Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Een tijd terug berichtte iemand over hoe tijdens een rondrit met andere EV's de Tesla's niet abnormaal meer verbruikten, wat de basis was voor de conclusie dat in EV-land zwaarder niet gelijk staat met hoger verbruik. Wie heeft die resultaten nog?

Volgens mij was @Hans Noordsij een van de personen die toen ook een test hebben gedaan. Ik weet nog dat toen werd vermeld dat BMW zoveel moeite had gestopt in het licht maken van de auto, wat uiteindelijk nauwelijks effect heeft op de snelweg. In de stad, met veel stop&go, speelt gewicht wel een belangrijke rol.
 
Ha beste Forummers,

Vandaag de model X opgehaald en een super leuke dag gehad in Tilburg. Voor het eerst in 20 jaar weer in de trein gezeten.
Buitengewoon tevreden over de auto.

Helaas stond hij geparkeerd voor de zaak en kwam er een steen tegen middenpost tussen voor en achterraam.
Glas versplinterd.

Vanuit Tesla geven ze aan om in Breda naar het schadebedrijf te gaan. Dat is best een eindje rijden, zeker een uur.
Heeft iemand tips of ervaringen met schade bedrijven in Zeeland?

Gaat er nog een vraag hoe je de airco aan of uit kunt zetten en hoe je bio weapon defensie defense kunt activeren?

Hoor graag. Ps betreft model x. 100d.
 
Gefeliciteerd - jammer van die steen.. dat gaat wel heel snel..
biodefense/airco
Speel eens met de blauwe knop midden onderaan en de witte erboven. Daarna zie een soort monster avatarje om de bio dd aan/uit te zetten
IMG_2777.jpg
 
Seeking Alpha is een Tasla basher. Alleen lezen als je tegen een overdosis verdraaide onzin kan.

Om het weer een beetje in perspectief te krijgen, dan lees je deze:

The War on Tesla, Musk, and the Fight for the Future
The War on Tesla, Musk, and the Fight for the Future

@Hans Noordsij mooi artikel op linkedin van jouw hand, vooral voor de niet-technische olierijders. Heb het gedeeld.
 
Last edited:
Seeking Alpha is een Tasla basher. Alleen lezen als je tegen een overdosis verdraaide onzin kan.
Seeking Alpha is een article/author aggregator, oftewel ze betalen voor artikels, positief of negatief doet er niet toe, kliks wel natuurlijk. Dat het podium vooral gebruikt wordt door auteurs met een negatief verhaal is dan te verwachten, maar het door Hans gelinkte artikel is volledig positief, geschreven door iemand die een TSLA long positie bezit.
 
In mijn eerste X wel, in mijn huidige 3 weken oude X werkt de climaat regeling wel volledig als er geen passagiers zitten.
Aha. Ik vind daar niks over, behalve dat de automatische functie uitgezet kan worden in de instellingen en helemaal ontbreekt in de versies met vijf zetels. Moet dus wel haast iets van een zeer recente softwareversie zijn.