Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Frank,

Ik had al een bestelling bij Byron geplaatst en haal die per 04/03 op. Kan je je adres op Sri Lanka speciëren of moet er een drone op afgestuurd worden om de kaart af te leveren?

We logeren zoals altijd bij onze vriend: Ishan thushantha Milla Withanachchi, field view, badagamma road, Hikkaduwa, sri lanka
reclame huis A6 voorkant150.jpg
reclame huis A6 achter 150.jpg
 
Last edited:
Op zich haal ik brussel makkelijk op en neer, maar ik moet vooraf mijn dochter naar mijn ouders brengen. En geen zin om daarvoor in een ouderwetse auto te gaan rijden....
Maurice, ooit zag ik ergens een aanhangwagentje met back-up batterij. Is voor MS zonder trekhaak natuurlijk niks. Maar ik zou me kunnen voorstellen dat het accupakket waarmee Elon's Solar business nu al een honderdtal huizen heeft uitgerust als proef wel wat is in detoekomst. Zonne energie opslaan in een extra accu, of een reserve accu ter grootte van een koffer gewoon aan een SC opladen. Is je hoofdaccu leeg, connect reserveaccu en rij verder. Ach wat bazel ik, zal te futuristisch zijn. Binnen 2 jaar hebben we compleet netwerk met fastned chargers en chademo verloopstekker. The future is bright ! Happy Brussel time !
 
Wat me net opviel: de foto's die de Android app gebruikt om de locatie van je MS weer te geven, zijn recenter dan deze van de iPad app (en we zijn dit 100% zeker, want er staan zaken op rond ons huis, die er pas sinds verleden zomer liggen). Lijkt me heel vreemd, want ik dacht dat er gebruikt gemaakt werd van één en dezelfde database (Google?). Quod non, dus.

Is iemand dat ook al opgevallen? En wat zou de verklaring kunnen zijn?
 
Wat me net opviel: de foto's die de Android app gebruikt om de locatie van je MS weer te geven, zijn recenter dan deze van de iPad app (en we zijn dit 100% zeker, want er staan zaken op rond ons huis, die er pas sinds verleden zomer liggen). Lijkt me heel vreemd, want ik dacht dat er gebruikt gemaakt werd van één en dezelfde database (Google?). Quod non, dus.

Is iemand dat ook al opgevallen? En wat zou de verklaring kunnen zijn?




wellicht verschil tussen bing maps en Google maps. Gelukkig bij Windows Phone App (geen officiele tesla app, maar wel veel beter en meer functionaliteiten) zelf in te stellen.
Kijk zelf even op beide sites dan zie je daar wellicht ook de verschillen