Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het word weer kouder weer en merk dat bij mij een oud probleem de kop op steekt, koud linker hand en been bestuurderskant. Kortom tocht. Al vele malen voor teruggeweest maar men krijgt het maar niet goed afgesloten. Anderen die hier last van hebben of bij wie het opgelost is ?

Ik heb hier ook last van gehad, maar dit had met de afsluiten van het stukje voor de spiegel te maken, met wat betere plaatsing van rubber was dit opgelost. Overigens was dit ook zeer positief voor de geluidsproductie :) Maar je hebt het over je linkerbeen, daar heb ik dus totaal geen last van gehad... Blijkbaar toch echt iets mis. Ik zou er geen genoegen mee nemen en eisen dat ze het oplossen. Pak een loaner (P90DL) en toon aan dat het daar niet speelt, en geef deze pas terug tot ze het gefixed hebben :)
 

En Hans, waar vind je de specificatie van Mclaren want de website vermeld 0-100 3 sec.
Dat deze dan na de 100 meteen door trekt en de P90DL inhaalt zal wel kloppen.
 
En Hans, waar vind je de specificatie van Mclaren want de website vermeld 0-100 3 sec.
Dat deze dan na de 100 meteen door trekt en de P90DL inhaalt zal wel kloppen.

Zo'n tijd van 3 seconden lukt alleen met gebruik van launch control op een droge weg.
Als je even wat met de time slider in het filmpje speelt dan kom je er achter dat de McLaren ongeveer 7,5 seconden nodig heeft van 0-160 kmh (omdat de launch control niet wordt gebruikt). Ik verwacht dat je dan met je P90DL in ieder geval gedurende 7,5 seconden voor de McLaren uitrijdt.

De kans dat je hier in NL ooit voor het stoplicht naast een McLaren komt te staan is nihil.
En mocht het al gebeuren dan is het net bij aankomst in Zuid-Frankrijk met je hele familie in de auto en nog 10% SOC resterend. Balen !
 
Ik krijg sinds zaterdag sommige laadstatus notifications nogal vertraagd door. Zaterdag naar Blijdorp geweest en daar aan de 'druppellader' gehangen. Ik was al lang thuis toen de notification doorkwam dat het laden voltooid was. En nu net kreeg ik de notification van 4:00 afgelopen nacht.
Ik heb een iPhone en vraag me af of dit ook bij Android toestellen gebeurt. Dan kan ik er vrij zeker van zijn dat het bij Tesla ligt.

Heb ik ook last van, nu nog steeds.
 
Ik krijg sinds zaterdag sommige laadstatus notifications nogal vertraagd door. Zaterdag naar Blijdorp geweest en daar aan de 'druppellader' gehangen. Ik was al lang thuis toen de notification doorkwam dat het laden voltooid was. En nu net kreeg ik de notification van 4:00 afgelopen nacht.
Ik heb een iPhone en vraag me af of dit ook bij Android toestellen gebeurt. Dan kan ik er vrij zeker van zijn dat het bij Tesla ligt.
De Android app geeft geen laadnotificaties.
 
Ik vind m ook mooi en lijkt mega praktisch. Benieuwd naar alle in depth reviews die gaan komen. Geen opmerkingen gemaakt of AP hardware anders is dan bij huidige S. Ook benieuwd naar software versie die er nu op zit. Falcon wing deuren zijn cool, maar automatisch openende deuren voor ook. Zal wat €€€ gaan kosten.
 
Was mooi. Benieuwd naar de reacties straks. Zal wel impact hebben. En ik vind hem schitterend.
Ik zag 'm in de fabriek vorige week (van buiten, met de deuren open). Hij vooral groot. Héél erg groot.

Verder verwacht ik heel veel mooi/lelijk discussies over het nieuwe neusje :)

De eerste reacties van de pers, die er vandaag al in heeft gereden, zijn uiterst lovend. Vooral ook vanwege de focus op veiligheid. Deuren, stoelen, crashzone (5 sterren!), luchtfilter, panoramische voorruit, etc.