Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
C69DD88A-258C-4BB8-AF43-98EEB6FBB7EC.png


Lekker Anoniem met dat kenteken :D
Kan ook alleen maar in ... ;)
 
  • Funny
Reactions: Alain13
Ik heb in 2103 gebruik kunnen maken van de TCO berekening aanschaf van een Tesla (BV/eenmanszaak) van Maarten Steinbuch en wilde mijn zwager daar naar verwijzen. Maar zo te zien is er geen actuele versie. Zie ik iets over het hoofd? Of weet iemand een alternatief?
Stuur me even een PM met je e-mail adres, dan stuur ik je mijn TCO berekening voor eenmanszaak (NL) - vorig jaar nog doorgerekend met mijn accountant.
 
View attachment 330581

Lekker Anoniem met dat kenteken :D
Kan ook alleen maar in ... ;)

Het is wel een plaat die met 1- begint, dus uit de gewone volgorde.
Toeval zal wel niet aan de orde zijn, maar als je weet wat je wil van kenteken uit de reguliere reeks kan je bij DIV langsgaan en wachten op de gewenste versie. Heb een klant die bij DIV staan wachten heeft op 1-LUC-... en hij had ze, zonder kosten van de perso-plaat.
Er zijn ook mensen die kamperen voor de schoolpoort om hun kind ingeschreven te krijgen, anderen kamperen bij DIV... . :rolleyes:
 
  • Informative
Reactions: FVO
OK, top. Je ziet dat ze ook bij de overheid verstandige beslissingen kunnen nemen... .

Echter vreemd dat het een pre-facelift model is. Zouden ze die tweedehands gekocht hebben om te besparen?
Die van de Comm. is dan wel een nieuwe... .
Gekocht bij Nikola Brussels. Beiden tweedehands (85D en 90D).
En dat aggregaat staat er alleen voor backup.
 
  • Informative
Reactions: Firebird
View attachment 330581

Lekker Anoniem met dat kenteken :D
Kan ook alleen maar in ... ;)
1-POL-101?

Als je weet dat:
  • men momenteel aan de 1-U**-*** platen zit en men in 2016 de 1-P**-*** platen heeft uitgereikt
  • 101 het noodnummer voor politiehulp in Nederland is
  • POL wel erg lijkt op de eerste 3 letters van 'politie'
... denk ik eerder dat het een vrolijke nep-nummerplaat is. Een anonieme politiewagen met een nummerplaat die 2 keer schreeuwt dat ie politie is? Ik denk het niet.
 
Gekocht bij Nikola Brussels. Beiden tweedehands (85D en 90D).
En dat aggregaat staat er alleen voor backup.
Milieudienst Zaventem
Dit is even een nood-tussenoplossing Jana. De bouw van het politiecommissariaat start binnenkort. Van zodra dat klaar is zullen de wagens kunnen opladen met groene stroom afkomstig van de zonnepanelen op het dak.
Dat is dan weer te gek voor woorden.
Zaventem ligt overigens tegenover de SuC in Diegem...