Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt voor de reactie. Ik woon op een plek waar dit niet zo'n risico is. Over 2 weken zal ik mijn adres vermelden zodat de gelukkigen die al aan het rondrijden zijn kunnen laden. Moet je wel even naar de Kaag komen met het pontje. :wink:

Bedankt voor het aanbod. Zaterdag gaan we bij tante Kee eten, maar ik denk dat ik wel terug kom in Noordwijk met een enkele lading.
 
Het is wel een vreemde ervaring om je zo te verheugen op een nieuwe auto. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit eerder zo enthousiast over ben geweest.

Ik begrijp werkelijk niet waar hij het over heeft...:biggrin:

- - - Updated - - -

Zojuist gebeld (had vrijdag een mail gestuurd dat ik nog niets gehoord had). Ik ga vrijdag 22 november om 16 uur te Tilburg de auto halen. Nog 18 dagen......

Ik werd vanavond ook gebeld door mijn DS Boudewijn, eveneens naar aanleiding van een mail van mij. Goed nieuws: ik kan 'm eerder ophalen. Volgende wo./do./vr.., naar keuze. Woensdag en donderdag zijn 'maxed out' in m'n agenda (prioriteiten, jaja) dus ga dan maar op vrijdag de 15e.

@ebullio
Hoe laat ben jij daar de 15e? Ik moet om 16:00 in Schijndel zijn dus ga vragen of het rond 14:00 kan.

T minus 11.....
 
Ach, het niet (willen) ondertekenen van een "voor ontvangst"-document heeft maar weinig waarde als drukkingsmiddel. Het feit dat het integrale factuurbedrag al is moeten vereffend worden nog vóór je de wagen gaat afhalen, zet je helaas in een complete niet-onderhandelingspositie. Je bent dus 100% afhankelijk van de goodwill van Tesla, en daar lees ik hier en daar op dit forum toch soms wel eens een horrorverhaaltje over...

Hoe verloopt de betaling ? Via overschrijving de week voordien ?
 
Ik werd vanavond ook gebeld door mijn DS Boudewijn, eveneens naar aanleiding van een mail van mij. Goed nieuws: ik kan 'm eerder ophalen. Volgende wo./do./vr.., naar keuze. Woensdag en donderdag zijn 'maxed out' in m'n agenda (prioriteiten, jaja) dus ga dan maar op vrijdag de 15e.

@ebullio
Hoe laat ben jij daar de 15e? Ik moet om 16:00 in Schijndel zijn dus ga vragen of het rond 14:00 kan.

T minus 11.....
Ik ben er donderdag de 14de om 10:00h.
Zorg maar dat je er dan ook bent, is inderdaad een kwestie van prioriteiten!
 
Hoe verloopt de betaling ? Via overschrijving de week voordien ?

Piet, voor levering overmorgen heb ik vandaag betaling gedaan en daarna kopie van betaling doorgemaild aan DS (bankuittreksel met groot verschil tussen aanvangssaldo en restsaldo na overschrijving). Volstond voor DS. Tesla heeft bankrekening in België. 1 week op voorhand is echt niet nodig. Hou wel rekening met feestdagen en weekends, die geen bankwerkdagen zijjn.