Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een 5 keer krachtstroom! Dus we moeten effe kijken hoe we dat het beste kunnen regelen! Maar dat loopt die dag vanzelf wel op 21 inch rolletjes!
Er is wel een wijziging gekomen in het programma/bijdrage

Er word een vrijwillige bijdrage gevraagd, ik en wiebe doen hier al een flinke duit in! Deze pot gaat ten goede komen van een kind van ongeveer 3 jaar (noah)die een hersentumor heeft die voor behandeling minimaal 3 maanden naar het buitenland moet! De kans op herstel is dan het grootst en kan in Nederland niet geboden worden! Dit gevalletje van ellende is mij pas afgelopen week ten oren gekomen dus vandaar!
Tijdens de 21e wil ik er niet teveel bij stil staan want het moet vooral lol,lol, rijden, lol en veel rubber oproken worden ojaa en met elkaar kennis maken
Mocht je meer info willen stuur dan even een pm

Dit was eerst niet de bedoeling maar gezien de opkomst en het feit dat dit mij erg aansprak ( heb zelf drie jonge kinderen) leek me dit een goede manier om een steentje bij te dragen!

image.jpg

image.jpg
 
Last edited:
Ik heb een 5 keer krachtstroom! Dus we moeten effe kijken hoe we dat het beste kunnen regelen! Maar dat loopt die dag vanzelf wel op 21 inch rolletjes!
Er is wel een wijziging gekomen in het programma/bijdrage

Er word een vrijwillige bijdrage gevraagd, ik en wiebe doen hier al een flinke duit in! Deze pot gaat ten goede komen van een kind van ongeveer 3 jaar die een hersentumor heeft die voor behandeling minimaal 3 maanden naar het buitenland moet! De kans op herstel is dan het grootst en kan in Nederland niet geboden worden! Dit gevalletje van ellende is mij pas afgelopen week ten oren gekomen dus vandaar!
Tijdens de 21e wil ik er niet teveel bij stil staan want het moet vooral lol,lol, rijden, lol en veel rubber oproken worden ojaa en me elkaar kennis maken
Mocht je meer info willen stuur dan even een pm

Dit was eerst niet de bedoeling maar gezien de opkomst en het feit dat dit mij erg aansprak ( heb zelf drie jonge kinderen) leek me dit een goede manier om een steentje bij te dragen!
Bankrekening nummer?
 
back on topic,

ik ben echt benieuwd naar het verhaal van de afgelopen 2 weken rijden in een tesla model s!

hoeveel foto's zijn er van je auto gemaakt?
ben je al gewend aan dat bruut geweld op de achterwielen?
werkt frank zijn chick magneet ? (voor de mensen die die optie niet kennen of nog niet besteld hebben even terug bladeren of aan frank vragen of hij de optie weer kenbaar maakt)
en vooral hoe doet de auto het in zijn algemeen op de wegen in belgie en nederland, wat is de echte range nu jullie er mee rijden?

hoor snel van jullie!
 
@ Rsvarthur
Zo dat ziet er goed uit. mag ik zo vrij zijn om te vragen wat de kast met stekker kost?
Lijkt mij een heel goed alternatief voor de KEBA laadstation.

Vind je dat het er goed uit ziet ??

Een plaatstalen kast die over een jaar of 3 aan de onderzijde begint af te bladderen en over 5 jaar verroest is ??

Er zijn bij ritall ook roestvast stalen ledige kastjes te verkrijgen, dit zou beter geweest zijn
 
Gisteren gebeld door mijn DS....levering van 13 september gaat niet door! Auto staat nog op de boot. Dat hoor je dan 7 dagen van te voren, na twee jaar wachten.

We doen er alles aan....
We zijn een jong bedrijf...
Het is allemaal nog een beetje nieuw...
Weer een ander verhaal over het transport....
Compensatie....hoe bedoelt u?.....
Dit verhaal heb ik nu al 30 keer gehoord, ophouden aub!

Op het gebied van omgaan met klanten is Tesla het slechtse bedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan.
Zo slecht! Zo eenvoudig klanten in de steek laten! Waarschijnlijk hadden de mensen die nu namens Tesla met mij praten nog nooit van Tesla gehoord toen ik twee jaar geleden 30.000€ betaalde voor een auto die ik alleen op een foto had gezien. Waar nog geen fabriek voor was gebouwd en waarvan ik niet wist wat hij ging kosten en wat er geleverd zou worden.

Geen enkele fatsoenlijke compensattie....en de manager van de DS heeft ook geen ander verhaal.
Het zou zo leuk moeten zijn ....aftellen naar de aflevering....
 
Dit forum dreigt een klachtenforum te worden. Na maanden waarin we elkaar gek gemaakt hebben met euforische verhalen neemt de negativiteit de overhand nu de leveringen daadwerkelijk naderen. Sigs die nauwelijks eerder komen dan normale P's, MindBender die zijn auto laat schieten vanwege een niet kloppende factuur en nu de uitgestelde levering van The Froq. Vooropgesteld, ik zit niet in jullie situatie dus ja ik heb makkelijk praten. Maar nu het uur U voor iedereen nadert en we juist nu enthousiast zouden moeten zijn wordt het er niet leuker op om dit forum te lezen. Ik heb kennelijk andere verwachtingen bij het kopen van een auto bij een nieuw bedrijf. Ik had niet verwacht met fluwelen handschoentjes benaderd te worden en overladen te worden in dankbaarheid dat ik deze auto heb willen kopen. Het is een gave auto, hij geeft me veel fiscale voordelen, maar dat er veel mis gaat neem ik maar voor lief. Ook ik word mega ongeduldig van het eindeloze 'we have begun sourcing parts...', maar veel mensen op dit forum slaan als een blad om van adorering van Tesla naar een niks deugt meer houding.

