Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Complimenteren doe je publiek, onbehouwen kritiek doe je per pm.
Kom je nergens via pm dan kun je altijd nog publiek gaan, maar ik vond dit er nogal rauw op, vandaar mijn dislike.
Het is hier toch geen sprookjeswonderland? Er zijn toch positieve en negatieve dingen te melden, niets mis mee. Zo werkt het in de echte wereld ook... :rolleyes:

Even langs wat SuC's geweest in Duitsland trouwens, en die in Zwolle. In Duitsland is het echt heel erg rustig, heb geen één Tesla zien rijden. Wel af en toe eentje opladen, maar sporadisch. Iedereen kijkt ook naar de auto... Sommige SuC's zitten ook best wel verstopt, moet je wel een stukje lopen naar de dichtsbijzijnde pomp of mcdonalds. Niet erg met dit weer, maar niet altijd even handig.

2016_09_14_20_22_15.jpg

2016_09_13_13_12_38.jpg


2016_09_14_15_30_29.jpg
2016_09_14_17_10_09.jpg
2016_09_14_20_22_15.jpg
 
Het is hier toch geen sprookjeswonderland? Er zijn toch positieve en negatieve dingen te melden, niets mis mee. Zo werkt het in de echte wereld ook... :rolleyes:

Even langs wat SuC's geweest in Duitsland trouwens, en die in Zwolle. In Duitsland is het echt heel erg rustig, heb geen één Tesla zien rijden. Wel af en toe eentje opladen, maar sporadisch. Iedereen kijkt ook naar de auto... Sommige SuC's zitten ook best wel verstopt, moet je wel een stukje lopen naar de dichtsbijzijnde pomp of mcdonalds. Niet erg met dit weer, maar niet altijd even handig.

2016_09_14_20_22_15.jpg

2016_09_13_13_12_38.jpg


2016_09_14_15_30_29.jpg
2016_09_14_17_10_09.jpg
2016_09_14_20_22_15.jpg
Ik had je krasbak al een paar dagen niet gezien ;)
 
Het is hier toch geen sprookjeswonderland? Er zijn toch positieve en negatieve dingen te melden, niets mis mee. Zo werkt het in de echte wereld ook... :rolleyes:

Even langs wat SuC's geweest in Duitsland trouwens, en die in Zwolle. In Duitsland is het echt heel erg rustig, heb geen één Tesla zien rijden. Wel af en toe eentje opladen, maar sporadisch. Iedereen kijkt ook naar de auto... Sommige SuC's zitten ook best wel verstopt, moet je wel een stukje lopen naar de dichtsbijzijnde pomp of mcdonalds. Niet erg met dit weer, maar niet altijd even handig.

2016_09_14_20_22_15.jpg

2016_09_13_13_12_38.jpg


2016_09_14_15_30_29.jpg
2016_09_14_17_10_09.jpg
2016_09_14_20_22_15.jpg

Die bovenste in Emsbüren staat bij een tuincentrum. In het restaurant kun je goede koffie krijgen. Tijdens de vakantieperiode kwam ik er geregeld een Noor of Zweed tegen. Buiten de vakanties zie je er zelden iemand.
 
Toch nog even terugkomen op dat Urgenda ding van vanmiddag. Ik ben er intussen achter gekomen dat @ChangeDriver wel een poging gedaan heeft om met mij in contact te komen, maar dat hij dat gedaan heeft met een post op mijn profile page. En dat werkt helaas niet. De forumsoftware laat op geen enkele wijze zien dat daar een bericht geplaatst is. Ik heb Ronald een pm gestuurd daarover.
 
Toch nog even terugkomen op dat Urgenda ding van vanmiddag. Ik ben er intussen achter gekomen dat @ChangeDriver wel een poging gedaan heeft om met mij in contact te komen, maar dat hij dat gedaan heeft met een post op mijn profile page. En dat werkt helaas niet. De forumsoftware laat op geen enkele wijze zien dat daar een bericht geplaatst is. Ik heb Ronald een pm gestuurd daarover.

Het is hier toch geen sprookjeswonderland? Er zijn toch positieve en negatieve dingen te melden, niets mis mee. Zo werkt het in de echte wereld ook...
Misschien toch wel...eind goed, al goed en ze leefden nog lang en gelukkig!
;)
 
Sowieso al dat gedoe met duimpjes omhoog of omlaag, we zijn toch geen facebook tieners of autoweek reaguurders? En dat daar dan ook weer over gepraat moet worden, wat een getrut. punt.

Ik heb het al gezegd tijdens de Model S Welcome Party in 2013. Weldenkende mensen die een auto van 100K+ kopen en op een forum zitten met smiley's. Tsss.

De reactie van pvkeep begrijp ik prima. Ik vind juist dat een forum de plaats is voor pittige, en soms stekelige meningen. Daarnaast: de uitnodiging was ook via dit forum. Dan krijg je de deksel ook hier op de neus. Pats. Waarvan ik nu begrijp dat het een misverstand is.

Gedoe. Ik ga GTST kijken.
 
Ik had je krasbak al een paar dagen niet gezien ;)

M'n buurt is wel leuk in het nieuws de laatste tijd, dus als je me tegenkomt zal je me wel heel angstig in de auto zien zitten :rolleyes:

Die bovenste in Emsbüren staat bij een tuincentrum. In het restaurant kun je goede koffie krijgen. Tijdens de vakantieperiode kwam ik er geregeld een Noor of Zweed tegen. Buiten de vakanties zie je er zelden iemand.

Vroeg me al af wat dat voor tent was, maar was vrij verlaten. Er zat ook een reusachtige sprinkhaan op m'n auto en toen wilde ik een foto maken en toen sprong ie op mij....... Huilend naar de McD gerend voor een ijsje.
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN