Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag bericht gekregen dat ik mijn Signature S op 20 sept kan ophalen, helaas ben ik dan in het buitenland. Apart dat zij de afspraken maken... Had wel verwacht dat ik 'm de 23ste kon ophalen, maar helaas. Nu afwachten wanneer ik 'm wél kan ophalen.

Heb nog een balletje bij Tesla opgegooid om met je te ruilen - sta zelf op de 23e.. antwoord was dat de 20e een Athlon event is...
die van mij loopt niet via Athlon.. Jammer..
 
Wel, ben weer terug van weggeweest. Volgens mij ben ik het hele weekend nog bezig om alle posts door te lezen.


In een moment van zwakte ben ik last minute geswitched van een S85 naar een P85.
Ik hoop niet dat straks de oprit klinkers door de lucht gaan vliegen, maar als het goed is zou je er ook nog beheerst mee kunnen rijden :tongue:
Volgens Tesla kon dit nog en had dit geen effect op mijn verwachte leveringtermijn die ergens in december ligt (heb nog geen VIN).


Ben trouwens niet voor het plus pakket gegaan, aangezien ik bang ben om in te boeten op het rijcomfort.
Ik heb thuis een no comfort tuning karretje staan en ben reuze blij dat ik ook nog een luxe auto heb waarbij je niet iedere oneffenheid in het wegdek voelt.
Ik heb de 19" velgen zo gelaten aangezien deze meteen van pas komen in de winter en dan kijk ik later wel voor een zomerset.

Verder wachten we geduldig af (en uiteraard minimaal 5x per dag de mytesla pagina refreshen in de hoop een VIN te ontdekken).
 
You go girl!!!:cool:
Yes, maar als ik niet heel goed oplet straks: Right into a lamp post :wink:
Maar laten we daar maar niet vanuit gaan (gelukkig heeft ie 5*).

Ik ben trouwens benieuwd of de huidige Tesla eigenaren al ervaren hebben hoe de rest van het verkeer reageert op de Tesla?
Zoals bijvoorbeeld automobilisten die de versnelling van de Tesla helemaal fout inschatten en die vrolijk net voor jouw neus naar links gaan om in te halen
Of merk je geen verschil als je in een stille EV rijdt t.o.v. ICE?

Ik betrap me er zelf op de fiets wel eens op dat als ik ergens linksaf moet ik niet om kijk maar even luister of ik een auto hoor achter me alvorens af te slaan (dom natuurlijk).
Nu dat ik zelf een EV besteld heb gedraag ik me ook anders op de fiets en vertrouw niet meer op alleen mijn gehoor.
Maar ik kan me echt voorstellen dat je straks door de stad rijdend nog meer moet anticiperen op anderen dan wanneer je met een kabaalmakende, ploegende diesel rijdt.
 
image.jpg


Just in time! Op separate 3x25A aansluiting die op naam van de zaak staat.
 
Vanmiddag door DS Robert gebeld: of ik de auto niet wat eerder wilde ophalen:smile:. Daar hoef ik niet lang over na de denken, 21/9 om 10.00 sta ik voor de deur in Tilburg! Nog maar 2 weken, lijkt onwerkelijk kort maar zal waarschijnlijk als een eeuwigheid aanvoelen.

Ik zie je nog niet op de lijs staan voor de 21e! Is maar 10 km van Tesla!

Welcome to Google Docs

image.jpg


Welcome to Google Docs
 
Je hebt gelijk Jetje, aanvankelijk had ik de 21 een ander dagprogramma (en geen model S) maar dat is nu veranderd. Mijn zoon kan nu ook mee, iets waar ook hij zich al tijden op verheugde. We komen zeker even langs, nu wel met de juiste auto. Moeten echter wel weer om 15.00 in Gouda zijn voor wedstrijd zoon, dus helaas geen lang bezoek. Dank voor de uitnodiging, ik vul de lijst in. Tot de 21e!