Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb (behalven 3G) weinig te klagen! WiFi werkt perfect, dap+ werkt ook in Brabant! Yes eftelingradio!
Dak geen problemen,kinderstoeltjes achterin zitten al onder de witte chocolade ( vrouw geeft de kids koekjes)
Echt de kinderen vinden de stoelen geweldig! En dan vooral vol gas wegrijden zodat ze in hun harnas worden geslingerd! Snap niet dat ze niet ziek worden :biggrin::biggrin: nog een keer! Nog een keer klinkt het dan!
Jammer dat er geen camera op de stoeltjes gericht staat zodat ik ze via het 17inch beeldscherm kan volgen!
Tesla optie!!!
Verbruik ga ik hier niet vermelden want ik heb heeeeel veel te hard gereden! Ik denk 310 km op 85 kWh.

Internet radio is jammer want dat werkt dus niet ivm de 3G,

Maar voor 99% zeer zeer tevreden!
 
Nog ff kort onze eerste ervaringen van vandaag van deze werkelijk supermooie gave bolide!

Alles werkt eigenlijk feilloos. 3G prima, parkeersensoren zitten erop, geen spoilerT, velgen nog heel etc etc..

De app werkt inmiddels ook op iPad, niet op android telefoon. Iemand hier oplossing voor?
Bij aflevering gevraagd naar keyfob, nooit van gehoord. Had jij deze niet Wiebe? Hoe komen we hier aan, niet in Tesla shop.

Verder denk ik dat er vanavond heel wat mensen op de bank zitten met nekpijn :wink:.

Geef auto deze week nog diamond bright behandeling, zowel binnen als buitenkant.

Iedereen veel plezier die 'm komende dagen mag halen !

Ik slaap of heel goed of helemaal niet...
 
Ja, we hebben een draadje voor sightings/spots.

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/21649-Wie-was-wie-waren-het

dy7eraje.jpg

Hebben we een apart draadje voor sightings? Deze is in Heerlen.
 
Ik plus 28. Hoe laat mag jij?

10 later...

Ik ben om 16:00 aan de beurt. Zal de laatste van de dag wel zijn. Dat heeft als 'voordeel' dat ik, ipv weg te stuiven en eens lekker te genieten van het onbegrensde (optrek) vermogen, mag aanschuiven achteraan de file:mad:.
Maar ik begrijp van anderen dat ik dan als een echte Wimlex mag zwaaien naar alle nieuwsgierige blikken.

Is die van jou ook rood en met wit leer net als Tessy? (die van mij wel)
 
Ik heb een gloeiende hekel aan motor-hiermee-bezweer-ik-mijn-midlife-crisis-rijders. Alsjeblieft geen vergelijk met die engerts die in groepen menen alle rijstroken te moeten bezetten terwijl ze vacuüm getrokken in hun vervaarlijke leren pakken hun gebrek aan individualisme proberen te verhullen.

@wiebe Ja hoor. Laten we even lekker alle motorrijders als aso bestempelen. Niet echt ruimdenkend..
 
:confused:
Thanks Wiebe, ik weet genoeg. Ik ga mijn auto niet onder het account van Athlon hangen. Zij bieden dat aan onder de noemer 'dat ik hem dan zeker dit jaar krijg' maar ik heb al een VIN en toezegging dat hij eerste week oktober geproduceerd gaat worden. Als ik dan niet via Athlon mijn financial lease kan doen, pech. Bij Alphera (bmw lease) ook een goed aanbod, over 5 jaar 200 euro duurder uit, maar ik blijf baas over mijn eigen reserveringsnummer.

@wiebe en andere Athlon rijders, wie heeft financial lease en toegang tot mytesla (site), maar geen toegang tot app? Ik heb mijn auto nog niet maar kan wel op de site en gewoon mijn config bekijken. (Zelfs nieuwe factuur met 750 euro korting). Ik zie mijn vin. Heb ik straks nu geen toegang tot app?:confused::cursing::scared:
Athlon heeft gewoon mijn configuratie over genomen maar verder (denk ik) ben ik heer en meester....

er zijn volgens mij dus 2 mogelijkheden. Bij Athlon besteld (de sigaar). Over laten nemen na eigen bestelling (No problemo) iemand een idee???:confused:
 
Kan natuurlijk niet achterblijven met een verslagje van mijn ervaringen gedurende de eerste dagen van mijn Model S-tijdperk (zo voelt het!). Eerst even de paar technische probleempjes, dan hebben we dat gehad. Er was al wat benoemd: het gebrom achterin (wordt naar gekeken), de trage 3G (komt hopelijk oplossing voor via een andere provider) en de communicatie tussen de Lolo Smart-laadpaal en de auto (zal waarschijnlijk via aanpassing software door laadpaalleverancier of Tesla worden opgelost). Vandaag nog even meegemaakt dat overdag alle schermen ineens een paar minuten naar de nachtstand gingen (stuk donkerder, maar nog leesbaar) en de radio-ontvangst is niet super op de A15 (maar ik rijd dan ook voortdurend parallel aan de hoogspanning van de Betuwelijn). Maar ik besteed er te veel tekst aan, want er staat zoveel moois tegenover.

Hij rijdt zo soepel, zo machtig. Je kunt er lekker mee cruisen, provinciale wegen zijn het heerlijkst. Maar die voortdurende versnelling onder je voet is ongelooflijk. Je bent bij wijze van spreken in een halve tel een trage voorligger voorbij en al weer honderd meter verder. Bij het invoegen op de snelweg een paar slome auto's voor je en nog een paar op de linkerbaan? Gewoon even de hele invoegstrook doorknallen en alles verdwijnt als stipjes in de achteruitkijkspiegel. Het gaat zo ongehoord hard! Ik zou het stuur wel permanent in de sportstand zetten, dat geeft lekker stevigheid. In de standaard stand is het wat vager.

En wat is-ie prachtig! Die vormen, die details. Ik kan er ook niet over uit hoe mooi die Signature Red is. Veel mooier dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht (ik had hem tot vorige week alleen nog maar binnen gezien in Antwerpen, niet buiten). En die prachtige turbine velgen! En de spoilerT hoeft niet meer. Perfect zo.

En ie-de-reen vindt hem geweldig. Vooral de gadgets. De frunk, de op afstand bedienbare trunk, de handvaten die naar buiten komen, de vorm van de keyfob, dat enorme touchscreen, met je vinger het sunroof openschuiven, de stilte, de bloedstollende lancering. Ze vallen van de ene verbazing in de andere. En ik eigenlijk ook nog steeds.

:cool:

Thanks Tesla!
 
Last edited:
Kan natuurlijk niet achterblijven met een verslagje van mijn ervaringen gedurende de eerste dagen van mijn Model S-tijdperk (zo voelt het!). Eerst even de paar technische probleempjes, dan hebben we dat gehad. Er was al wat benoemd: het gebrom achterin (wordt naar gekeken), de trage 3G (komt hopelijk oplossing voor via een andere provider) en de communicatie tussen de Lolo Smart-laadpaal en de auto (zal waarschijnlijk via aanpassing software door laadpaalleverancier of Tesla worden opgelost). Vandaag nog even meegemaakt dat overdag alle schermen ineens een paar minuten naar de nachtstand gingen (stuk donkerder, maar nog leesbaar) en de radio-ontvangst is niet super op de A15 (maar ik rijd dan ook voortdurend parallel aan de hoogspanning van de Betuwelijn). Maar ik besteed er te veel tekst aan, want er staat zoveel moois tegenover.

Hij rijdt zo soepel, zo machtig. Je kunt er lekker mee cruisen, provinciale wegen zijn het heerlijkst. Maar die voortdurende versnelling onder je voet is ongelooflijk. Je bent bij wijze van spreken in een halve tel een trage voorligger voorbij en al weer honderd meter verder. Bij het invoegen op de snelweg een paar slome auto's voor je en nog een paar op de linkerbaan? Gewoon even de hele invoegstrook doorknallen en alles verdwijnt als stipjes in de achteruitkijkspiegel. Het gaat zo ongehoord hard! Ik zou het stuur wel permanent in de sportstand zetten, dat geeft lekker stevigheid. In de standaard stand is het wat vager.

En wat is-ie prachtig! Die vormen, die details. Ik kan er ook niet over uit hoe mooi die Signature Red is. Veel mooier dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht (ik had hem tot vorige week alleen nog maar binnen gezien in Antwerpen, niet buiten). En die prachtige turbine velgen! En de spoilerT hoeft niet meer. Perfect zo.

En ie-de-reen vindt hem geweldig. Vooral de gadgets. De frunk, de op afstand bedienbare trunk, de handvaten die naar buiten komen, de vorm van de keyfob, dat enorme touchscreen, met je vinger het sunroof openschuiven, de stilte, de bloedstollende lancering. Ze vallen van de ene verbazing in de andere. En ik eigenlijk ook nog steeds.

:cool:

Thanks Tesla!
Je merkt het, ik ben om 0:32 nog steeds online. Ik kan niet meer slapen, nog maar 3 nachten!

Argh, ik wil ook!
 
Je merkt het, ik ben om 0:32 nog steeds online. Ik kan niet meer slapen, nog maar 3 nachten!

Argh, ik wil ook!

Ik weet het, het is zo dichtbij maar toch nog zo ver weg. En in die laatste dagen ben je net een spons die nog zoveel mogelijk info wil opzuigen, ook om de tijd door te komen.

Ik was overigens bang dat ik na ontvangst van de auto misschien de interesse in het forum zou verliezen, maar nee hoor. Als ik niet rijd, dan merk ik dat ik toch nog met die auto bezig wil blijven en dus hang ik dan weer op het forum rond. Het is nog steeds machtig interessant wat anderen schrijven, misschien zelfs meer. Ik vind het ook super om te zien dat steeds meer mensen hem in ontvangst mogen nemen (of dat moment steeds nader zien komen). Ik kan niet wachten tot ik de eerste in het wild tegenkom en kan gaan zwaaien.
 
Nou, ik heb 'm sinds vandaag en zal jullie gerust stellen. Blijf maar heen en weer lopen naar de S.

Hij is echt zo supermooi en het wachten meer dan waard geweest !

Of ik wel of niet slaap vannacht, beide s goed.
 
Kan natuurlijk niet achterblijven met een verslagje van mijn ervaringen gedurende de eerste dagen van mijn Model S-tijdperk (zo voelt het!). Eerst even de paar technische probleempjes, dan hebben we dat gehad. Er was al wat benoemd: het gebrom achterin (wordt naar gekeken), de trage 3G (komt hopelijk oplossing voor via een andere provider) en de communicatie tussen de Lolo Smart-laadpaal en de auto (zal waarschijnlijk via aanpassing software door laadpaalleverancier of Tesla worden opgelost). Vandaag nog even meegemaakt dat overdag alle schermen ineens een paar minuten naar de nachtstand gingen (stuk donkerder, maar nog leesbaar) en de radio-ontvangst is niet super op de A15 (maar ik rijd dan ook voortdurend parallel aan de hoogspanning van de Betuwelijn). Maar ik besteed er te veel tekst aan, want er staat zoveel moois tegenover.

Hij rijdt zo soepel, zo machtig. Je kunt er lekker mee cruisen, provinciale wegen zijn het heerlijkst. Maar die voortdurende versnelling onder je voet is ongelooflijk. Je bent bij wijze van spreken in een halve tel een trage voorligger voorbij en al weer honderd meter verder. Bij het invoegen op de snelweg een paar slome auto's voor je en nog een paar op de linkerbaan? Gewoon even de hele invoegstrook doorknallen en alles verdwijnt als stipjes in de achteruitkijkspiegel. Het gaat zo ongehoord hard! Ik zou het stuur wel permanent in de sportstand zetten, dat geeft lekker stevigheid. In de standaard stand is het wat vager.

En wat is-ie prachtig! Die vormen, die details. Ik kan er ook niet over uit hoe mooi die Signature Red is. Veel mooier dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht (ik had hem tot vorige week alleen nog maar binnen gezien in Antwerpen, niet buiten). En die prachtige turbine velgen! En de spoilerT hoeft niet meer. Perfect zo.

En ie-de-reen vindt hem geweldig. Vooral de gadgets. De frunk, de op afstand bedienbare trunk, de handvaten die naar buiten komen, de vorm van de keyfob, dat enorme touchscreen, met je vinger het sunroof openschuiven, de stilte, de bloedstollende lancering. Ze vallen van de ene verbazing in de andere. En ik eigenlijk ook nog steeds.

:cool:

Thanks Tesla!
mooi gezegd, ik herken alles!

- - - Updated - - -

gisteren de eerste minister (Kamp) in mijn tesla meegenomen, ook hij was diep onder de indruk!
zie ook http://www.cursor.tue.nl/nieuwsartikel/artikel/eindhovense-solar-ambities-verrassen-minister-kamp/
31e23327bf.jpg
 
10 later...

Ik ben om 16:00 aan de beurt. Zal de laatste van de dag wel zijn. Dat heeft als 'voordeel' dat ik, ipv weg te stuiven en eens lekker te genieten van het onbegrensde (optrek) vermogen, mag aanschuiven achteraan de file:mad:.
Maar ik begrijp van anderen dat ik dan als een echte Wimlex mag zwaaien naar alle nieuwsgierige blikken.

Is die van jou ook rood en met wit leer net als Tessy? (die van mij wel)

Ik heb een zwarte met zwarte perfomance stoelen. Nog minder dan 3 uur :)