Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik doe dat ook voordat ik een tunnel binnenrij. Dat is een gebruikt wat ik overgenomen heb van onze vorige auto. Maar ik vraag me eigenlijk af of het wel nodig is?
je hebt al een goed luchtfilter dus ik zou zeggen nee, tenzij je achter een dieselwalm rijdt... met het hepa filter van de bio wapen defense optie hoeft het al helemaal niet.

Maar recirculation is wel nodig bij tropische temperaturen als de airco het amper kan bijbenen, dat scheelt denk ik ook wel een hoop energie.
 
  • Informative
Reactions: robertvg
IMG_1147.jpg


Werkt prima hoor!
 
Staat bij mij wel aan, maar alarm ook.
Dus dan werkt cabin overheat protection blijkbaar niet.

Ja, want je alarm wordt regelmatig getriggerd als je de airco aanzet van afstand, als de auto op slot en op alarm staat. Heb ik een paar keer over geklaagd bij Tesla maar gaven ze niet echt of wazige antwoorden op. Dat ze hem dus zo nu hebben ingesteld geeft een antwoord om mijn vraag.....
 
@pvh : Heb ik nog nooit gehad. Alarm staat altijd geactiveerd en wagen op slot.
Gebruik het dagelijks en nooit alarm gehad. Heb je iets aan je spiegel hangen of iets anders dat kan bewegen door de luchtverplaatsing in de wagen?

Nope, helemaal niets. Is iets met luchtdruk door koeling. Ik heb een S uit 2013, op naam maart 2014. Jouw S is uit 2016. Zal mij niets verbazen als ze het later hebben gefixed met een hardware update...
 
je hebt al een goed luchtfilter dus ik zou zeggen nee, tenzij je achter een dieselwalm rijdt... met het hepa filter van de bio wapen defense optie hoeft het al helemaal niet.

Maar recirculation is wel nodig bij tropische temperaturen als de airco het amper kan bijbenen, dat scheelt denk ik ook wel een hoop energie.
Nou, ik ben vorige week door tunnels van 9km lang gereden met de airco uit zoals altijd in tunnels=want 2014 S, en nog krijg ik die vieze walm van verbrandingsgassen binnen. Alleen daarom al zou ik voor een nieuwe S gaan.
 
Nope, helemaal niets. Is iets met luchtdruk door koeling. Ik heb een S uit 2013, op naam maart 2014. Jouw S is uit 2016. Zal mij niets verbazen als ze het later hebben gefixed met een hardware update...
Dat het alarm af gaat als de airco vol aan de bak moet heeft naar mijn mening te maken met de trillingen die dan ontstaan ( naast het geluid dat ook niet erg subtiel is ).