Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
SIG116, is volledig correct.
Vraag me enkel af wat er zal gebeuren als de Belgische entiteit niet op tijd klaar is... Eens de productie start in US en de Belgische configuraties zijn niet klaar...
Maar bon, blijven vertrouwen hebben, het is alleen spijtig dat er nog steeds zo weining nieuws en informatie komt, ik hoor u al 8 weken dat ik eerstdaags zal kunnen finalizeren.


Zo moeilijk kan het toch niet zijn om in Belgie een vennootschap op te richten?
 
SIG116, is volledig correct.
Vraag me enkel af wat er zal gebeuren als de Belgische entiteit niet op tijd klaar is... Eens de productie start in US en de Belgische configuraties zijn niet klaar...
Maar bon, blijven vertrouwen hebben, het is alleen spijtig dat er nog steeds zo weining nieuws en informatie komt, ik hoor u al 8 weken dat ik eerstdaags zal kunnen finalizeren.

ik snap dat ook niet... en zolang niet alle sigs gefinaizeerd zijn, weten ze ook niet hoeveel rode sigs ze moeten lakken alvorens de multi coat red te kunnen starten.
Hierop zitten honderden Amerikanen met ongeduld te wachten. Dus die Belgische entiteit zou gans de boel blokkeren.
 
View attachment 18619Zijn dit nu andere hoofdsteunen achter dan gebruikelijk?

Dat zijn inderdaad verstelbare steunen! Dit is de eerste keer dat ik die zie. Zaten die er in Geneve al op?

Ik hoop natuurlijk dat de auto in Eindhoven een europese is, maar denk eerlijk gezegd dat die productie nog helemaal niet gestart is. Elon zij ook al vanaf juni, met levering in juli.
Daarom denk ik dat Eindhoven gewoon één van de auto's van de Get Amped tour krijgt. Ik heb gehoord dat het de multicoat witte is.
 
Dat zijn inderdaad verstelbare steunen! Dit is de eerste keer dat ik die zie. Zaten die er in Geneve al op?

Ik hoop natuurlijk dat de auto in Eindhoven een europese is, maar denk eerlijk gezegd dat die productie nog helemaal niet gestart is. Elon zij ook al vanaf juni, met levering in juli.
Daarom denk ik dat Eindhoven gewoon één van de auto's van de Get Amped tour krijgt. Ik heb gehoord dat het de multicoat witte is.
Klopt is inderdaad de multicoat witte uit Antwerpen
 
Een nieuw deel op de Amerikaanse en Belgische site: video walktrough
om de Nederlandse site nog niet te vinden.

Video Walkthrough | Tesla Motors

Ja, laatst met genoegen naar zitten kijken. Over slechts 7 maanden :)0) mag ik het eindelijk allemaal zelf uit proberen.
Had beter geweest voor dit filmpje een schone dame te nemen (mits ze het ook duidelijk uitlegt).
Nu is het een geval van 2x de filmpjes moeten kijken, omdat je af toe afgeleid wordt door de geweldige staat van z'n gebit.
In geval van een schone dame ook, maar dan weet je wel meteen de klassering van je 2 grootste interesse objecten (als dit ze zijn tenminste).

Verbazend trouwens hoe hij het zonder enige emotie allemaal vertelt. Zal wel de bedoeling van tesla zijn geweest: vertel het maar alsof het volstrekt normaal en gebruikelijk is dat je een auto zo bedient.
 
net volgende email gekregen (ik denk dat ik me ooit eens opgegeven heb bij het ev centrum om een testrit te kunnen doen met de S)
ik vraag me af of het hier om de definitieve Europese versie zou gaan??

Geachte heer Frank Piessens,
Athlon Car Lease en het HNR | EV Centrum nodigen u graag uit om het uiteindelijke productiemodel van de Tesla Model S te komen bewonderen gecombineerd met een ongedwongen borrel op zaterdag 23 maart van 18:00 tot 20:00 uur in het HNR | EV Centrum te Rotterdam.
Heeft u de auto nog niet eerder live gezien of wilt u hem nogmaals op uw gemak bekijken kom dan naar deze exclusieve sneak preview.
Voor het bevestigen van uw aanwezigheid (en aantal personen) stuurt u simpelweg een reply email naar: [email protected]
In verband met het beperkt aantal plaatsen verzoeken wij u vriendelijk vandaag voor 18.00 uur te reageren.
 
net volgende email gekregen (ik denk dat ik me ooit eens opgegeven heb bij het ev centrum om een testrit te kunnen doen met de S)
ik vraag me af of het hier om de definitieve Europese versie zou gaan??

Geachte heer Frank Piessens,
Athlon Car Lease en het HNR | EV Centrum nodigen u graag uit om het uiteindelijke productiemodel van de Tesla Model S te komen bewonderen gecombineerd met een ongedwongen borrel op zaterdag 23 maart van 18:00 tot 20:00 uur in het HNR | EV Centrum te Rotterdam.
Heeft u de auto nog niet eerder live gezien of wilt u hem nogmaals op uw gemak bekijken kom dan naar deze exclusieve sneak preview.
Voor het bevestigen van uw aanwezigheid (en aantal personen) stuurt u simpelweg een reply email naar: [email protected]
In verband met het beperkt aantal plaatsen verzoeken wij u vriendelijk vandaag voor 18.00 uur te reageren.
Interesting, zou zeggen check it out en maak foto's :smile:
 
Ha! Reservering gecanceled, maar zondag toch even een ritje maken in een Model S.

Het Elektrisch Vervoers Centrum in Rotterdam vroeg om een pakkende slogan en er waren er weinig genoeg waardoor mijn slogan de beste was..

De winnende slogan: "Rijd iedereen met een Tesla Model S, dan gaat Shell op de fles!"