Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vorige week maandag een mailtje van Tesla dat er snel een DS contact met mij zou opnemen voor het maken van een afspraak om mijn Model S te leveren. Tot op heden..... oorverdovende stilte!

Dus een mailtje terug......out of office, vakantie. Natuurlijk heeft iedereen daar recht op .....maar het was niet MIJN planning om in de vakantieperiode pas uit te leveren. Ook de altijd behulpzame Lester is lekker aan het genieten van een zeer zeker verdiende vakantie. Maar welk bedrijf kan zich veroorloven om op dit moment zijn mensen op verlof te sturen zonder fatsoenlijke vervanging??

Ik snap er werkelijk geen moer meer van. Aflevering zou jun/jul zijn....daarna midden september en later wellicht 4 september. Tot op heden is er nog niets zeker en heb ik geen enkele bevestiging dat mijn auto daadwerkelijk gebouwd is, op de boot staat of wanneer hij wordt geleverd.

Zoals ik eerder al zei.....hij staat straks 'ineens" in Tilburg met het verzoek of je hem snel wil komen halen. Zo slecht van Tesla, geen enkel begrip kunnen opbrengen om je klanten fatsoenlijk te informeren.

(frustraties? Ja zeker, het wordt maar niet beter en voel mij bijna verantwoordelijk voor de 3 mensen die op mijn 'advies" ook een Tesla hebben besteld)
 
onder de franse zon een mooie palindroomvin aangetroffen: 19891
Ik ben zo'n gek die mooie cijfercombi's leuk vind.

+1 !

- - - Updated - - -

(frustraties? Ja zeker, het wordt maar niet beter en voel mij bijna verantwoordelijk voor de 3 mensen die op mijn 'advies" ook een Tesla hebben besteld)

'k snap het wel.
ik wacht ook al een week op antwoord.

maar eens die S onder de rechtervoet, is dat zo vergeten...
 
Vorige week maandag een mailtje van Tesla dat er snel een DS contact met mij zou opnemen voor het maken van een afspraak om mijn Model S te leveren. Tot op heden..... oorverdovende stilte!

Dus een mailtje terug......out of office, vakantie. Natuurlijk heeft iedereen daar recht op .....maar het was niet MIJN planning om in de vakantieperiode pas uit te leveren. Ook de altijd behulpzame Lester is lekker aan het genieten van een zeer zeker verdiende vakantie. Maar welk bedrijf kan zich veroorloven om op dit moment zijn mensen op verlof te sturen zonder fatsoenlijke vervanging??

Ik snap er werkelijk geen moer meer van. Aflevering zou jun/jul zijn....daarna midden september en later wellicht 4 september. Tot op heden is er nog niets zeker en heb ik geen enkele bevestiging dat mijn auto daadwerkelijk gebouwd is, op de boot staat of wanneer hij wordt geleverd.

Zoals ik eerder al zei.....hij staat straks 'ineens" in Tilburg met het verzoek of je hem snel wil komen halen. Zo slecht van Tesla, geen enkel begrip kunnen opbrengen om je klanten fatsoenlijk te informeren.

(frustraties? Ja zeker, het wordt maar niet beter en voel mij bijna verantwoordelijk voor de 3 mensen die op mijn 'advies" ook een Tesla hebben besteld)

+1
Boven op mijn eigen frustratie komt inderdaad het zeer ongemakkelijke gevoel richting anderen die na mijn enthousiasme ook een Model S hebben besteld. Ondertussen heb ik serieus het gevoel dat ze de afgegeven delivery window in September ook niet gaan halen. De lol gaat er eerlijk gezegd best een beetje af zo. Sinds de reservering in 2011 is de leverdatum continu met stukjes verschoven van eind 2012 naar september 2013. Geduld raakt ook een keer op...
 
Tevens vind ik het niet kunnen dat ze nu al gewone gaan leveren in Noorwegen !!! Eerst de sig in heel Europa! Dat is de afspraak! Ik snap het wel maar het klopt niet!

En het klopt zodra je een model s onder je kont (je) hebt dan voel je je goed en denk je nergens meer aan! Ik heb het idee dat de jongens van tesla hier de frustratie wel snappen maar ja ze kunnen er niks aan doen!
Dus wachten we maar af want annuleren doen we toch niet (meer)
Ik weet wel dat ik na de s voorlopig geen x hoef en al zeker geen sig x

Maar we moeten niet te negatief zijn! Ze doen hun best ( denk ik)
 
Last edited:
PeterSZ,

Daar heb je wel een beetje gelijk maar je zult het merken in verhouding met een "oliestoker" rem je weinig, het is meest één pedaal rijden.
En banden is ook zo'n verhaal, ik reed normaal ongeveer 60.000 km met een setje banden. Nu met de Roadster tussen de 10.000 en 12.000 km. Mensen die nu met de Model S 20.000 km denken te halen ( ja met de snelheid van grootmoeder in de scootmobiel ) is volgens mij aan de positieve kant, auto is bijna 1000 kg zwaarder en heeft ook een zeer groot koppel onderin (100% bijna). En de kick van elektrisch rijden is toch het snelle optrekken en even snel invoegen.

Mijn ervaring is voor wat betreft de kosten, laag in de brandstof hoog in de bandjes. Maar wel een hoop plezier!!

Nu zit ik hoog in de bandjes en héél hoog in de brandstof, haha. Zomer- en winterbanden gaan ieder ca. 15.000km mee. Dat zal wel zo blijven.
 
Dan hadden ze moeten zeggen dat factuur minstens 1 week of 1 maand na aanvraag moest zijn. Het enige wat je zeker moet weten is of ze naar aanvraag-of goedkeuringsdatum kijken.



Op de site van Agentschap Ondernemen staat duidelijk dat de indieningsdatum (en niet de beslissingsdatum) telt. Dus als de factuurdatum een dag na de indieningsdatum is, is er geen probleem.
De investering moet 6 maanden na de beslissingsdatum starten ...
 
Zou ik bij kunnen zijn... weekeind erna rij ik in de Alfa Challenge op Zandvoort bij het http://spettacolosportivo.eu/
Jullie zijn allemaal welkom op de paddock.
Dit overigens geheel terzijde.:wink:

Opening = first delivery.
Lijkt me.
Toch??

Dat weekend heb ik op zaterdag de supercarclub boulevard tour en op zondag een rit met kinderen met een beperking. Gaat niet lukken dus om naar Zandvoort te komen. Weekend daarna ben ik wil in Zandvoort ivm historische GP.
Ik was wel van plan om de 22e naar Tilburg te komen. Maar nog geen idee hoe laat er iets gebeurt.
 
Zo Jongens en Meisjes,

Wat heb ik jullie gemist! Fijn om weer in dit fenomenale land te mogen verkeren en ook goed weer dit onvolprezen forum te kunnen F5'en.

Ik heb nieuws voor jullie. Ik kan helaas niet al te veel zeggen maar ik kan jullie wel melden dat we wat mij betreft de LAUNCHPARTY PLANNEN OP ZATERDAG 21 SEPTEMBER! We hebben dan de beschikking over 2 Sig Perf's. Past dit in de agenda's? Ik heb tijdens het inlezen gisterenavond (wat zijn jullie weer lekker bezig geweest...) geen andere datum kunnen vinden, dus zullen we deze maar prikken?