Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Over de navigatie gesproken: dit weekend een aantal keer overgestoken met het pontje in Wageningen. Na de oversteek bleek de navigatie iedere keer in de war. Bij het wegrijden van de pont denkt de navigatie dat je nog op het beginpunt staat (waarschijnlijk omdat niet alleen gps maar ook beweging/snelheid van de auto gebruikt wordt om de locatie te bepalen). Je zou denken dat dit redelijk snel weer hersteld wordt, maar het duurt minstens een kwartier voordat je niet meer naast de ingetekende route rijdt. Hebben meer mensen deze ervaring? Zo ja, misschien handig om te melden aan Tesla als bug...
 
Over de navigatie gesproken: dit weekend een aantal keer overgestoken met het pontje in Wageningen. Na de oversteek bleek de navigatie iedere keer in de war. Bij het wegrijden van de pont denkt de navigatie dat je nog op het beginpunt staat (waarschijnlijk omdat niet alleen gps maar ook beweging/snelheid van de auto gebruikt wordt om de locatie te bepalen). Je zou denken dat dit redelijk snel weer hersteld wordt, maar het duurt minstens een kwartier voordat je niet meer naast de ingetekende route rijdt. Hebben meer mensen deze ervaring? Zo ja, misschien handig om te melden aan Tesla als bug...
Was laatst ook met de pont overgestoken en had precies hetzelfde, reed een tijdje dwars door het water!
Oversteken met de pont hebben ze in California nog nooit van gehoord...
 
Over de navigatie gesproken: dit weekend een aantal keer overgestoken met het pontje in Wageningen. Na de oversteek bleek de navigatie iedere keer in de war. Bij het wegrijden van de pont denkt de navigatie dat je nog op het beginpunt staat (waarschijnlijk omdat niet alleen gps maar ook beweging/snelheid van de auto gebruikt wordt om de locatie te bepalen). Je zou denken dat dit redelijk snel weer hersteld wordt, maar het duurt minstens een kwartier voordat je niet meer naast de ingetekende route rijdt. Hebben meer mensen deze ervaring? Zo ja, misschien handig om te melden aan Tesla als bug...

Dit probleem had ik ook nadat ik de pont in Akersloot had genomen en vervolgens parallel aan het kanaal bleef rijden. De navigatie bleef glashard volhouden dat ik nog op de andere oever reed.
De remedie ligt in het updaten van de navigatiesoftware. Doen ze in een SC door even met een laptop de software te updaten. Duurt minder dan een minuut en is daarna perfect.
 
ju3esese.jpg


Is er nog behoefte aan T Sportline 19" velgen?

T Sportline heeft nog slechts een kleine voorraad zilver en zwart beschikbaar.
 
Dit probleem had ik ook nadat ik de pont in Akersloot had genomen en vervolgens parallel aan het kanaal bleef rijden. De navigatie bleef glashard volhouden dat ik nog op de andere oever reed.
De remedie ligt in het updaten van de navigatiesoftware. Doen ze in een SC door even met een laptop de software te updaten. Duurt minder dan een minuut en is daarna perfect.

Thanks! Ik zet het op m'n lijstje voor de afspraak die ik begin juni heb. ;-)
 
Er stond deze morgen een update klaar. iemand een idee wat het is?
bij vorige updates gaf hij als suggestie 3.00 uur aan om te beginnen instaleren.
bij deze 1.40uur (misschien is het een grotere update dan de vorige).

nog mensen een update klaar staan?

als ik de enige ben, hebben ze misschien de supercharge optie naar de auto gestuurd!:smile: (wishful thinking)

update:
ik kon niet wachten, 'k heb de update gestart.
 
Last edited: