Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, die heb ik niet gezien maar wel naar uitgekeken. De "gewone" S die ik aanvankelijk gereserveerd had was in het groen. Tenslotte ben ik een milieuliefhebber pur sang! Later is dit via Ahlon een Sig geworden en dan kan groen niet meer. Daarom was ik benieuwd naar de groene kleur in het echt maar niet gezien. Wel een blauwe, die vond ik wat donker maar wel mooi. Verder zwart, zwart, zwart, grijs, grijs, grijs. En twee witte. En een Sig rode. Met zwarte spoilert...

Mooie Blauwe ?(geen Sig) grijze bekleding zeker.. klopt, die is voor mij - maandag 10 uur. je ziet het, er is ook nog iemand met smaak -;)
 
Hij zei er expliciet bij dat ik dan GEEN inzicht meer zou hebben in het productieproces via mytesla. Ik ga er vanuit dat ik daarna via mijn account/app dan ook geen toegang heb tot mijn auto.

Nope zelfde hier,
Heb er naar geinformeerd bij Athlon en ondanks financial lease kreeg ik pas bij aflevering toegang tot de app.

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie geen toegang meer tot mytesla op de site? Mijn S wordt nog uit onderdelen verzameld, maar ik kan er gewoon bij.... En in de app heb ik mijn vin ook al ingevuld maar aangezien de auto nog niet is geproduceerd zie ik daar idd niet gekoppeld.

En ik verheug me op morgen!!!!!
 
Het zou wel fijn zijn als er morgen plek wordt vrijgehouden voor de verwachte Tesla's (een stuk of 10?) en dat niet alle plekken zijn ingenomen door ICE's van zij die nog in het Tesla-voorportaal verkeren. Lijkt me mooi om al die Model S'en naast elkaar te zien. Ik kom pas rond 14 uur, meteen na mijn aflevering, en zou wel balen als ik 100 meter verderop een plekje moet zoeken. Niet omdat ik te lui ben om te lopen, maar gewoon omdat die auto's bij elkaar horen te staan.

Mag mijn lief Zoë-ke dan tussen de grote jongens en meisjes staan?:redface: ETA 14.00h

- - - Updated - - -

Nee, die heb ik niet gezien maar wel naar uitgekeken. De "gewone" S die ik aanvankelijk gereserveerd had was in het groen. Tenslotte ben ik een milieuliefhebber pur sang! Later is dit via Ahlon een Sig geworden en dan kan groen niet meer. Daarom was ik benieuwd naar de groene kleur in het echt maar niet gezien. Wel een blauwe, die vond ik wat donker maar wel mooi. Verder zwart, zwart, zwart, grijs, grijs, grijs. En twee witte. En een Sig rode. Met zwarte spoilert...

Één van die witten toevallig 19"? Dan is dat misschien de mijne…. Volgens MyTesla is ie weer 'in productie' dat betekent dat ie in ieder geval aangekomen is in Tilburg…. spannend! ksta op voor levering a.s. donderdag...
 
Had begrepen dat er zo'n 1050 besteld waren begin augustus. Met de extra van Athlon dus misschien wel in totaal 1100 dit jaar. Prinsjesdag 4% bijtelling dus wie weet hoeveel er in 2014 bijkomen.

Iedereen veel plezier met het ontmoeten van elkaar en verlekkert kijken naar elkaars wagen, vind het erg leuk om dit zo met elkaar te delen. Mijn vrouw en zoon zijn van de partij, ben helaas aan het werk in het buitenland grrrrr.
tussen de 1300 en 1400
 
ik ook, te hoge stoeprand, tijdens parkeren, ik wil wel van die beschermers erop

- - - Updated - - -

de parkeersensoren heb ik wel, en zijn echt ideaal. Worden ook automatisch en mooi met groen, geel en rood op het grote display weergegeven. Vandaag heel stuk 130 km/h gereden, geeft ca 220 Wh/km, dus ca 360km range (uitgaande van 80kWh te gebruiken), (overdag, geen airco), later ca 40 km gereden met 90 km/h, dat was ca 190 Wh/km, dus ca 420 km range (s avonds, en zonder aircoaf en toe de achterruitverwarming aan tegen de condens)
 
Vandaag kenteken gekregen en maandagmiddag halen!

Hopen maar dat parkeersensoren niet zijn vergeten en spoilerT eraf gelaten hebben:wink:.

