Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
tassen

zo dat is even wennen hier typpen :)

iemand toevallig ervaring met dit soort tassen? ik ga op vakantie met 5 pers en dan kan ik iedere ruimte wel gebruiken

tas 2.jpg
tas.jpg


gevonden op

Reistassen op maat voor uw auto - Car-Bags.com
 
Ziet er idd goed uit.

Ik zie op de website dat ze in Waalwijk zitten. Misschien dat we een forumlid kennen die daar in de omgeving woont :wink: en die ze even kan uittesten.:biggrin:

En dan kan diegene (ons kent ons in Brabant) misschien wel een special deal / groupbuy regelen... :cool:
 
Kon zo snel niet het draadje met fiscale onderwerpen vinden dus post mijn vraag hier maar even.

Een vriend van me (met eenmanszaak) wil een tweedehands EV kopen. Welke regelingen zijn wel/niet van toepassing? Kun je nog van MIA, KIA of VAMIL gebruikmaken? Hoe zit het met bijtelling? Wordt deze 5 jaar vanaf eerste toelating bepaald of 5 jaar vanaf de aankoop van de tweedehands auto?
 
Kon zo snel niet het draadje met fiscale onderwerpen vinden dus post mijn vraag hier maar even.

Een vriend van me (met eenmanszaak) wil een tweedehands EV kopen. Welke regelingen zijn wel/niet van toepassing? Kun je nog van MIA, KIA of VAMIL gebruikmaken? Hoe zit het met bijtelling? Wordt deze 5 jaar vanaf eerste toelating bepaald of 5 jaar vanaf de aankoop van de tweedehands auto?

KIA en VAMIL zijn afgeschaft voor personenauto's
MIA kan alleen bij nieuwe auto, hoewel er een uitzondering zou zijn voor "Demo's" (auto met minder dan 6500km en jonger dan 6 maanden). Deze uitzondering kan ik niet terugvinden, maar een fiscalist kan ongetwijfeld de bron daarvan achterhalen...
5 jaar is vanaf eerste registratie. Ik weet niet hoe omgegaan wordt met een verlenging daarna, maar ik kan me voorstellen dat als iemand in 2012 een EV heeft gekocht, die dus t/m 2017 0% zou hebben, dat die in 2017 een nieuwe "gegarandeerde periode" van 5 jaar zou krijgen op basis van het dan geldende percentage.... Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar de regels daarachter....
 
Kon zo snel niet het draadje met fiscale onderwerpen vinden dus post mijn vraag hier maar even.

Een vriend van me (met eenmanszaak) wil een tweedehands EV kopen. Welke regelingen zijn wel/niet van toepassing? Kun je nog van MIA, KIA of VAMIL gebruikmaken? Hoe zit het met bijtelling? Wordt deze 5 jaar vanaf eerste toelating bepaald of 5 jaar vanaf de aankoop van de tweedehands auto?

is zonder deze subsidiestroom ook zo gek nog niet. het 2013 feest is dan wel voorbij maar met 4% op een daarom relatief goedkopere 2014 op 4jr 4% is dit een plezierig alternatief voor een ICE aan het worden: je autokosten liggen dan op iets meer dan € 800 p/mnd incl verzekering, afschrijving, onderhoud, banden. En je kan ook nog on/off balance financieren. na 4 jr verkoop aan privé of netto meerwaarde tov afschrijving in je zak steken. Heb er 1 te koop nu die dit kost trouwens..
 
Ziet er idd goed uit.

Ik zie op de website dat ze in Waalwijk zitten. Misschien dat we een forumlid kennen die daar in de omgeving woont :wink: en die ze even kan uittesten.:biggrin:

En dan kan diegene (ons kent ons in Brabant) misschien wel een special deal / groupbuy regelen... :cool:


ik ken niemand in waalwijk :) o s.it daar woon ik zelf! zal er eens langs rijden en kijken wat ze kunnen bieden als we er 10 afnemen of zo!
 
zo dat is even wennen hier typpen :)

iemand toevallig ervaring met dit soort tassen? ik ga op vakantie met 5 pers en dan kan ik iedere ruimte wel gebruiken

View attachment 87530View attachment 87531

gevonden op

Reistassen op maat voor uw auto - Car-Bags.com

Ik heb letterlijk deze set vorig jaar besteld en op wintersport afgelopen jaar gebruikt. Uistekend!
Kwaliteit is prima, de 3 langere tassen hebben ook wieltjes. Erg handig dat je thuis al weet wat je kan inpakken, past precies.
Ik heb ook de tesla tassen voor in de frunk en voor in de trunk. Die tassen zijn dikker en nog betere kwaliteit maar ook stukken duurder.
 
Ik moest vanmiddag mijn software resetten door de twee scrol wieltjes in te drukken omdat het Panorama dak niet opende, niet op het stuur en niet op het scherm.
Hebben anderen dit ook al eens meegemaakt?

Heb het ook 1 keer gehad: totale freez scherm, dak, etc. Ik kon wel gewoon rijden en na de reset deed alles het gewoon weer. Uitleg van SC was dat er wel eens een bitje verkeerd omvalt door al die gekoppelde computers!
 
tassen set

Helaas, de groepsbuy kan momenteel niet doorgaan door een tekort aan voorraad!
Er zijn nog 2 setjes op voorraad, als je er hier 1 van besteld krijg je een koeltas voor bij je voetgedeelte met een waarde van 29,95 er gratis bij.
Na deze 2 setjes kun je pas vanaf oktober verwachten dat er nieuwe voorraad is.
Dus bestellen even mailen dat je op het forum zit en je krijgt de voetentas er gratis bij (deze ochtend waren het nog 3 setjes maar ja, weet niet wie er al 1 heeft besteld :cool::cool:)