Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Fotos volgen zo spoedig mogelijk. Samsung doet raar dus kan geen fotos uoloaden.



- - - Updated - - -



Stoelaanpassing is normaal gesproken 750 euro ex btw. Ik heb echter ook nog een lendesteun en in de rugleuning wat laten aanpassen. Koste mij uiteindelijk 950 ex.

Remklauwen in Leek laten verven. Foto's volgen nog.

1411903342104.2.jpg
1411903699302.3.jpg
1411903769299.4.jpg
 
Hier nog steeds geen update naar 6.0.
Nu eerst maar eens een maandje naar Bali. De MS meenemen is aanlokkelijk maar iets teveel van het goede.
Ik denk dat ik daar niet veel elektrisch vervoer ga meemaken, maar als ik iets interessants zie zal ik het posten.
 
Sedert de "6" krijg ik steeds routes voorgesteld die grote omwegen zijn. Zo had ik gisteren mijn home-adres ingetoetst; op een 3km van thuis stelt de nav een omweg van 6 à 7km voor. Zonder reden.
Ik zie op de nav ook geen waarschuwing voor snelheidscontroles, wat ik wel had op mijn draagbaar Garmin toestelletje van € 200 in mijn vorige wagen. Jammer, of kan ik dat op een of andere wijze toch instellen.
Nog zoiets, telkens ik eenmalig mijn ruitenwisser wil aanzetten (bvb. om een klein vlekje weg te doen) springen de lichten aan. Tegenliggers denken dan wellicht dat ik naar hen een signaal wil geven. Dat hoeft toch niet? Kan dat vermeden worden?
 
Sedert de "6" krijg ik steeds routes voorgesteld die grote omwegen zijn. Zo had ik gisteren mijn home-adres ingetoetst; op een 3km van thuis stelt de nav een omweg van 6 à 7km voor. Zonder reden.
Ik zie op de nav ook geen waarschuwing voor snelheidscontroles, wat ik wel had op mijn draagbaar Garmin toestelletje van € 200 in mijn vorige wagen. Jammer, of kan ik dat op een of andere wijze toch instellen.
Nog zoiets, telkens ik eenmalig mijn ruitenwisser wil aanzetten (bvb. om een klein vlekje weg te doen) springen de lichten aan. Tegenliggers denken dan wellicht dat ik naar hen een signaal wil geven. Dat hoeft toch niet? Kan dat vermeden worden?

Ruitenwissers: Even kort duwen op de richtingsaanwijzer hendel (dus niet draaien) zal de wisser 1 maal doen werken. Duw je verder dan gaat de sproeier aan. Op dat moment gaan de lichten niet aan.
Stel dat de hendel staat om automatisch te wissen in een van de 2 interval modes, kan wel als resultaat hebben dat het systeem vind dat de ruit niet proper is, en dan gaan de lichten aan bij de automatische actie van de wisser.
 
Sedert de "6" krijg ik steeds routes voorgesteld die grote omwegen zijn. Zo had ik gisteren mijn home-adres ingetoetst; op een 3km van thuis stelt de nav een omweg van 6 à 7km voor. Zonder reden.
Ik zie op de nav ook geen waarschuwing voor snelheidscontroles, wat ik wel had op mijn draagbaar Garmin toestelletje van € 200 in mijn vorige wagen. Jammer, of kan ik dat op een of andere wijze toch instellen.
Nog zoiets, telkens ik eenmalig mijn ruitenwisser wil aanzetten (bvb. om een klein vlekje weg te doen) springen de lichten aan. Tegenliggers denken dan wellicht dat ik naar hen een signaal wil geven. Dat hoeft toch niet? Kan dat vermeden worden?

Die omwegen heb ik ook al meegemaakt, bijna bij huis, komt er een enorme omweg/alternatieven... niet handig...
Lijkt alsof hij op een bepaald kruispunt (waar je soms even aansluit in rij van 3-4 auto's) als file ziet? en hierdoor dus route aanpast?