Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag door het weer (en verkeer) ook een zuinig rit gehad. Is me nog nooit gelukt om 376 km op een charge te doen. Had nog 12 km over. Net te weinig om thuis te komen. Had nog 15 nodig..
 

Attachments

  • BE34BC9C-B118-490C-8A86-1FC40F4B7EE5.jpeg
    BE34BC9C-B118-490C-8A86-1FC40F4B7EE5.jpeg
    369.5 KB · Views: 51
Last edited:
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Maar even in dit algemene draadje: First look at the new Tesla Model S/X interior
Het gaat om nieuwe finish en eikenhouten inleg. Verder is interieur gelijk gebleven met huidige/vorige.
Meh... ik heb zelf het beige interieur met donkere houtinleg in mijn X maar dit eiken vind ik eigenlijk niet geslaagd in combinatie met het beige interieur. Misschien oogt het met witte stoelen mooier.

Maar bedankt voor het posten Olivier ;)
 
Meh... ik heb zelf het beige interieur met donkere houtinleg in mijn X maar dit eiken vind ik eigenlijk niet geslaagd in combinatie met het beige interieur. Misschien oogt het met witte stoelen mooier.

Maar bedankt voor het posten Olivier ;)

Het zou ook niet mijn keus zijn, al vind ik het op zich wel een prima combinatie. Doet een beetje Zweeds/Volvo aan.
Ik vind persoonlijk de ultrawitte stoelen met donker essenhout de mooiste combinatie.