Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De bekende Groenplaats parking heeft 2 laadpalen. Die hollandse Jaguar stuur je maar weg ;)
Maar weet je het zeker? Beetje druk op wegen naar het zuiden vandaag....
Bedankt, ja die had ik op mijn korte lijstje staan (briefje voor de Jaguar ligt al klaar :wink:). Maar ik vind het altijd wel prettig om nog wat alternatieven achter de hand te hebben, en ik ben daar verder heel onbekend.

En wat die drukte betreft - ik hoopte daar een beetje achteraan te rijden :cool:
 
Net geplaatst op Facebook:
ytumu3em.jpg


Nieuwe Superchargers?

Fout: is onderdeel van de tour. Jammer. Zijn wel de 'juiste' plekken in NL
 
Iemand al ervaring met klachten bij Tesla over de matten? De bestuurders mat ligt altijd schots en scheef en die van de bijrijder krult omlaag en blijft niet omhoog liggen. Ik ben aan het kijken naar bevestigings oplossingen maar eigenlijk vind ik dat we van Tesla mogen verwachten dat ze hier iets mee doen. Zeker met de bijrijders mat.
 
Iemand al ervaring met klachten bij Tesla over de matten? De bestuurders mat ligt altijd schots en scheef en die van de bijrijder krult omlaag en blijft niet omhoog liggen. Ik ben aan het kijken naar bevestigings oplossingen maar eigenlijk vind ik dat we van Tesla mogen verwachten dat ze hier iets mee doen. Zeker met de bijrijders mat.

Er zijn nieuwe matten die beter blijven zitten, dit gaf Machiel van SC Amsterdam aan. Die van mij liggen inderdaad ook overal en nergens maar niet op de plek waar ze horen.

Geen idee hoe coulant ze zijn om deze om te ruilen.
 
Iemand al ervaring met klachten bij Tesla over de matten? De bestuurders mat ligt altijd schots en scheef en die van de bijrijder krult omlaag en blijft niet omhoog liggen. Ik ben aan het kijken naar bevestigings oplossingen maar eigenlijk vind ik dat we van Tesla mogen verwachten dat ze hier iets mee doen. Zeker met de bijrijders mat.

Heb ik ook last van, voornamelijk bijrijders mat (Krul) Ik meen ergens te hebben gelezen dat ze tegenwoordig met een soort klittenband geleverd worden.