Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gevraagd of upgrade naar performance nog mogelijk was (zonder vertraging in levertijd).
Kan nog net :smile:
Daar zit die spoiler bij. Maar kan 'm er ook af laten. Waarom zou je die wel/niet willen?

Ik heb hem niet gekozen, ik vind hem afbreuk doen aan het ontwerp. Ik heb bovendien begrepen dat de spoiler geen enkele functie heeft (itt bijvoorbeeld een audi tt van de eerste generatie).

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
Het start tussen 12 en 13 uur kinderen en honden mogen mee mits aangelijnd:biggrin: ik zal zorgen voor een leuke film op een beamer ! Mijn kinderen komen zo i zo mee! Iedereen is wat mij betreft welkom (ook vrouwen)
Ik heb het in mijn agenda gezet. Ik weet nog niet of ik het ga halen. Moeten we op voorhand inschrijven?
Een leuk initiatief trouwens. Zal wel tof zijn om jullie allemaal eens in het echt te ontmoeten.
 
2 net door mij in Roadster ingehaalde jongens van jaar of 20 in busje komen bij stoplicht naast me staan. Serieuze hoofden. "Meneer looptie op water?". Ik: "Nee wind!" Ongeloof. Ik: "echt waar". Zij: "hoeveel pk..." Jajaja. Groen, gas!


image.jpg
 
2 net door mij in Roadster ingehaalde jongens van jaar of 20 in busje komen bij stoplicht naast me staan. Serieuze hoofden. "Meneer looptie op water?". Ik: "Nee wind!" Ongeloof. Ik: "echt waar". Zij: "hoeveel pk..." Jajaja. Groen, gas!

Prachtige foto. Filmpje dat ik net zag op de website ook, complimenten. Voor de anderen: Raedthuys Groep - Duurzame energie - Bio-energie - Windenergie - Zonne-energie - filmpje met Roadster in de hoofdrol iets lager op de homepage.
 
Last edited:
Zit er écht in elke windmolen een 3-fase punt? Zo ja, goed om te weten! Universele sleutel? :)


+10. Ik mag het "T" woord thuis ook niet meer noemen.

We hebben in een paar windmolens die we vaak promotioneel gebruiken een 3x32A punt gemaakt. Juist om het rijden op duurzame energie heel concreet en visueel te maken. Ik vind het zelf ook gaaf om dan verse, pure, onversneden, zelfgemaakte windstroom te tanken :). Het is overigens niet altijd een pretje om een paar uur ver van de bewoonde wereld naast een windmolen te wachten tot je auto vol zit. En de Roadster pakt maar 1 vd 3 fases...



Prachtige foto. Filmpje dat ik net zag op de website ook, complimenten. Voor de anderen: Raedthuys Groep - Duurzame energie - Bio-energie - Windenergie - Zonne-energie - filmpje met Roadster in de hoofdrol iets lager op de homepage.

thx! Vind zelf de donuts wat over the top. Leuk voor petrolheads (incluis mijzelf) maar voor de boodschap niet helemaal de juiste uitstraling....
 
We hebben in een paar windmolens die we vaak promotioneel gebruiken een 3x32A punt gemaakt. Juist om het rijden op duurzame energie heel concreet en visueel te maken. Ik vind het zelf ook gaaf om dan verse, pure, onversneden, zelfgemaakte windstroom te tanken :). Het is overigens niet altijd een pretje om een paar uur ver van de bewoonde wereld naast een windmolen te wachten tot je auto vol zit. En de Roadster pakt maar 1 van de 3.

Rsvarthur, bij serieuze problemen om te wachten in de regio Maasvlakte Rotterdam, bel me. Ik neem het van je over. En ik breng dan ook de Roadster wel bij je thuis :)). Krijg je van mij een schitterende Ford Scorpio mee. Hoor het wel van je.
 
Even iets zeeeeeet belangrijk!

1. mijn auto komt 16 sept dan krijg ik mijn sleutels dus die is er de 21 ook bij!

Verder winterbanden pirelli bij besteld! a 2800 euro incl. de 19inch velgen

En dan nu

Service 4 jaar 2200 euro excl. Ranger maar wel let op onbeperkte km!!!!!

met ranger 2800 euro (die 15 km rijd ik zelf wel naar tilburg)