Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het is hier ook niet echt frisjes, pano dak vol open:
epyba3ap.jpg
 
Net 32A fix laten installeren, opnamen gemaakt van geluid motor/omvormer die naar Tesla Amerika gestuurd worden, zonnescherm voor achterklep gekocht. Daarnaast is er nieuwe software geladen 5.12 plus een fix van afgelopen nacht. De software staat nu te installeren. Als ik bijzonderheden zie zal ik deze melden. Wederom prima geholpen door SeC Amsterdam. Even kunnen kijken naar montage 32A fix, is inderdaad alleen een paar kabeltjes vervangen door dikkere exemplaren tussen junction box en opladers.

Heb ook na bezoek SeC amsterdam 32A aanpassing en 5.12. Heb nog niks nieuws kunnen ontdekken......
 
morgen gaat het ook fris zijn, maar gelukkig mogen we ons kostuum aan doen, he Jeroen!

(morgen gaan we met een 10tal S-en van leden uit de Tesla Club Belgium ceremoniewagen spelen voor een huwelijk)

Eindelijk mooi weer zal je bedoelen? Op 14 dagen ardennen zullen we welgeteld 4 dagen zon hebben gehad...
Ergens vind ik het wel spijtig dat ik (met de mooiste S :tongue:) er niet bij kan zijn. Zet zeker eens een aantal foto's online.
 
Eindelijk mooi weer zal je bedoelen? Op 14 dagen ardennen zullen we welgeteld 4 dagen zon hebben gehad...
Ergens vind ik het wel spijtig dat ik (met de mooiste S :tongue:) er niet bij kan zijn. Zet zeker eens een aantal foto's online.

ben net klaar met kuisen. helemaal alleen moeten doen, want de kuisploeg is op vakantie:wink:
aan Wim en Liselore alvast een prachtige dag gewenst!
 
Ik heb zojuist in een opwelling besloten om vanmiddag naar Antwerpen te gaan. Heeft iemand een tip voor een parkeergarage/plaats die vriendelijk is voor auto's met de afmetingen van de Model S? Laadmogelijkheid is leuk maar niet noodzakelijk. Thanks!

De bekende Groenplaats parking heeft 2 laadpalen. Die hollandse Jaguar stuur je maar weg ;)
Maar weet je het zeker? Beetje druk op wegen naar het zuiden vandaag....