Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
u4edupy8.jpg


Versie 6.0 of gewoon een nare bug. Na reset was het weer weg. Dash display was overigens ook vrijwel donker en nog maar net te lezen.
 
Ik ben heel benieuwd wat dit gaat betekenen voor het servicecenter in Amsterdam. Ze draaien daar nu al 2 shifts om al het werk aan te kunnen en maken naar mijn mening steeds meer fouten. Als daar een grote klant met 100 auto's bij komt dan neemt die druk alleen maar toe.
Om de druk maak ik me ook wat zorgen, vooral voor de mensen daar. Maar ik ben er een kleine 2 weken geleden geweest voor retrofits. Top service, alle aandacht voor je. Geen foutje kunnen ontdekken....
 
Mijn s staat vandaag voor het eerst in zes maanden bij SC Adam.


Los van wat kleine puntjes ook:


Tankmode


32A aanpassing


Hemelbekleding die niet ver genoeg loopt


Wegvallende 3g daarna Bluetooth. Zelfs na herstart geen oplossing,plotseling werkt het dan weer.





Heb vandaag een P85+ mee gehad als loaner. Wat een immens verschil met de normale S85. De kick in je rug in verslavend maar vind dat er meer rolgeluiden van de banden afkomt en je merk wel dat hij echt strakker op de weg ligt. Maar wat een feest



Update: Plus twee nieuwe achterbanden.....heb slecht voorbeeld van bijna naamgenoot pwillemse gehad.
Heb er 12000km mee gedaan. De andere 4000km met winterbanden.
Laat banden niet bij tesla doen. Wil perse banden met goede velgrandbescherming hebben....
 
Last edited:
Bij voordeuren zie je onder afdekrubber de rand van hemelbekleding. Lees gerafelde uiteinde. Idem helemaal achterin bij laatste achterraampjes. Daar zie je ook randen zitten. Eens kijken hoe ze het oplossen. Mijn oplossing is vervangen volledig door alcantara...is wel erg veel mooier in mijn loaner nml het dak!
 
Bij voordeuren zie je onder afdekrubber de rand van hemelbekleding. Lees gerafelde uiteinde. Idem helemaal achterin bij laatste achterraampjes. Daar zie je ook randen zitten. Eens kijken hoe ze het oplossen. Mijn oplossing is vervangen volledig door alcantara...is wel erg veel mooier in mijn loaner nml het dak!

Exact hetzelfde bij mij. Alleen moet ik even de achterraampjes eens controleren, daar heb ik nog niet gekeken. thx !
Ik ben tevreden met de normale stof, maakt me niet al teveel uit of er alcantara opzit of niet.
 
Exact hetzelfde bij mij. Alleen moet ik even de achterraampjes eens controleren, daar heb ik nog niet gekeken. thx !
Ik ben tevreden met de normale stof, maakt me niet al teveel uit of er alcantara opzit of niet.

Bij mij hetzelfde, rubber blijft niet zitten, schuift op en dan komt het alcantara vrij waardoor het er niet uit ziet. Al bij het SC in Tilburg geweest maar die zeggen dat ik de enige ben. Vreemd. Hoor graag wat men gaat zeggen als je geweest bent.
 
Nog 2 aanvullingen ivm ons bezoek aan de VS en Tesla:
Bij de ingang van de fabriek staan tientallen fietsen en 3 wielers. Sommige van onderhoudspersoneel met geïntegreerde gereedschapstrolley, anderen privé en ook zwarte die als 'witte fietsenplan' door iedereen mogen worden gebruikt en overal kunnen worden achtergelaten (binnen de fabriek dan). Wel handig gezien de afstanden en helaas verboden te fotograferen.

Verder, na ca 2,600 mijl door Californië en Oregon valt op hoe weinig Tesla's je hier ziet. Rond San Francisco, toch de thuismarkt, meer, vooral in de gegoede buurten en in de parkings van Saks' en zo. Toch een beetje als te verwachten, voor liefhebbers, voorlopers en zeer bewuste e-rijders, maar nog geen main stream

Groet maar weer van jullie correspondent in het Westen