Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk bureau voor bij je auto, de "Deskla" :)
http://insideevs.com/east-bay-muscle-cars-debuts-deskla-the-tesla-model-s-desk/


10214359813_fc8815dd68_h-550x558.jpg
 
Dit lijkt er inderdaad op, maar het is niet exact dezelfde kleur als we de tekst die erbij staat moeten geloven. Die uit het Vossen-filmpje heeft de 3M Matte Blue Metallic-wrap, deze zo te lezen de Matte Ice Blue-wrap. Maar hij is wel erg donker voor de Ice Blue, dus misschien is de tekst niet correct. Mooi is het in elk geval wel, ik heb het ook overwogen. Zou zo'n €2200 kosten. Maar uiteindelijk niet gedaan en erg blij met de Signature Red.

Is dit niet de 3M 1080-BR217 brushed steel blue? Zit ik ook aan te denken, maar besloten eerst maar af te wachten hoe grijs gaat bevallen.
 
Vanochtend ingehaald door een zilveren P85 op de aansluiting van A4-A10. Voor me reed een Jaguar XF, dus kon mooi de achterkantjes vergelijken. De S oogt lager en breder, maar ik vond het donkerblauw van de Jag wat exclusiever ogen dan het Tesla zilver. De S nam de eerste afslag op de ring, en reed ook te hard, want mijn cc stond op precies 100. Foei...
 
Vanochtend ingehaald door een zilveren P85 op de aansluiting van A4-A10. Voor me reed een Jaguar XF, dus kon mooi de achterkantjes vergelijken. De S oogt lager en breder, maar ik vond het donkerblauw van de Jag wat exclusiever ogen dan het Tesla zilver. De S nam de eerste afslag op de ring, en reed ook te hard, want mijn cc stond op precies 100. Foei...
Wat een boefje! :biggrin:
 
Kwam dit plaatje vandaag tegen. Indien deze aantallen kloppen dan gaat tesla naar 700 geproduceerde auto's per week. Hopelijk wel beter dan de 'S van @Lastsig. Zou ook een verklaring kunnen zijn waarom ze de 100 extra van Athlon hebben geaccepteerd. Ik zou zeggen even twee weken voor NL produceren en alle Nederlandse Tesla rijders zijn gelukkig
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1381845330.243385.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1381845330.243385.jpg
    53.6 KB · Views: 320
Kwam dit plaatje vandaag tegen. Indien deze aantallen kloppen dan gaat tesla naar 700 geproduceerde auto's per week. Hopelijk wel beter dan de 'S van @Lastsig. Zou ook een verklaring kunnen zijn waarom ze de 100 extra van Athlon hebben geaccepteerd. Ik zou zeggen even twee weken voor NL produceren en alle Nederlandse Tesla rijders zijn gelukkig

Dit grafiekje is alweer wat verouderd. Het komt uit dit draadje op het teslamotors forum, waar in de beginpost steeds de meest actuele stand van zaken te zien is:

NEW VIN THREAD: Please post your newly assigned VINs here | Forums | Tesla Motors

(Inmiddels is het weekgemiddelde over de afgelopen twee maanden al boven de 700 uitgekomen.)
 
Ik lees dat de vrijstelling van wegenbelasting met de nieuwe onderhandelingen is komen te vervallen.
Heeft er al iemand een compleet beeld wat de gevolgen zijn voor de auto's dien in 2013 worden geleverd?
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/autobelastingen/motorrijtuigenbelasting

Vrijstelling mrb vervalt

De vrijstelling voor zeer zuinige auto’s vervalt per 1 januari 2014 voor zowel nieuwe als bestaande personenauto’s.
Personenauto’s met een CO2-uitstoot van niet meer dan 50 gr/km zullen tot en met 2015 worden vrijgesteld.
Deze vrijstelling is bedoeld om de ontwikkeling en aanschaf van de nieuwe generatie zeer zuinige auto’s te stimuleren.
 
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/autobelastingen/motorrijtuigenbelasting

Vrijstelling mrb vervalt

De vrijstelling voor zeer zuinige auto’s vervalt per 1 januari 2014 voor zowel nieuwe als bestaande personenauto’s.
Personenauto’s met een CO2-uitstoot van niet meer dan 50 gr/km zullen tot en met 2015 worden vrijgesteld.
Deze vrijstelling is bedoeld om de ontwikkeling en aanschaf van de nieuwe generatie zeer zuinige auto’s te stimuleren.
Fijn zo'n beleid waar je op kan bouwen.... Not.

Dan gaan we vanaf 2016 dus gewoon voor onze S betalen, echter kan het zo maar zijn dat we in 2015 al betalen.