Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Goede dag allemaal, hier een nieuwe deelnemer van deze treath, ik heb na het lezen van veel sites en vooral dit forum en deze treath van het weekend gereserveerd en betaald en vandaag al de bevestiging ontvangen (las dat er mensen zijn die 6 dagen moesten wachten op reactie). Dus dat gaat al een stuk sneller. Ik heb nummer 1524 gekregen, ik weet niet of ik dan de 1524ste ben in Nederland of Benelux of Europa of zit er geen volgorde in de nummering. Ik heb overigens een 'normale' Model S gereserveerd.
 
Goede dag allemaal, hier een nieuwe deelnemer van deze treath, ik heb na het lezen van veel sites en vooral dit forum en deze treath van het weekend gereserveerd en betaald en vandaag al de bevestiging ontvangen (las dat er mensen zijn die 6 dagen moesten wachten op reactie). Dus dat gaat al een stuk sneller. Ik heb nummer 1524 gekregen, ik weet niet of ik dan de 1524ste ben in Nederland of Benelux of Europa of zit er geen volgorde in de nummering. Ik heb overigens een 'normale' Model S gereserveerd.
Ray,
welkom in de club.
Ik denk dat het een volgnummer is voor Europa
 
@Frankx: bedankt was al stiekem een bezoeker, maar nu voor het echie

@ Wiebe: goede video gemaakt, mijn complimenten. Misschien niet de meest strakke, maar wel eindelijk eens een video van een 'toekomstige' gebruiker die gewoon laat zien wat ie kan. Hopelijk kunnen we allemaal snel eens een proefrit maken. Ik had vorige week Gert-Jan nog aan de lijn en hij gaat er nog steeds vanuit dat voor eind van het jaar er een Model S in Eindhoven staat.

Overigens al iemand ervaring met oplaadpunten bij je huis? Ben op zoek naar een goede leverancier voor een oplaadpunt bij mij thuis die er ook nog goed uitziet.
 
Model S.jpg


Wiebe heeft geen woord gelogen...

Model S en QP.jpg


Die grijze is sneller...

Mijne heren, to put it bluntly, de Model S is un-be-f*cking-lievable!!!