Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn schema is niet heel strikt maar regelmatig genoeg dat ik vaak merk dat de auto al lekker warm is. Als ik een keer later vertrek merk ik t niet:rolleyes:. Als het warm genoeg is zal hij niet gaan verwarmen.

- - - Updated - - -


Nee met de ventilatie gaat dit niet. Buiten dat t niks met de accu doet.

Je kunt de start van het laden schedulen. Als je om 8 uur weg wilt en je weet dat je nog 3 uur moet laden dan kun je de start van het laden instellen om 5 uur. De accu zal dan op temperatuur zijn, een betere range halen en geen beperking/stippellijn geven voor regen of max vermogen.

Ha daarom dat ik de laatste twee dagen een gele stippellijn zie als ik vertrek op het werk, de regen is beperkt vermogen niet.
Is dit normaal?
 
Onlangs mijn derde set schijven en blokken rondom gehad wegens een vibratie. Maar de oorzaak zit er nog want ik voel 'm alweer komen.
En ik doe helemaal niks geks qua remmen (echt niet). Set nummer vier zit eraan te komen. Alles onder garantie, dat wel, heel netjes. Maar dit begint wel te vervelen.

Ik zit je blijkbaar op de hielen. Net de derde set er onder gekregen. Inclusief verversen remvloeistof en software update die betrekking op remmen zou hebben. Maar ben bang dat ze de oorzaak niet achterhalen en dat ik straks weer voor een nieuwe set bij de SeC sta[emoji16]. Service wel weer top. Van alles onder coulance vervangen.
 
geen "smart preconditioning" voor mij.

ik bepal mij schema via VisualTesla.
Opladen zo laat mogelijk (start om 4u); dat is de batterij nog warm bij de start : geen geel lijntje.

En klimaatregeling idem : 15 voor de start, 's ochtends; en enkele keren 's avonds automatisch inschakelen via VT.


 
Bij de eerste E-Rally reed er al een verhuiswagen mee met 200 km bereik.
ERally2014_ (40).JPG
 
geen "smart preconditioning" voor mij.

ik bepal mij schema via VisualTesla.
Opladen zo laat mogelijk (start om 4u); dat is de batterij nog warm bij de start : geen geel lijntje.

En klimaatregeling idem : 15 voor de start, 's ochtends; en enkele keren 's avonds automatisch inschakelen via VT.


Gewoon even een vraag.
Ik installeerde Visual tesla een tijdje geleden, maar ik durf tot nu toe niet in te loggen als ik de disclaimer lees. (schrik dat mijn app niet meer zou werken).
Is mijn vrees terecht ???:confused:

Regen: ik zag gisteren het gele lijntje voor het eerst (range 250 km), buitentemp 9°c, en dit verdween zeer snel tijdens het rijden.
 
Even een paar vraagjes Visual Tesla doet het al een tijdje bij mij niet meer, of ligt dat omdat ik naar Windows10 ben over gegaan? versie 0.29.00
Omdat ik nu Windows 10 gebruik eens Tesla Companion geïnstalleerd (zou leuk zijn om auto voor te verwarmen cloud functie). Maar deze app kan niet inloggen. Anderen daar ook last van?
 
Gewoon even een vraag.
Ik installeerde Visual tesla een tijdje geleden, maar ik durf tot nu toe niet in te loggen als ik de disclaimer lees. (schrik dat mijn app niet meer zou werken).
Is mijn vrees terecht ???:confused:


Ik gebruik het al een hele tijd en nog nooit problemen mee gehad.


Even een paar vraagjes Visual Tesla doet het al een tijdje bij mij niet meer, of ligt dat omdat ik naar Windows10 ben over gegaan? versie 0.29.00
Omdat ik nu Windows 10 gebruik eens Tesla Companion geïnstalleerd (zou leuk zijn om auto voor te verwarmen cloud functie). Maar deze app kan niet inloggen. Anderen daar ook last van?

Versie 00.29.00 is al weer wat ouder en werkt niet meer met de nieuwe authenticatie manieren die Tesla nu gebruikt. Met een 00.50.xx versie heb je hier geen last meer van. Nieuwste is (voor zover ik weet) versie 00.50.08. Hierin zijn de Miles/Kilometer problemen ook opgelost.
Voor download zie: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/19975-VisibleTesla?p=939004&viewfull=1#post939004
 
Ik gebruik het al een hele tijd en nog nooit problemen mee gehad.
Versie 00.29.00 is al weer wat ouder en werkt niet meer met de nieuwe authenticatie manieren die Tesla nu gebruikt. Met een 00.50.xx versie heb je hier geen last meer van. Nieuwste is (voor zover ik weet) versie 00.50.08. Hierin zijn de Miles/Kilometer problemen ook opgelost.
Voor download zie: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/19975-VisibleTesla?p=939004&viewfull=1#post939004

En wat is nu het voordeel van de "onofficiële" app Visual Tesla ten opzichte van de "officiele" Tesla app? Welke functies heb je dan meer?
 
En wat is nu het voordeel van de "onofficiële" app Visual Tesla ten opzichte van de "officiele" Tesla app? Welke functies heb je dan meer?

Visual Tesla is een applicatie ipv een app, je draait het op je Mac/PC/Laptop, niet je telefoon. Heb het al een tijdje niet gebruikt, maar Visual Tesla biedt o.a. logging (bijv. route logging, weergave van route en snelheid op een kaartje), en scheduling (laden, preheating).