Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij hetzelfde, rubber blijft niet zitten, schuift op en dan komt het alcantara vrij waardoor het er niet uit ziet. Al bij het SC in Tilburg geweest maar die zeggen dat ik de enige ben. Vreemd. Hoor graag wat men gaat zeggen als je geweest bent.

Ik had hetzelfde probleem.
Zou opgelost worden door het service center, maar ze hebben het alleen maar lelijker gemaakt door het proberen (scheef) vast te plakken (met vieze handen)... :frown:
Volgende keer beter hoop ik.
 
Nog 2 aanvullingen ivm ons bezoek aan de VS en Tesla:

Verder, na ca 2,600 mijl door Californië en Oregon valt op hoe weinig Tesla's je hier ziet. Rond San Francisco, toch de thuismarkt, meer, vooral in de gegoede buurten en in de parkings van Saks' en zo. Toch een beetje als te verwachten, voor liefhebbers, voorlopers en zeer bewuste e-rijders, maar nog geen main stream

Groet maar weer van jullie correspondent in het Westen

Haha, ik heb hier in Asturië nog geen enkele ev gezien, zelfs nog geen plug-in hybride! Wel hele verbaasde reacties gehad op het moment dat je eerst je kind uit het zitje in de derde rij haalt en vervolgens de buggy uit de frunk haalt.

Veel plezier daar!
 
Bij mij hetzelfde, rubber blijft niet zitten, schuift op en dan komt het alcantara vrij waardoor het er niet uit ziet. Al bij het SC in Tilburg geweest maar die zeggen dat ik de enige ben. Vreemd. Hoor graag wat men gaat zeggen als je geweest bent.

Je bent zeker niet de enige. Ik had het ook, echter heb de gehele hemel extern laten bekleden met Alcantara dus daarmee was dat probleem gelijk opgelost.
 
SC PotoMac (Net buiten Washington) - 8 Laadpalen, geen Tesla te zien :-(

IMG_2493.jpg
 
Net 32A fix laten installeren, opnamen gemaakt van geluid motor/omvormer die naar Tesla Amerika gestuurd worden, zonnescherm voor achterklep gekocht. Daarnaast is er nieuwe software geladen 5.12 plus een fix van afgelopen nacht. De software staat nu te installeren. Als ik bijzonderheden zie zal ik deze melden. Wederom prima geholpen door SeC Amsterdam. Even kunnen kijken naar montage 32A fix, is inderdaad alleen een paar kabeltjes vervangen door dikkere exemplaren tussen junction box en opladers.
 
Net 32A fix laten installeren, opnamen gemaakt van geluid motor/omvormer die naar Tesla Amerika gestuurd worden, zonnescherm voor achterklep gekocht. Daarnaast is er nieuwe software geladen 5.12 plus een fix van afgelopen nacht. De software staat nu te installeren. Als ik bijzonderheden zie zal ik deze melden. Wederom prima geholpen door SeC Amsterdam. Even kunnen kijken naar montage 32A fix, is inderdaad alleen een paar kabeltjes vervangen door dikkere exemplaren tussen junction box en opladers.

Heb je het zonnescherm voor achterklep bij het servicepunt gekocht?
 
Ik heb vorige week mijn 3e display/computer gehad maar nu valt mij deze vouw ineens op, is dit de normale vorm? (Linksbovenaan het middenscherm).

Ik dacht eerst dat je het over een vrouw had :)
Bij mij ook geen vouw

- - - Updated - - -

Nu je daar over begint. In de app staat de buiten en binnen temperatuur. Op de schermen zie ik alleen de buitentemperatuur. Of is ergens toch de binnentemperatuur te zien?

Ik keek zojuist: in de app staat interior temp: 36.0
In de beide schermen in de auto staat 33
 
Ik heb vorige week mijn 3e display/computer gehad maar nu valt mij deze vouw ineens op, is dit de normale vorm? (Linksbovenaan het middenscherm).

Ik dacht eerst dat je het over een vrouw had :)
Bij mij ook geen vouw

- - - Updated - - -



Ik keek zojuist: in de app staat interior temp: 36.0
In de beide schermen in de auto staat 33

Schermen in de auto tonen alleen ingestelde binnentemp. Voor de werkelijke binnentemp moet je inderdaad via de app aflezen.