Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het forum wordt grotendeels volgeschreven door de ongedurig wachtenden.
Waar zijn de nieuwbakken trotse bezitters met uitgebreide rijverslagen?
Toch niet "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"?

Alles wat je hier schrijft wordt inderdaad bedolven onder een brij van ongeduld, frustratie en blijschap van toekomstige eigenaren.
Een paar die hards proberen er nog het beste van te maken..
Informatie vinden is niet te doen, iets bijdragen heeft wellicht pas zin als de boomstructuur ook een structuur zou zijn. Maar goed, een forum beheren is natuurlijk geen betaalde baan. Ik heb respect voor mensen die daar tijd voor vrij kunnen en willen maken. Stel mijn vragen rechtstreeks bij Tesla en wordt daar meestal uitstekend geholpen binnen een dag! Het bezit is nog iedere dag een genot, zeker als je af en toe weer eens in een benzine auto stapt.
 
Deze nacht heb ik knalrode schoenen en een rode broeksriem online besteld...
Als mijn vrouw dit gaat zien, slaat ze achterover:biggrin::biggrin::biggrin:
(ik kon er ook nog het tesla logo op laten zetten, maar dan moest ik 5 weken wachten)

moest dit nu in het "Car Detailing Tips" draadje staan?
 
Ook al lang niets meer van Snipje gehoord, zag wel in een xls staan dat ook zij dit jaar geleverd krijgt.

Jawel, Snipje is er nog. Ze zit zich het ongelukkige te F5-en in de hoop dat haar status onverhoopt naar "In production" wijzigt.
Mooi om te zien dat er inmiddels vele anderen die voor mij in de wachtrij zitten in production of al klaar zijn. Het lijkt nu toch echt te gaan gebeuren.
Laatste wat ik van Lester te horen heb gekregen is dat de auto rond 21/10 in production moet gaan en levering mid december. Lijkt allemaal wel te gaan lukken.
Verder valt het wachten me zwaar (zoals vele anderen met mij), maar de verhalen op dit forum van de nieuwe eigenaren slepen me er wel enigszins doorheen.

Gisteren heeft Cohere de Keba met vaste kabel langs de oprit geplaatst, dus weer een stapje dichterbij de dag dat ik hem eindelijk op mijn oprit mag verwelkomen :smile:
En de mooie keyfob covers van Pete8314 zijn inmiddels ook aangekomen, nu is het nog wachten op de keyfob zelf en de auto natuurlijk.

And now back to business F5 F5 F5 F5..........
 
Het forum wordt grotendeels volgeschreven door de ongedurig wachtenden.
Waar zijn de nieuwbakken trotse bezitters met uitgebreide rijverslagen?
Toch niet "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"?
Verslagen zijn er volgens mij al genoeg geweest.

Ik zou enkel aan het herhalen zijn wat andere mensen al zeggen: Weer in een ICE stappen voelt als met een dinosaurus op stap gaan.

Alles wat je hier schrijft wordt inderdaad bedolven onder een brij van ongeduld, frustratie en blijschap van toekomstige eigenaren.
Een paar die hards proberen er nog het beste van te maken..
Informatie vinden is niet te doen, iets bijdragen heeft wellicht pas zin als de boomstructuur ook een structuur zou zijn. Maar goed, een forum beheren is natuurlijk geen betaalde baan. Ik heb respect voor mensen die daar tijd voor vrij kunnen en willen maken. Stel mijn vragen rechtstreeks bij Tesla en wordt daar meestal uitstekend geholpen binnen een dag! Het bezit is nog iedere dag een genot, zeker als je af en toe weer eens in een benzine auto stapt.
Daarom zijn er ook meerdere losse topics voor andere onderwerpen.

Dit topic is een "slowchat" geworden waar informatie niet te vinden is, maar je kan gerust voor specifieke onderwerpen een nieuw topic aan maken, dat hoef ik als moderator niet te doen.
 
In Amerika zitten de power folding mirrors nu in het Tech Package. Wat denken jullie, een vroeg Sinterklaas-cadeautje voor degenen die hun auto nog moeten krijgen.. of helaas pindakaas?

Screen-Shot-2013-10-18-at-10.12.25.png
 
Even een vraag voor de geleerden onder ons,

Ik kan met mijn telefoon (samsung gallexy s4) het manual wel downloaden, maar niet openen....

Weet iemand de oplossing hiervoor?
Met je computer openen? Het zijn redelijk grote bestanden, en het downloaden durft soms wel eens mis te lopen (zelfs met de computer). Gewoon opnieuw proberen.

De eerder gespotte gewrapte blauwe Tesla
JD Customs BV | Tesla Model S P85

Ik vind hem origineel mooier