Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ik ook last van, voornamelijk bijrijders mat (Krul) Ik meen ergens te hebben gelezen dat ze tegenwoordig met een soort klittenband geleverd worden.

Dat heb ik niet (mogelijks omdat ik er bij dagdagelijks gebruik rubbermatjes uit de aldi bovenop leg).
Maar de mat van de passagiers blijft wel een hobbel hebben waar normaal de transmissietunnel zit.
 
Weet iemand hoe lang die hardware aanpassing van 13 naar 16A duurt?
Moet je hiervoor een afspraak maken of is het klaar terwijl u wacht zonder afspraak?

Bij mij gaan ze hem morgen doen, echter ik had nog meer zaken, dus hij is 2 dagen weg. Er zou een kabelboom vervangen moeten worden en dan in de software alleen een vinkje aanzetten.. Denk uurtje?
 
Iemand al ervaring met klachten bij Tesla over de matten? De bestuurders mat ligt altijd schots en scheef en die van de bijrijder krult omlaag en blijft niet omhoog liggen. Ik ben aan het kijken naar bevestigings oplossingen maar eigenlijk vind ik dat we van Tesla mogen verwachten dat ze hier iets mee doen. Zeker met de bijrijders mat.

Ik noemde dit bij servicecenter ivm inplannen beurt voor upgrade en enkele restpunten. Ik kreeg te horen dat ze er nieuwe (betere) matten in zullen leggen.
 
Ik lees op Vlaams Klimaatfonds financiert nog meer Vlaamse klimaatmaatregelen
Dat men op parkeerterreinen meer laadpalen wil zetten…


Mijn tips zouden zijn:
-carpoolparkings zijn minder geschikt omdat 1 auto dan een hele dag een paal kan bezet houden.
-(s)tankstation-parkings zijn dan weer prima geschikt omdat er wat te eten/drinken en lezen valt.
- bij voorkeur een type2-43kW-aansluiting zodat ook onze Renault-ZOE vrienden op 30 minuten tijd weer minstens 100km hebben getankt
-geen passjes-systeem want buitenlanders moeten dan weer een waaier meebrengen, laat eventuele afrekening gewoon gebeuren aan de kassa van het (s)tankstation
 
Last edited:


mmmm. Quant. met ene Nunzio La Vecchia. Heb ik ooit eens iets over gelezen (in het kader van het SAAB-debacle), ik zou er geen geld op inzetten.


edit : hier : Is Koenigsegg’s green car fake?



nog wat gegoogled...
2014 QUANT E-Sportlimousine | car review @ Top Speed
ScreenShot023.jpg

643 HP = 479.5 kw
600V*50A= 30 kw

tja...
 
Last edited:
Beste ebullio, als je een Tesla wilt opladen, moet eerst de autorisatie plaatsvinden voor je het auto inplugt. Zo is het ten minste bij RWE palen. Als het niet lukt, stuur aub feedback via de app of website met daarin de locatie van de paal (dan weten wij wie de operator is…) en het aantal keren dat je probeert hebt een connectie te maken. Dan kunnen wij je beter helpen. Groetjes en succes! Anja van PlugSurfing
 
PlugSurfing in Offenburg

Heeft er iemand al eens met de PlugSurfing app betaald in DE? Ik kom er niet uit (help!)
Update:
Je moet de QR code scannen op de paal,
Pas de 4 de paal in offenburg deed het, na een melding dat de paal niet werkt gaat ie toch laden.

Beste ebullio, als je een Tesla wilt opladen, moet eerst de autorisatie plaatsvinden voor je het auto inplugt. Zo is het ten minste bij RWE palen. Als het niet lukt, stuur aub feedback via de app of website met daarin de locatie van de paal (dan weten wij wie de operator is…) en het aantal keren dat je probeert hebt een connectie te maken. Dan kunnen wij je beter helpen. Groetjes en succes! Anja van PlugSurfing

Toevoeging: Ik zag dat er 3 van de 4 laadpalen in Offenburg met PlugSurfing Keyhanger betaalbaar zijn. Dat staat in de App vermeld. Deze zijn EnBW laadpalen en werken alleen met RFID identificatie. De sleutelhanger kan je op onze website bestellen: Just Charge - PlugSurfing
Ik hoop dat ik je verder kon helpen! Groetjes, Anja
 
Toevoeging: Ik zag dat er 3 van de 4 laadpalen in Offenburg met PlugSurfing Keyhanger betaalbaar zijn. Dat staat in de App vermeld. Deze zijn EnBW laadpalen en werken alleen met RFID identificatie. De sleutelhanger kan je op onze website bestellen: Just Charge - PlugSurfing
Ik hoop dat ik je verder kon helpen! Groetjes, Anja
Lijkt me handig. Maar als ik de link volg en probeer te bestellen (na inloggen) krijg ik deze foutmelding:

The server returned an error

Oops. This really shouldn't be happening. Looks like something is broken in our
web server. Sorry for your inconvenience.
 
Het lijkt dus ook geen zout accu te zijn maar een redox flow. Wat al eerder als mogelijkheid aangegeven is bij project de fotonenboer, maar slecht haalbaar is vanwege de energiedichtheid.
mmmm. Quant. met ene Nunzio La Vecchia. Heb ik ooit eens iets over gelezen (in het kader van het SAAB-debacle), ik zou er geen geld op inzetten.


edit : hier : Is Koenigsegg’s green car fake?



nog wat gegoogled...
2014 QUANT E-Sportlimousine | car review @ Top Speed
View attachment 54294
643 HP = 479.5 kw
600V*50A= 30 kw

tja...
 
Beste ebullio, als je een Tesla wilt opladen, moet eerst de autorisatie plaatsvinden voor je het auto inplugt. Zo is het ten minste bij RWE palen. Als het niet lukt, stuur aub feedback via de app of website met daarin de locatie van de paal (dan weten wij wie de operator is…) en het aantal keren dat je probeert hebt een connectie te maken. Dan kunnen wij je beter helpen. Groetjes en succes! Anja van PlugSurfing

Toevoeging: Ik zag dat er 3 van de 4 laadpalen in Offenburg met PlugSurfing Keyhanger betaalbaar zijn. Dat staat in de App vermeld. Deze zijn EnBW laadpalen en werken alleen met RFID identificatie. De sleutelhanger kan je op onze website bestellen: Just Charge - PlugSurfing
Ik hoop dat ik je verder kon helpen! Groetjes, Anja

Dank voor je reactie Anja,
Ik heb de sleutelhanger, maar die werd door de palen niet herkend (geen reactie van de paal), terwijl bij mijn andere laadpassen de melding kwam dat ik er niet mee kon laden.
Via de app krijg ik telkens de melding dat er een probleem met de laadpaal was, zo ook bij de laatste laadpaal ( van een ander type dan de drie andere palen, bij de ADAC ), maar daar starte het laden wel. Misschien heb ik daar gratis geladen. Bij het 0800 nummer op de palen werd ook niet opgenomen, wellicht omdat het zondag was.