Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Na versnellingshendel van Mercedes, Tesla S nu ook verkrijgbaar met ster...

TeslaSSter2.png
 
kleine tip: loop niet weg terwijl je dak nog aan het sluiten is. Ik constateerde bij terugkomst dat het nog een stukje open stond. Daarna nogmaals geprobeerd: dak met slider helemaal sluiten (begint te bewegen), uitstappen en even wachten. Het dak komt tot stilstand voordat het dicht is. Je moet dus echt in de auto wachten tot het gesloten is, en dan pas uitstappen. Jammer...
 
kleine tip: loop niet weg terwijl je dak nog aan het sluiten is. Ik constateerde bij terugkomst dat het nog een stukje open stond. Daarna nogmaals geprobeerd: dak met slider helemaal sluiten (begint te bewegen), uitstappen en even wachten. Het dak komt tot stilstand voordat het dicht is. Je moet dus echt in de auto wachten tot het gesloten is, en dan pas uitstappen. Jammer...
Ik dacht dat dit te wijten was aan het dichtgooien van de deur. Maar je moet dus echt op je stoel blijven zitten? Onhandig.
 
Ik dacht dat dit te wijten was aan het dichtgooien van de deur. Maar je moet dus echt op je stoel blijven zitten? Onhandig.

ook onhandig is, als je uit stapt om in het donker een hekje open te doen, dat de lichten uit gaan, (ook al laat je de deur open).
De lichten laten uit gaan met vertraging vindt ik dan weer veel te lang duren.

wat ik wel gemerkt heb: de censor reageert niet meer als je uit het zitvlak omhoog komt uit de zetel tijdens het achteruit rijden. (vroeger ging hij dan in parking)
 
Bij mij is trouwens een sleutel overleden. Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens het bericht dat de auto niet kon starten omdat de sleutel niet gevonden werd.

Batterij vervangen, maar dat mocht niet baten. Binnenkort naar SC toe om een nieuwe sleutel te krijgen en in te laten lezen bij auto.
 
ook onhandig is, als je uit stapt om in het donker een hekje open te doen, dat de lichten uit gaan, (ook al laat je de deur open).
De lichten laten uit gaan met vertraging vindt ik dan weer veel te lang duren.

wat ik wel gemerkt heb: de censor reageert niet meer als je uit het zitvlak omhoog komt uit de zetel tijdens het achteruit rijden. (vroeger ging hij dan in parking)
Bij mij blijven de lichten wel een minuut of 2 branden na het verlaten vd auto. Kun ergens instellen. Ik weet niet of dat een functie is die in een of ander optiepakket zat.
 
Bij mij is trouwens een sleutel overleden. Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens het bericht dat de auto niet kon starten omdat de sleutel niet gevonden werd.

Batterij vervangen, maar dat mocht niet baten. Binnenkort naar SC toe om een nieuwe sleutel te krijgen en in te laten lezen bij auto.

Waarschijnlijk komt dit door de wielen.
Ik wil u helpen, en ze terug omruilen voor de standaard 19" wielen:smile:
 
He Frank, dat is nou eenmaal de aard van deze Thread. Specifieke onderwerpen bespreek je in een daarvoor bedoelde thread. Deze is voor alle overige berichten. Niet interessant? dan gewoon deze thread niet lezen...

- - - Updated - - -

ps heb ik dat bericht over die gele Porsche gemist?


Bedankt voor de toelichting. Het is me nu duidelijk dat dit het leutdraadje is. Had ik niet door. Stom.
 
Even wat anders mannen en vrouwen. Ik ben benaderd door iemand van NL Mobility of ik interesse heb om mee te doen met een EV-rally van 11 t/m 14 april van Londen naar Oslo. Zie hieronder te tekst.

Doe mee aan de 80 Hours Rally 2014. Start London op 11 April na afloop van congres. route zal lopen Londen, Gent, (evt)Rotterdam, Amsterdam, Hamburg, Kopenhagen. Göteborg, eindigen in Oslo.


Het gaat om de North Sea Region. Landen rondom de Noordzee.

De acteur Robert Llewellyn zal ook aanwezig zijn. Zeker op de dagen van het congres maar waarschijnlijk ook bij de start van de Rally.

Er zijn geen deelnamekosten, maar de onkosten zullen door de deelnemers zelf bekostigd moeten worden. Het slimste zou zijn om hier een sponsor voor te zoeken, die je middels een sticker of iets dergelijks laat mee doen.
Hieronder een overzicht van de persmoment:


- London: vertrek vrijdagavond- Gent: Zaterdagochtend persmoment
- Amsterdam: Zaterdag eind van de middag persmoment
- Hamburg: Zondagochtend persmoment
- Copenhagen: Zondag eind van de middag / begin van de avond persmoment
- Göteborg: Maandagochtend persmoment
- Oslo: Maandagavond persmoment


website van het congres.:
http://e-mobility-nsr.eu/event/electric-vehicles-and-eco-cars-solutions-for-green-growth/

Het is vooral om een statement te maken. De details zijn nog niet helemaal bekend, maar geef aan als je interesse heb. De kosten zijn wel voor jezelf (of zoek een sponsor). Ze moeten dan nog wel even kijken hoe we gaan laden als we met veel auto's zijn. De rally gaat niet op snelheid (verwachting is rond 100-120 km/h te rijden, ook om zover mogelijk te komen met een lading) maar laat zien dat reizen met een Tesla mogelijk is.

Ander punt is dat NL Mobility het gaaf zou vinden als de rally aankomt in Nederland, we opgewacht worden door een groep Tesla's en andere 100% EV-rijders, en die dan de rallyleden begeleiden naar/richting de Duitse grens.

Nogmaals het idee is vorige week opgekomen bij een aantal mensen en we zijn nog aan het kijken of het praktisch haalbaar is en met hoeveel mensen we dan gaan rijden.

Stuur mij een PM met je interesse en je persoonsgegevens.