Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wou online een Model S aan het samenstellen en eens kijken wat de opties en prijs is etc. Ik wou toen mijn configuratie opslaan, maar nu kreeg ik onderstaande melding met verwarrende info.
Heb ik nu effectief een bestelling geplaatst, die automatisch geannuleerd wordt als ik niet betaal?
G1ykseI.png
Gefeliciteerd !
Mooie configuratie.
 
Ik vermoed dat het alarm daar niet gelukkig van wordt

Klopt maar die doe ik vaak uit als ik ramen open laat.

Dat kan wél met de onofficiele app "Remote S" !

Ah die kende ik niet, ff checken.

Vooral handig als je naar de auto toe loopt bij hitte

Ja vind het af en toe wel lekker als het een beetje lucht. Natuurlijk kan ik ook de airco op afstand aanzetten, maar ik heb liever geen airco als het niet nodig is.
 
Goedemiddag allen,


Nieuwe gebruiker; kon daar geen separaat draadje voor vinden,,,dan maar ekkes zo.

Momenteel druk in de weer met de aanschaf van een eerste Tesla Model S.



Momenteel rij ik nog fijn in mijn BMW (F10 '13 M-Edition) rond,,,,,doet stiekem wel pijn om die te laten gaan.

Ben geen veel rijder,,,,gemiddeld een km of 60/70 per dag,,,,dus de Tesla leek mij een heel mooi plan.

Gewikt en gewogen om een nieuwe te bestellen,..maar om eerlijk te zijn,,,die inruilprijzen die ze bieden,,,:mad:


Ik heb een hele mooie '13 gevonden, Signature Edition, kleur/velgen/dak etc etc allemaal naar mn zin. :)

Volgende maand komt deze beschikbaar,,,dus kan ik fysiek gaan kijken en hopelijk direct besluiten.


Nog ruim een maand geduld,,,,,:confused:

Lolo paal is besteld inmiddels,,,de stok staat letter en figuurlijk achter de deur dus om de overstap te gaan maken.
 
mooi, een X in de Kempen.
(@John : ik bedoel de Belgische Kempen hé;))

eneuh, gefeliciteerd én veel plezier en geluk.

Die van mij rijdt ook regelmatig aan de andere kant van de grens in de Kempen hoor :)
Laatst nog een proefrit in Arendonk verzorgd (toekomstige model 3 rijder, dus al lid vd familie toch?), en mijn grootste klant zit daar overigens ook....
 
Last edited:
Nee, dit kan echt niet meer. Meer dan 43 (!) minuten geleden maakte @AnalysiZ een dt-fout, en wat doet onze forumpolitie? Niets! Ze zijn op zoek gegaan naar de juiste omrekening tussen Joules en hWh, of ze zijn nog naarstiger op zoek gegaan naar bourkinis in Knokke. Afschaffen zeg ik.
De hamsters zijn ontsnapt... geen tijd voor dt fouten....