Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
In Oosterhout staat trouwens de nieuwe 'snellader': CCS, Chademo en type 2 AC
ImageUploadedByTapatalk1406046215.944926.jpg

ImageUploadedByTapatalk1406046229.511649.jpg
 
In Oosterhout staat trouwens de nieuwe 'snellader': CCS, Chademo en type 2 AC
View attachment 54341
View attachment 54342
Mooi apparaat! Hoewel het 'maar' 50kW is, is het sowieso goed te zien dat steeds meer van deze snelladers er komen.

We kunnen de hele discussie voeren, maar als ik mijn CHAdeMO adapter heb ben ik blij dat er ook van dit soort punten zijn.
 

Hier moet ik toch echt op reageren. De opzet lijkt veel op die van de http://www.etoureurope.eu/ alleen werd er daar in 9 dagen liefst 4.200km afgelegd en konden teams zich inschrijven voor een wedstrijdelement. De frequente bezoeker van dit forum weet op welke positie wij als enig deelnemend team uit Nederland zijn gefinisht. :biggrin:

- - - Updated - - -

Waar!!! Ik ben hier namelijk al lang naar op zoek. Ga een 43kW station laten installeren in september, maar geen kabel..... nergens te vinden.. dus 3x63a

Renaultdealer al geprobeerd...? :tongue:
 
Waarom niet gewoon met een vaste kabel? Bijna niemand heeft een 43kW kabel bij zich.

De auto heeft toch een Type 2 ingang, dus ik zou dan lekker een vaste kabel pakken.

Het 43kW station komt voor mijn pand te staan, en de kabel kan dan bij de balie afgehaald worden indien de persoon een voertuig heeft die op 43kW kan laden (Zoe). Laden is kosteloos, en tot 22.00 kan er geladen worden.
 
Mijn zoektocht is over, \al binnen 2 maanden een 3x63a (43kW) laadkabel hebben. midden/eind september dan operationeel mat 43kW laadstation. Voor Tesla maakt het niet uit, 22kW is al aanwezig.
Toch een 43kW-kabel gevonden, beide zijden Mennekes (eenmaal F en eenmaal M, zoals passend voor onze MS), en niet eens heel duur: PlugConnect.de | CrOhm Typ 2 Ladekabel EVCC263 (43 kW)