Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had vandaag alex schotch aan de lijn, de leidingevende van de DS -en in Europa.

De volgorde is door elkaar gehutseld ivm batches vertelde hij me, daarom ben ik ook naar achteren geschoven tot begin november.

Wat zeker is , is dat we de auto voor 2014 hebben. :)
 
Heb na een belletje richting Tesla de bevestiging gekregen dat de auto gebouwd is. Het levertijdvak is wel wat opgeschoven van 7-21 sept naar 18 sept-2 okt. Maar levering binnen dat tijdvak is nu wel vrij definitief, is de boodschap. Binnen 1-2 weken moet een DS bellen om een afspraak te maken

- - - Updated - - -

Gevraagd of upgrade naar performance nog mogelijk was (zonder vertraging in levertijd).
Kan nog net :smile:
Daar zit die spoiler bij. Maar kan 'm er ook af laten. Waarom zou je die wel/niet willen?

Ik heb de (gratis) spoiler er bewust afgelaten. Ik vind dat hij de mooie, vloeiende lijn van de auto breekt. Ook past het carbon naar mijn smaak niet bij de rest van de auto. Maar smaken verschillen!
 
Ook ik heb vandaag gebeld. Voor de eerste keer naar Tilburg en niet de UK. Ik was aangenaam verrast over details van de status van mijn order die ze konden geven.

Auto staat op de boot, leverdatum tussen 8 en 22 sept, waarbij 8 sept waarschijnlijker is dan 22. De reden dat de DS nog geen contact heeft opgenomen is dat men druk is in Tilburg met de voorbereiding van de 22ste. De week daarna zal de DS contact opnemen om details over de aflevering door te nemen en om het "meerwerk" op te nemen. (Winterbanden en dergelijke)

Ik denk dat er binnen Tesla de afspraak is dat UK zich bemoeit met reserveringen en orderstatus/produktie en dat vanaf het moment dat de DS het eerste contact heeft gehad de "account" wordt overgenomen. Voor actuele informatie over de laatste fase moet je dus in Tilburg zijn.
 
Wiebe, zie ook deze Google sheet

Allen, ik heb de Google sheet bekeken en kan geen HARDE data ontdekken? Tenzij ik iets over het hoofd zie kan ik geen harde afleverdata zien. Daarbij kijk ik wel naar Nederland, misschien krijgen onze Belgische vrienden de Model S eerder - daar gaat alles toch een stuk beter dan in NL zo weten we inmiddels!

Wat mij betreft, en mij is ons inmiddels, houden we het op 21 september. Wij zijn overigens Jetje, PeterSZ en ik zij de gek. Wat ons betreft vindt de LAUNCH PARTY de 21/9 plaats in Waalwijk, onder de rook van Jetje's frituurpan en goed berijdbaar voor onze vrienden meer zuidwaarts. Laadplekken zat, zo hebben we inmiddels geïnventariseerd, dus als er al gelukkigen zijn met een Model S: meenemen!

Wij komen in ieder geval met twee Sig Perf's, er kan proefgereden worden mits er nog wat juice overblijft om naar het Noorden te komen. De verdere inrichting fixen we nog wel, bubbels, ballen en beluga is er so wie so; belofte maakt schuld.

Dus, tenzij er een eerdere harde datum is houden we het hier op. Iedereen welkom, no entrance fee!
 
Last edited: