Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
ach ik vind jort kelders ook niks, dat is mijn mening en je moet me ook niet proberen om hem bij mij op te dringen! ik vind hem een beetje voor het sensatie publiek!? en gruwelijk uit de hoogte! ik vraag me altajd af of hij een presentator is of gewoon een clown :) ondanks zijn geweldige kleding keus :crying: vind ik hem toch echt een clown :biggrin:
 
Heb gisteren voor het eerst in real life mogen genieten van de Model S tijdens m'n eerste testrit.
Dankzij alle info hier en de reviews op youtube was het geen grote verrassing maar een bevestiging van mijn verwachtingen. Top.

De uitrusting en handling van de auto voelt voor mij persoonlijk vertrouwd aan.
Als je dan weet dat mijn andere autos een X5 4.8i en een 335i zijn dan is dat bijna onvoorstelbaar voor een Amerikaan!
Complimenten voor de mannen in California.

N.B. ik heb gereden met de Duitse groene die zelfs nog een U.S. versie is.

Terplekke begrepen dat "mijn" produktiedatum 4 november is.
Na de race om de first Sig ben ik dus waarschijnlijke in de race voor de laatste S van 2013??????

7 weken optellen bij 4 november, toch????

It's gonna be a close call.
 
Realiseer je wel dat deze foto niet de werkelijke kleur bruin is. Deze foto is min of meer in tegenlicht opgenomen. Door de vele spiegelende oppervlakken is de camera -te- sterk gediafragmeerd. Hierdoor worden schaduwpartijen en ook donkere basiskleuren donkerder weergegeven dan ze zijn. Op de foto is het bruin, mede door het hoge contrast, bijna zwart geworden. In de originele foto is er bijna geen verschil tussen de bruine basiskleur van de auto en de zwarte neusplaat.
Ik heb als fotograaf geprobeerd de foto iets realistischer te maken.

Super, Wim, thanks! Maak je niet ongerust, hoor, ik heb vele tientallen foto's en filmpjes met allerlei belichtingen gekeken. Veel daarvan zijn echter in de felle Californische zon genomen, en de auto krijgt daarin een mooie kopergloed (niet dat "donkerpaarse" dat ik bij veel nieuwe bruine auto's zie en wat ik persoonlijk minder mooi vind). Maar ik was heel benieuwd hoe hij er in bewolkte en schemerige condities uit zou zien, en de eigenaar van deze auto vertelde me dat wat hij zo mooi vond is dat hij in sommige situaties heel donkerbruin tot bijna zwart kan worden, en dat het een hele rijke, "dynamische" kleur is die met iedere lichtval zich weer anders gedraagt. Deze foto gaf hij als voorbeeld daarbij.

- - - Updated - - -

Is toch te verwachten? De Tesla Model S brengt elektrisch rijden met supercar uitstraling en performance naar "de massa" (nou ja - is in ieder geval niet voorbehouden aan Quote 500 kandidaten). Nogal wiedes dat Jort dan de andere kant op moet bewegen. Hij heeft feitelijk niet eens een keuze.
 
Mijn verknipte geest vraagt zich dan af: hoe zit dat met al die mensen die de afgelopen dagen hun coming out hebben gehad over het feit dat ze een BRUINE Model S hebben besteld?
Bruin is het nieuwe wit :wink:

- - - Updated - - -

Voor zover ik weet komen er de 21e alleen signatures!

Ik kom met een S, geen signature
multicoat red
Vertel?

- - - Updated - - -

Jort is een typetje. Had uit de stal van Koot&Bie kunnen komen.
Jort heeft ook recht op z'n mening. Niemand is natuurlijk verplicht om hem serieus te nemen.

- - - Updated - - -

Een soort auto-condoom zodat de eigenaar die ná jou komt een mooie nieuwe auto heeft.
Is dat net zoiets als Protech?
 
Ik heb Protech op mijn Daimler doublesix. Ik ben er niet zo enthousiast over. Matige prijskwaliteit verhouding. Je mag ook geen andere produkten meer gebruiken en de auto kan door het poetsbedrijf niet meer lekker in de was worden gezet.
En voor een Protech behandeling kun je je auto 5 maal per jaar professioneel laten poetsen en dan ben je nog goedkoper uit.
 
Heb gisteren voor het eerst in real life mogen genieten van de Model S tijdens m'n eerste testrit.

Terplekke begrepen dat "mijn" produktiedatum 4 november is.
Na de race om de first Sig ben ik dus waarschijnlijke in de race voor de laatste S van 2013??????

7 weken optellen bij 4 november, toch????

It's gonna be a close call.

Helemaal niet. Ze hebben dan van 4 nov. t/m 31 dec. om dat ding hierheen te slepen en aan jou te leveren. Makkie! :biggrin:
 
:mad: :cursing:

GRRRRRRRR

Ik lees hier dagdagelijks dat mensen met een veel hoger P nummer & zelf een pas dit jaar gedane reservatie reeds hun VIN nummer hebben...
Ik gun het jullie allemaal wel hoor....!
Maar 't doet pijn en vind het niet eerlijk.... dik 2 jaar gereserveerd... en onmiddellijk nadat het kon besteld... en nu nog steeds niks....
Dat is niet wat men noemt: "klanten in de watte leggen" toch?