Ik heb ooit een dag voor levering een telefoontje gehad dat mijn auto helaas een week later geleverd werd. Waarom dan? Nou, eh, hij had schade opgelopen bij het poetsen, er was iemand anders tegenaan gereden in de werkplaats. Hij moet dus nog even naar de plaatwerker. Niet blij natuurlijk. Maar over compensatie viel nauwelijks te praten. Dit gebeurt gewoon, en niet alleen bij Tesla. Ik denk dat de mannen bij Tesla echt wel in hun maag zitten met de noodzaak om de levering aan The Froq te moeten uitstellen, maar ze staan qua leverdata onder druk van een kudde ongeduldige mensen die heel lang geleden heel veel geld in die auto gestoken hebben, en daarbij hebben ze stom genoeg een belofte gedaan die ze door vertraging in het transport helaas niet kunnen nakomen. Heel erg klote, maar het is niet anders. Ik lees nu over nachtmerries en het slechtste bedrijf ooit. Hou toch op jongens.
 
Dit forum dreigt een klachtenforum te worden. Na maanden waarin we elkaar gek gemaakt hebben met euforische verhalen neemt de negativiteit de overhand nu de leveringen daadwerkelijk naderen. Sigs die nauwelijks eerder komen dan normale P's, MindBender die zijn auto laat schieten vanwege een niet kloppende factuur en nu de uitgestelde levering van The Froq. Vooropgesteld, ik zit niet in jullie situatie dus ja ik heb makkelijk praten. Maar nu het uur U voor iedereen nadert en we juist nu enthousiast zouden moeten zijn wordt het er niet leuker op om dit forum te lezen. Ik heb kennelijk andere verwachtingen bij het kopen van een auto bij een nieuw bedrijf. Ik had niet verwacht met fluwelen handschoentjes benaderd te worden en overladen te worden in dankbaarheid dat ik deze auto heb willen kopen. Het is een gave auto, hij geeft me veel fiscale voordelen, maar dat er veel mis gaat neem ik maar voor lief. Ook ik word mega ongeduldig van het eindeloze 'we have begun sourcing parts...', maar veel mensen op dit forum slaan als een blad om van adorering van Tesla naar een niks deugt meer houding.

Ik heb ooit een dag voor levering een telefoontje gehad dat mijn auto helaas een week later geleverd werd. Waarom dan? Nou, eh, hij had schade opgelopen bij het poetsen, er was iemand anders tegenaan gereden in de werkplaats. Hij moet dus nog even naar de plaatwerker. Niet blij natuurlijk. Maar over compensatie viel nauwelijks te praten. Dit gebeurt gewoon, en niet alleen bij Tesla. Ik denk dat de mannen bij Tesla echt wel in hun maag zitten met de noodzaak om de levering aan The Froq te moeten uitstellen, maar ze staan qua leverdata onder druk van een kudde ongeduldige mensen die heel lang geleden heel veel geld in die auto gestoken hebben, en daarbij hebben ze stom genoeg een belofte gedaan die ze door vertraging in het transport helaas niet kunnen nakomen. Heel erg klote, maar het is niet anders. Ik lees nu over nachtmerries en het slechtste bedrijf ooit. Hou toch op jongens.
Ik heb ook wel eens een auto wat later gekregen maar daar had ik geen 30K vooruit betaald aan een bedrijf dat al bijna was omgevallen om de auto eerder te krijgen. Is niet negatief, is gewoon een vaststelling.
 
Gasten, het is maar een auto. En weet wie dit zegt. Auto's, dus ook de S, kunnen nooit en te nimmer de hoofdzaak worden in een mensenleven. Hooguit een (hele) belangrijke bijzaak. Als je jezelf dat blijft voorhouden is er niks aan de hand. Even een stapje terug, beetje afstand nemen, relativeer dit hele gedoe. Het kreng komt wanneer hij komt en dan hebben we 'm. Klaar. Dan gaan we hier berichtjes schrijven over hoe blij we zijn met onze stekkerauto. Hoera, een nieuwe auto. Volgende onderwerp.

- - - Updated - - -

image.jpg


Ter compensatie van mijn vorige post - dus zeker niet off-topic:wink:
 
Ik denk dat er even te zwaar word getrokken aan nachtmerrie
Als ik 2 jaar zou moeten wachten op mijn auto en hij word uitgesteld dan baal je!
Maar dan moet ik ook zeggen dat ik normaal niet het geduld heb om 2 jaar te wachten ! Dit is nieuw voor velen hier!

En Tesla is geen slecht bedrijf maar er is hier al reeds eerder een opmerking gemaakt over de communicatie!

1 ding staat vast!!! Het is en blijft maar een auto! Een gebruiksobject! Zo zal ik er ook mee om gaan
 
Gasten, het is maar een auto. En weet wie dit zegt. Auto's, dus ook de S, kunnen nooit en te nimmer de hoofdzaak worden in een mensenleven. Hooguit een (hele) belangrijke bijzaak. Als je jezelf dat blijft voorhouden is er niks aan de hand. Even een stapje terug, beetje afstand nemen, relativeer dit hele gedoe. Het kreng komt wanneer hij komt en dan hebben we 'm. Klaar. Dan gaan we hier berichtjes schrijven over hoe blij we zijn met onze stekkerauto. Hoera, een nieuwe auto. Volgende onderwerp.

Klopt, hoewel wij nooit onze klanten zouden behandelen zoals Tesla met ons doet (zeker de early adopters), blijft het inderdaad "maar" een auto. Of zoals mijn vrouw nog laatst zei: "in Syrië worden gewone burgers met de honderden vergast en wij maken ons druk om de kleur van onze auto..."