Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
:mad: :cursing:

GRRRRRRRR

Ik lees hier dagdagelijks dat mensen met een veel hoger P nummer & zelf een pas dit jaar gedane reservatie reeds hun VIN nummer hebben...
Ik gun het jullie allemaal wel hoor....!
Maar 't doet pijn en vind het niet eerlijk.... dik 2 jaar gereserveerd... en onmiddellijk nadat het kon besteld... en nu nog steeds niks....
Dat is niet wat men noemt: "klanten in de watte leggen" toch?

:crying: :crying: :crying:

Enfin loslaten en hopen.... Leuk WE gewenst iedereen!

:redface:

Voor mij hetzelfde K.. gevoel.

Ook nog STEEDS geen VIN. nummer , P375. Voor zover ik weet zijn er meerdere met een laag p nummer en nog geen VIN.
 
:mad: :cursing:

GRRRRRRRR

Ik lees hier dagdagelijks dat mensen met een veel hoger P nummer & zelf een pas dit jaar gedane reservatie reeds hun VIN nummer hebben...
Ik gun het jullie allemaal wel hoor....!
Maar 't doet pijn en vind het niet eerlijk.... dik 2 jaar gereserveerd... en onmiddellijk nadat het kon besteld... en nu nog steeds niks....
Dat is niet wat men noemt: "klanten in de watte leggen" toch?

:crying: :crying: :crying:

Enfin loslaten en hopen.... Leuk WE gewenst iedereen!

:redface:
Volgens Tesla ligt het dan aan je configuratie. Is die heel exotisch?
 
Billy, Jetje bedoelde volgens mij niet die bruine Tesla maar haar linkje naar de "Nymi" site - waar in het fimpje gefaked wordt dat de "autopresenting door handles" van de Tesla door een handbeweging met die armband naar voren komen :biggrin:

Excuses. Was een reply met de verkeerde quote. Ik wilde reageren op de kleur bruin... Het filmpje heb ik ook gezien. Daarin wordt je echt genept..Ook het openen van de kofferbak met een beweging omhoog. Technisch ongetwijfeld mogelijk, maar nog niet in dit stadium realiseerbaar.
 
Voor mij hetzelfde K.. gevoel.

Ook nog STEEDS geen VIN. nummer , P375. Voor zover ik weet zijn er meerdere met een laag p nummer en nog geen VIN.

Ik kan mij het gevoel goed voorstellen...Realiseer je wel dat sommige de auto via een leasemij afnemen (ik via Multilease).. en dat betreft uiteindelijk een vroege reservering (P314) door EV-Centrum... terwijl ik pas eind juni dit jaar contract hebt afgesloten.. Krijg nu mijn auto op de 23e... zo te zien dus nog voor sommige S-en. Pleister op de wonde: ik moet EV-Centrum wel een fee voor de reservering betalen - pm 1300 Euro..
 
Waaroom zou het securitypack overbodig zijn?
Het security pack omvat een alarm dat gevoed wordt door een extra 12V batterij.
Maar het levert mij geen extra korting op bij mijn verzekering. Dus misschien moet 'overbodig' vervangen door 'voor mijn verzekering overbodig'. Het zal zeker zijn nut hebben, maar of daardoor mijn wagen niet gestolen wordt, is mij onduidelijk.
 
quote_icon.png
Originally Posted by jetjeviewpost-right.png
Voor zover ik weet komen er de 21e alleen signatures!

Ik kom met een S, geen signature
multicoat red

Vertel?

Das wel een hele (te) vroege non-sig (eerste?).
Lease, laag R-nr., of wat?[



Roadster eigenaar en 2 jaar geleden S gereserveerd
geen lease
 
quote_icon.png
Originally Posted by jetjeviewpost-right.png
Voor zover ik weet komen er de 21e alleen signatures!

Ik kom met een S, geen signature
multicoat red

Vertel?

Das wel een hele (te) vroege non-sig (eerste?).
Lease, laag R-nr., of wat?[



Roadster eigenaar en 2 jaar geleden S gereserveerd
geen lease
Dan zal dat het wel zijn hoewel de niet Signature roadster eigenaren na de Signatures zouden komen. Kijk en dan kun je dus alles nog kiezen in tegenstelling tot een Signature koper die meer betaald en minder keus heeft.