Jkr85
Active Member
Nou moe? Heb ik zo slecht zitten lezen?Lijkt me wat lastig zonder luchtvering.
Ja dus ....
(Op zoek naar het schaamrood emoticonnetje)
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou moe? Heb ik zo slecht zitten lezen?Lijkt me wat lastig zonder luchtvering.
Nou moe? Heb ik zo slecht zitten lezen?
Ja dus ....
(Op zoek naar het schaamrood emoticonnetje)
Weet niet of anderen dit herkennen, maar ik ben van S85 (zonder luchtvering) naar S85D (zonder luchtvering) gegaan. S85D is van eind 2015. Waar S85 zelden de grond schraapte, doet S85D dit constant (bijv. parkeergarage op kantoor, waar ik nu telkens moet doen alsof ik een chicane neem om de garage uit te geraken, en al zeker geen passagiers in de auto mag hebben). Zeker al een dertigtal keer de grond geschraapt op deze en andere plekken, en soms zo'n volle seconde lang of zo... Tesla zegt me dat ze de ophanging niet hoger kunnen afstellen. Heb al menig maal gedacht dat dit een goed excuus was om een nieuwe MS met luchtvering te kopen , maar ga toch maar wachten op M3.
Anyway, aan alle potentiële kopers van een tweedehands MS met D maar zonder luchtvering - test eerst uit of het voor jullie gaat!
Zolang bestaande auto's met koevangers die bottenbrekers niet hoeven te laten verwijderen, hoeven wij geen geluid op onze bestaande auto's te laten aanbrengen. Elektrische auto's die hard genoeg rijden om letsel te kunnen toebrengen maken genoeg geluid met hun bandengeruis.
Zag pas geleden op de snelweg trouwens een (F)outlander met zo'n cowbar voorop. Toen die auto een paar jaar geleden werd gebouwd, was dat al verboden, dus die is er illegaal opgezet. Het zag er trouwens potsierlijk uit.
Heb een 70D zonder luchtvering en er zijn hele wijken in Vleuten en Utrecht Leidsche Rijn waar ik niet zonder schrapen over drempels kan rijden. De gemeente claimt dat alle drempels voldoen. Aan de drempels te zien ben ik niet de enige. Hoe langzaam ik ook rij, schrapen doet hij toch.
Gelukkig mag ik over 2 wkn mijn nieuwe S met standaard luchtvering ophalen!
NB wacht op M3 kan, maar die heeft vooralsnog ook geen luchtvering
Of 4) Gigafactory 2 , wel een kleintje dan...Nieuwe Tesla lokatie Tilburg
Volgende stap is antwoord op de vraag of dit is:
1) Hub voor distributie/aflevering Model 3 (is daar wel een heel mooie en perfect bereikbare lokatie voor).
2) Distributiecentrum voor onderdelen, wellicht inrichting als groot SEC.
3) Vervanging van Building One, lijkt me onwaarschijnlijk maar kan niets uitsluiten.
Lijkt mij wel handig voor een distributie centrumZoveel loading docks voor alleen maar onderdelen, is dat logisch ?
Zoveel loading docks voor alleen maar onderdelen, is dat logisch ?
36 loading docks (of de helft) voor alleen maar aan- en afvoer van spareparts?Lijkt mij wel handig voor een distributie centrum
Wij besloten nog net te gaan voor de laatste ronde free-SuC’en en volledige 4% bijtelling, en hebben zondag een mooie X besteld
De S blijft mooier, maar wat is de X - vooral van binnen - een geweldige auto zeg.
View attachment 336317
Super Martijn, véél plezier met de X.Wij besloten nog net te gaan voor de laatste ronde free-SuC’en en volledige 4% bijtelling, en hebben zondag een mooie X besteld
De S blijft mooier, maar wat is de X - vooral van binnen - een geweldige auto zeg.
View attachment 336317
Thanks Dirk!Super Martijn, véél plezier met de X.
Houden jullie de Classic ook ?
Thanks Dirk!
Uhh ik rij sinds begin 2016 een AP1 wagen, wel met klassieke neus.
Die wordt straks vervangen door de X.
Volgend jaar dan onze Zoe (wel classic, in de zin van de classic-mini-batterij) vervangen door de 3.
Dan is de Tesla-family hier compleet.