brandstofverdelingsstation gaan zoeken om af te tanken, weet er iemand een in de regio Den Haag ;-?
Je zou er bijna range anxiety van krijgen...
 
Ik dacht dat er nogal wat snobs op TMC zaten die de non Tesla loaners afkraken, maar moet mijn mening herzien.
Vanochtend kreeg ik in het service centre Den Haag een 325i coupe mee, man wat een achterhaalde technologie.
Hij trilt, de oude 6 versnellings automaat heeft geen idee wat ik wil en als je echt gas geeft maakt ie een onbeschofte hoeveelheid lawaai.
En dan moet ik vanmiddag nog zo'n brandstofverdelingsstation gaan zoeken om af te tanken, weet er iemand een in de regio Den Haag ;-?
Je zou er bijna range anxiety van krijgen...

kan je het dan niet op het grote scherm zien waar de brandstofverdelingsstations staan, die de auto ooit bezocht heeft?:scared: