Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
kent er niemand een middeltje om in coma te gaan voor 14 dagen?
wat duren de dagen toch lang, als je op een telefoontje zit te wachten :crying:

een last-minute richting de zon, naar een plaats zonder internet, en je roaming op je telefoon afzetten?

(als je dan ook geen enkele vorm van zonnebescherming toepast, pas je ook direct in je wagen :redface:)

- - - Updated - - -

Mogelijks ooit een europees design centrum van Tesla:
http://bloom.bg/18ihZSY#ooid=doYXBjZzqEZIj5rQDYDP9W0H2b-YtDqc&ootime=260s
 
Er is toch ook een vergrendeling van de type 2 mennekes stekker? Aan de auto zijde wordt deze vergrendeling alleen vrijgegeven als de keyfob in de buurt is, maar hoe zit dat aan de laadstationzijde?

Zeker. Helpt een beetje tegen jatten. (dan heeft iemand anders nog wat aan je dure kabel) Maar het helpt niet tegen zinloosheid.
http://www.encyclo.nl/begrip/vandalisme

Vergrendeling hangt wel van laadpunt af.
Vrijwel alle publieke laadpunten hebben vergrendeling (gebruik paal starten/stoppen met kaart gaat samen met ver-/ontgrendelen)
Maar ik weet niet of dit bij alle thuislaadpunten ook het geval is.
 
Pfff gisteren m'n laadpasjes en portmonnee in de loaner laten liggen. Laadpasjes hebben ze er in Tilburg uitgevist. Gelukkig had ik een afspraak enigszins in de richting (Dordrecht). Nu in Tilburg voor de pasjes en om ff te superchargen. Straks naar een forumgenoot die nu over de loaner met m'n portmonnee beschikt :). Wel grappig dat superchargen. Nu bijna 300 km/h. Ze hebben hem al op 566 km/h gehad, maar er hangen er nu 2 aan.

image.jpg
 
Pfff gisteren m'n laadpasjes en portmonnee in de loaner laten liggen. Laadpasjes hebben ze er in Tilburg uitgevist. Gelukkig had ik een afspraak enigszins in de richting (Dordrecht). Nu in Tilburg voor de pasjes en om ff te superchargen. Straks naar een forumgenoot die nu over de loaner met m'n portmonnee beschikt :). Wel grappig dat superchargen. Nu bijna 300 km/h. Ze hebben hem al op 566 km/h gehad, maar er hangen er nu 2 aan.

View attachment 34733

Supercharger ? Heb ik iets fenominaals gemist ???
WAAR ?!?
 
Heb de auto nu 2 dagen, wat ben ik blij zeg :) weergaloze auto =) ben nu veels te moe, maar zal nog wel ff een korte review geven over mijn ervaringen.

Heb de auto nu een paar uur. Wat een gave bak!
werkelijk ongelofelijk hoe makkelijk deze auto rijdt. Ben voorlopig nog niet uitgespeeld!

Zag ook nog dat bij de laatste software versie V5.6 WIFI tethering mogelijk maakt. Dus als het goed is kun je met de 3G connectie van de auto een WIFI netwerkje maken waarmee iedereen in de auto op het internet kan. Heb het nog niet geprobeerd, ben nog te druk met proefritjes maken.
Later meer!
 
Nog geen auto, maar al wel een poetsafspraak bij Ride&shine. Na de kwaliteit bij pebble gezien te hebben, ga ik het ook doen. Dus een weekje of twee rijden en dan even afkicken. Maar dan is het echt een plaatje. Nog 16 dagen.... And still counting
 
Als je gevraagd hebt om gecontacteerd te worden voor een laadpaal wel.

Joe, dit klopt niet. Ik wenste niet gecontacteerd te worden voor "een laadoplossing" en heb bij bestelling ook gevraagd mijn gegevens niet doorgegeven... Dit is toch gebeurd, want vorige week hebben ze me 1 keer gebeld en 1 keer gemaild (omdat ik de telefoon gemist had).
 
Volgens mij heb ik een software foutje ontdekt.

Iemand meer die het volgende heeft meegemaakt ? Ik al 2 keer.

De ruitenwisser op de 2e stand zetten (--------).
De koplampeop automatisch.

In het donker met regenweer de auto parkeren en uitstappen met de walk away functie aan.

Hierna blijven de ruitenwissers en lampen aan staan.
 
Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste post... Ik bestelde 30 mei. VIN 228XX per 15 sept. MS in productie 21-25 okt. MS 'in transit' sinds 30 okt. Volgens Tesla Amsterdam wordt het straks heel erg druk met afleveringen. -- voor mij wordt het "early December" ---

cee-rood-blauw.jpg
cee-rood-blauw2.jpg


S85 / grijs / grijs / pano / 19" / tech / stereo / parking
 
Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste post... Ik bestelde 30 mei. VIN 228XX per 15 sept. MS in productie 21-25 okt. MS 'in transit' sinds 30 okt. Volgens Tesla Amsterdam wordt het straks heel erg druk met afleveringen. -- voor mij wordt het "early December" ---

View attachment 34816View attachment 34817

S85 / grijs / grijs / pano / 19" / tech / stereo / parking

Welkom dan! Ik ben ook nog niet zo lang actief op het forum. Mijn VIN23... zit qua aflevering in de buurt bij jou datum van early december 13.

- - - Updated - - -

En deze week is het 'wachten' minder zwaar omdat ik een weekje mag 'proefrijden' in de auto van mijn compagnon, TheFroq. Hij geniet van weekje New York en ik van de Model S experience.