Duidelijk dat die alloygaters noodzakelijk zijn, vraag er maandag naar.

Naast groepsfoto van alle S'en ook groepsfoto van forumleden? Sturen we ff door naar Elon. Vlgs mij zijn we meest actieve forum all over!

Tussen 13.00 - 14.00 present morgen!
 
Één van die witten toevallig 19"? Dan is dat misschien de mijne…. Volgens MyTesla is ie weer 'in productie' dat betekent dat ie in ieder geval aangekomen is in Tilburg…. spannend! ksta op voor levering a.s. donderdag...

Ik heb twee auto's met 19" velgen gezien, verder alleen maar 21" stoepbumpers. Eerlijk gezegd vonden we, een groepje, die 19" velgen niet passen. Die stonden natuurlijk wel tussen veel 21" steenschrapers dus dat viel op. Zelf heb ik een tijd getwijfeld tussen 19 en 21" maar toen het een Sig Perf werd was de keus automatisch gemaakt. Het past bij deze auto, ondanks het eerdere commentaar " kijk mij eens". Dit is een van de zeldzame auto's waar het geen bimbo karakter geeft. Maar het is gedoemd tot beschadigen.
 
vandaag trouwens ook een storing gehad: ik was met 2 gasten, en wilde even laten voelen hoe de versnelling voelt. Dus geef een dot 'gas'. Slaat de motor af @#):X#@$#@. Rode signalering dat ik de auto aan de kant moet zetten en opnieuw moet starten. Ik laat hem uitrollen, en zet de alarmlichten aan. Probeer de versnelling via N in D te zetten, blijft rood en geen motorvermogen. Als ik stilsta probeer ik de P dan D nog steeds rood. Wordt een beetje onrustig, ik sta midden op de straat, want geen vluchtstrook daar. Blijkbaar krijg je zo de auto niet uit en aan. Bedenk gelukkig dat je de Power Off kan aanzetten via het scherm. Doe ik, dan op de rem trappen. Auto ontwaakt weer en alles weer normaal. Pfff, effe schrikken. Iemand dit al meegemaakt? Let dus op de Power Off knop, kan wel eens handig zijn voor een total reset....(voelde een beetje als ctrl-alt-del, ben ik niet gewend met mijn 'apples' en verwachtte ik ook niet van Tesla...)
 
Ik heb twee auto's met 19" velgen gezien, verder alleen maar 21" stoepbumpers. Eerlijk gezegd vonden we, een groepje, die 19" velgen niet passen. Die stonden natuurlijk wel tussen veel 21" steenschrapers dus dat viel op. Zelf heb ik een tijd getwijfeld tussen 19 en 21" maar toen het een Sig Perf werd was de keus automatisch gemaakt. Het past bij deze auto, ondanks het eerdere commentaar " kijk mij eens". Dit is een van de zeldzame auto's waar het geen bimbo karakter geeft. Maar het is gedoemd tot beschadigen.

Eens!
Zijn mooi en passen perfect bij het model (s).

Zou flink balen als ze gelijk beschadigen, ga m'n best doen maar wil toch zowiezo beschermers.
 
Mooie Blauwe ?(geen Sig) grijze bekleding zeker.. klopt, die is voor mij - maandag 10 uur. je ziet het, er is ook nog iemand met smaak -;)

Deze?
agemy7uh.jpg
5ejutepy.jpg
 
Dus als ik het goed begrijp hebben jullie geen toegang meer tot mytesla op de site? Mijn S wordt nog uit onderdelen verzameld, maar ik kan er gewoon bij.... En in de app heb ik mijn vin ook al ingevuld maar aangezien de auto nog niet is geproduceerd zie ik daar idd niet gekoppeld.

En ik verheug me op morgen!!!!!

Daar sluit ik me bij aan! Ik kijk er naar uit om de hele middag tussen gelijkgezinden te vertoeven en de nieuwe aanwinsten te bewonderen.
Tot morgen!!
 
Ook als je voorzichtig bent met stoepjes, is het nog steeds opletten met de 21'' velgen:
Tire Woes, Part 2 - 2013 Tesla Model S Long-Term Road Test

Hoop dat dit niet standaard gebeurt en alleen bij enkele auto's (met afwijkende toe en/of camber) voorkomt. Anders wordt het rijden in een Model S nog een onverwacht dure hobby met iedere 15.000 km nieuwe banden en iedere 20.000 km een service beurt van € 700,-. :tongue: