Hahaha, ze bijna net zo sneu als die stoere kantoorridders met van die spoilers op hun 'ik-ben-dan-wel-niet-meer-cool-maar-heb-voldoende-centen-om-net-te-doen-alsof'
Touché!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, ze bijna net zo sneu als die stoere kantoorridders met van die spoilers op hun 'ik-ben-dan-wel-niet-meer-cool-maar-heb-voldoende-centen-om-net-te-doen-alsof'
Zijn ook zoveel onderdelen bij jou:biggrin:Bij mij staat er al maanden dat ze onderdelen verzamelen.
Apart, temeer wij exact dezelfde datum van finalizen hebben.
Hebben we een apart draadje voor sightings? Deze is in Heerlen.
Ik plus 28. Hoe laat mag jij?
Ik heb een gloeiende hekel aan motor-hiermee-bezweer-ik-mijn-midlife-crisis-rijders. Alsjeblieft geen vergelijk met die engerts die in groepen menen alle rijstroken te moeten bezetten terwijl ze vacuüm getrokken in hun vervaarlijke leren pakken hun gebrek aan individualisme proberen te verhullen.
Thanks Wiebe, ik weet genoeg. Ik ga mijn auto niet onder het account van Athlon hangen. Zij bieden dat aan onder de noemer 'dat ik hem dan zeker dit jaar krijg' maar ik heb al een VIN en toezegging dat hij eerste week oktober geproduceerd gaat worden. Als ik dan niet via Athlon mijn financial lease kan doen, pech. Bij Alphera (bmw lease) ook een goed aanbod, over 5 jaar 200 euro duurder uit, maar ik blijf baas over mijn eigen reserveringsnummer.
Ik ben je dan voor in het zuiden des lands met een blauwe....
Je merkt het, ik ben om 0:32 nog steeds online. Ik kan niet meer slapen, nog maar 3 nachten!Kan natuurlijk niet achterblijven met een verslagje van mijn ervaringen gedurende de eerste dagen van mijn Model S-tijdperk (zo voelt het!). Eerst even de paar technische probleempjes, dan hebben we dat gehad. Er was al wat benoemd: het gebrom achterin (wordt naar gekeken), de trage 3G (komt hopelijk oplossing voor via een andere provider) en de communicatie tussen de Lolo Smart-laadpaal en de auto (zal waarschijnlijk via aanpassing software door laadpaalleverancier of Tesla worden opgelost). Vandaag nog even meegemaakt dat overdag alle schermen ineens een paar minuten naar de nachtstand gingen (stuk donkerder, maar nog leesbaar) en de radio-ontvangst is niet super op de A15 (maar ik rijd dan ook voortdurend parallel aan de hoogspanning van de Betuwelijn). Maar ik besteed er te veel tekst aan, want er staat zoveel moois tegenover.
Hij rijdt zo soepel, zo machtig. Je kunt er lekker mee cruisen, provinciale wegen zijn het heerlijkst. Maar die voortdurende versnelling onder je voet is ongelooflijk. Je bent bij wijze van spreken in een halve tel een trage voorligger voorbij en al weer honderd meter verder. Bij het invoegen op de snelweg een paar slome auto's voor je en nog een paar op de linkerbaan? Gewoon even de hele invoegstrook doorknallen en alles verdwijnt als stipjes in de achteruitkijkspiegel. Het gaat zo ongehoord hard! Ik zou het stuur wel permanent in de sportstand zetten, dat geeft lekker stevigheid. In de standaard stand is het wat vager.
En wat is-ie prachtig! Die vormen, die details. Ik kan er ook niet over uit hoe mooi die Signature Red is. Veel mooier dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht (ik had hem tot vorige week alleen nog maar binnen gezien in Antwerpen, niet buiten). En die prachtige turbine velgen! En de spoilerT hoeft niet meer. Perfect zo.
En ie-de-reen vindt hem geweldig. Vooral de gadgets. De frunk, de op afstand bedienbare trunk, de handvaten die naar buiten komen, de vorm van de keyfob, dat enorme touchscreen, met je vinger het sunroof openschuiven, de stilte, de bloedstollende lancering. Ze vallen van de ene verbazing in de andere. En ik eigenlijk ook nog steeds.
Thanks Tesla!
Je merkt het, ik ben om 0:32 nog steeds online. Ik kan niet meer slapen, nog maar 3 nachten!
Argh, ik wil ook!
Bij mij staat er al maanden dat ze onderdelen verzamelen.
Apart, temeer wij exact dezelfde datum van finalizen hebben.
mooi gezegd, ik herken alles!Kan natuurlijk niet achterblijven met een verslagje van mijn ervaringen gedurende de eerste dagen van mijn Model S-tijdperk (zo voelt het!). Eerst even de paar technische probleempjes, dan hebben we dat gehad. Er was al wat benoemd: het gebrom achterin (wordt naar gekeken), de trage 3G (komt hopelijk oplossing voor via een andere provider) en de communicatie tussen de Lolo Smart-laadpaal en de auto (zal waarschijnlijk via aanpassing software door laadpaalleverancier of Tesla worden opgelost). Vandaag nog even meegemaakt dat overdag alle schermen ineens een paar minuten naar de nachtstand gingen (stuk donkerder, maar nog leesbaar) en de radio-ontvangst is niet super op de A15 (maar ik rijd dan ook voortdurend parallel aan de hoogspanning van de Betuwelijn). Maar ik besteed er te veel tekst aan, want er staat zoveel moois tegenover.
Hij rijdt zo soepel, zo machtig. Je kunt er lekker mee cruisen, provinciale wegen zijn het heerlijkst. Maar die voortdurende versnelling onder je voet is ongelooflijk. Je bent bij wijze van spreken in een halve tel een trage voorligger voorbij en al weer honderd meter verder. Bij het invoegen op de snelweg een paar slome auto's voor je en nog een paar op de linkerbaan? Gewoon even de hele invoegstrook doorknallen en alles verdwijnt als stipjes in de achteruitkijkspiegel. Het gaat zo ongehoord hard! Ik zou het stuur wel permanent in de sportstand zetten, dat geeft lekker stevigheid. In de standaard stand is het wat vager.
En wat is-ie prachtig! Die vormen, die details. Ik kan er ook niet over uit hoe mooi die Signature Red is. Veel mooier dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht (ik had hem tot vorige week alleen nog maar binnen gezien in Antwerpen, niet buiten). En die prachtige turbine velgen! En de spoilerT hoeft niet meer. Perfect zo.
En ie-de-reen vindt hem geweldig. Vooral de gadgets. De frunk, de op afstand bedienbare trunk, de handvaten die naar buiten komen, de vorm van de keyfob, dat enorme touchscreen, met je vinger het sunroof openschuiven, de stilte, de bloedstollende lancering. Ze vallen van de ene verbazing in de andere. En ik eigenlijk ook nog steeds.
Thanks Tesla!
10 later...
Ik ben om 16:00 aan de beurt. Zal de laatste van de dag wel zijn. Dat heeft als 'voordeel' dat ik, ipv weg te stuiven en eens lekker te genieten van het onbegrensde (optrek) vermogen, mag aanschuiven achteraan de file.
Maar ik begrijp van anderen dat ik dan als een echte Wimlex mag zwaaien naar alle nieuwsgierige blikken.
Is die van jou ook rood en met wit leer net als Tessy? (die van mij wel)
Hou vol Widoh, ik hoef ook nog maar 2 maanden een week 2dagen 3uur 14 minuten 34seconden