:crying: :crying: :crying:

Enfin loslaten en hopen.... Leuk WE gewenst iedereen!

:redface:
 
xpel is geen protec, het is echt een condoom (plastic omhulsel) heldere wrap.op 21 sept zit het deels op mijn auto, bumper voor en achter,moterkap,instapdorpels en spiegels. het beschermd een beetje tegen krasjes en steenslag, het is zelfherstellend en kleine krasjes trekken weg door warmte.

21 september is het dus deels te bewonderen de rest word behandeld met een guard zoals protec zodat de glans het zelfde is!
 
Tussen haakjes en effe ter info:

Hierboven vind je al een poosje de button "Tesla Accessories" .... Wel kan men nog steeds niet via een beloofde EU site bestellen... Via US kost het een bom transport (en invoertax) kosten... en in de Tesla winkel (van Brussel b.v.) heeft men niet alles....
Mailtjes naar de [email protected] en [email protected] blijven onbeantwoord....

:cursing:

Dus nog iets om los te laten....
 
:mad: :cursing:

GRRRRRRRR

Ik lees hier dagdagelijks dat mensen met een veel hoger P nummer & zelf een pas dit jaar gedane reservatie reeds hun VIN nummer hebben...
Ik gun het jullie allemaal wel hoor....!
Maar 't doet pijn en vind het niet eerlijk.... dik 2 jaar gereserveerd... en onmiddellijk nadat het kon besteld... en nu nog steeds niks....
Dat is niet wat men noemt: "klanten in de watte leggen" toch?

:crying: :crying: :crying:

Enfin loslaten en hopen.... Leuk WE gewenst iedereen!

:redface:

Ik deel je gevoel, maar uiteindelijk komen we wel aan de beurt. Ik hoop in de komende 2 weken mijn VIN te krijgen.
Tussen haakjes en effe ter info:

Hierboven vind je al een poosje de button "Tesla Accessories" .... Wel kan men nog steeds niet via een beloofde EU site bestellen... Via US kost het een bom transport (en invoertax) kosten... en in de Tesla winkel (van Brussel b.v.) heeft men niet alles....
Mailtjes naar de [email protected] en [email protected] blijven onbeantwoord....

:cursing:

Dus nog iets om los te laten....
Teslaccessoires is niet van Tesla zelf, maar een initiatief van 1 van de forumleden in de US. Maar ik ben ook aan het twijfelen of ik wel wacht tot die van Tesla beschikbaar wordt.
 
Nymi

Heeft er iemand bovenstaand al besteld? Lijkt me wel cool! Vooral de video kijken daar doen ze het voor met een model s!

Vond het een fraaie kleur, maar was bang hier op lange termijn op uitgekeken te raken (moet toch 5 jaar met de auto doen). Daarnaast hebben we al een bruin/grijze Volvo op de oprit. Dus uiteindelijk gekozen voor veilig grijs..
 
Vond het een fraaie kleur, maar was bang hier op lange termijn op uitgekeken te raken (moet toch 5 jaar met de auto doen). Daarnaast hebben we al een bruin/grijze Volvo op de oprit. Dus uiteindelijk gekozen voor veilig grijs..
Billy, Jetje bedoelde volgens mij niet die bruine Tesla maar haar linkje naar de "Nymi" site - waar in het fimpje gefaked wordt dat de "autopresenting door handles" van de Tesla door een handbeweging met die armband naar voren komen :biggrin:
 
:mad: :cursing:

GRRRRRRRR

Ik lees hier dagdagelijks dat mensen met een veel hoger P nummer & zelf een pas dit jaar gedane reservatie reeds hun VIN nummer hebben...
Ik gun het jullie allemaal wel hoor....!
Maar 't doet pijn en vind het niet eerlijk.... dik 2 jaar gereserveerd... en onmiddellijk nadat het kon besteld... en nu nog steeds niks....
Dat is niet wat men noemt: "klanten in de watte leggen" toch?

:crying: :crying: :crying:

Enfin loslaten en hopen.... Leuk WE gewenst iedereen!

:redface:
Ik voel met je mee maar zelfs een VIN nummer hebben zegt weer niets. Logica ver te zoeken.
 
:mad: :cursing:

GRRRRRRRR

Ik lees hier dagdagelijks dat mensen met een veel hoger P nummer & zelf een pas dit jaar gedane reservatie reeds hun VIN nummer hebben...
Ik gun het jullie allemaal wel hoor....!
Maar 't doet pijn en vind het niet eerlijk.... dik 2 jaar gereserveerd... en onmiddellijk nadat het kon besteld... en nu nog steeds niks....
Dat is niet wat men noemt: "klanten in de watte leggen" toch?

:crying: :crying: :crying:

Enfin loslaten en hopen.... Leuk WE gewenst iedereen!

:redface:
Had ik ook last van. Eergisteren een mailtje gestuurd waar m'n VIN bleef en gisteren was ie er spontaan...