Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Geinige feature idd, maar zal er niet wakker van liggen ik heb nog nooit de behoefte gehad om spiegels in te klappen bij vorige auto's, dus dat zal bij mijn MS ook zo zijn.
Tja, de ene zijn garage is nu eenmaal minder ruim dan die van een ander.
Bij mij is het: spiegels niet kunnen inklappen = buiten slapen.
Maar moge het een troost wezen: er is altijd nog erger...
 
Volgens mij maakt @fouktsang een grapje. Sinterklaas wordt 5 december in Nederland gevierd en 6 december in België. :tongue:
Ofwel hebben ze bij Tesla de Man Uit Spanje gevraagd of ze wel braaf geweest zijn dit jaar.

- - - Updated - - -

Tja, de ene zijn garage is nu eenmaal minder ruim dan die van een ander.
Bij mij is het: spiegels niet kunnen inklappen = buiten slapen.
Maar moge het een troost wezen: er is altijd nog erger...

Den Eugene, dat zal nooit slijten hé.
 
Verleden week is een Keba met vaste kabel door Cohere / Sparreboom geleverd en geïnstalleerd, en sinds dinsdag status In Production (vin 22184). Begint nu serieus te worden!


Ben trouwens benieuwd of er momenteel nog Model Ssen in NL verkocht worden. Zou de verkoop in NL nu stil gevallen zijn? Heb hier nog niemand gezien die recent besteld heeft en dus zijn auto in 2014 geleverd krijgt.

Toevallig een foto van? Ik heb daar nog een offerte lopen maar er staan teveel opties op om snel een oordeel te vormen.

- - - Updated - - -

ben ook benieuwd voor de 3G/4G hier ja!
deze is ook erg handig: Model S Delivery Checklist and Owners Guide

Deze vond ik daarin opmerkelijk "Poor radio reception (antenna was grounded to painted metal)"
kan dat bijdragen aan de eerdere meldingen die gedaan worden over slechte verbindingen?
 
22848 sprokkeld nog in het roodkapjes bos.

Roodkapje is klaar met sprokkelen en nu mijn multicoat red aan het bouwen.
Vrouwlief rijdt sinds een week in een Zoeeeee, Kebaaaas zijn klaar dus laden maar !
Dus langzaam aan gaan we over van ICE naar full electric, 100% sun powered.
Nog een paar keer met de 9-5 estate tanken a Euro. 110,- en dan afscheid nemen van een echt super lekker rijdende Saab.
Op naar een nieuwe beleving, voel me wel bevoorrecht dat ik het kan betalen fokes !
 
Roodkapje is klaar met sprokkelen en nu mijn multicoat red aan het bouwen.
Vrouwlief rijdt sinds een week in een Zoeeeee, Kebaaaas zijn klaar dus laden maar !
Dus langzaam aan gaan we over van ICE naar full electric, 100% sun powered.
Nog een paar keer met de 9-5 estate tanken a Euro. 110,- en dan afscheid nemen van een echt super lekker rijdende Saab.
Op naar een nieuwe beleving, voel me wel bevoorrecht dat ik het kan betalen fokes !

Al een indicatie van een leverdatum gehad?
 
Tesla Model 007

Bijgaand een foto van het nieuwste project van Elon Musk. Als deze straks net zo goed in het water is als de Model S op de weg wil ik er ook wel een !

Tesla's Musk aims to make James Bond's submarine car a reality.

AR-131019882.jpg&MaxW=622.jpeg
 
Bijgaand een foto van het nieuwste project van Elon Musk. Als deze straks net zo goed in het water is als de Model S op de weg wil ik er ook wel een !

Tesla's Musk aims to make James Bond's submarine car a reality.

View attachment 33374

Zucht...sorry hoor, maar volgens mij weet hij van gekheid niet meer wat hij moet doen.
Het verhaal doet mij denken aan een jonge nederlandse pianist met het disney syndroom.
Wat is next, de thunderbirds? Kan ook een jeugdsentiment zijn.
 
Roodkapje is klaar met sprokkelen en nu mijn multicoat red aan het bouwen.
Vrouwlief rijdt sinds een week in een Zoeeeee, Kebaaaas zijn klaar dus laden maar !
Dus langzaam aan gaan we over van ICE naar full electric, 100% sun powered.
Nog een paar keer met de 9-5 estate tanken a Euro. 110,- en dan afscheid nemen van een echt super lekker rijdende Saab.
Op naar een nieuwe beleving, voel me wel bevoorrecht dat ik het kan betalen fokes !
Shake hands. Vandaag de Keba's gemonteerd, de zonnepanelen komen er aan, net als de i3 van mijn vrouw en mijn Model S. Alles komt tussen 1 en 15 december.