Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Deze zaterdag gaan een aantal enthousiastelingen van dit forum een rijvaardigheidscursus doen in Einhoven (za 26, 9.00u, alleen de morgen).
Ik had mij daarbij aangesloten dwz in ieder geval de optie opengehouden door te boeken.

Nu weet ik zeker dat ik er niet zal zijn zaterdag. Ik heb dus voor een andere enthousiasteling een rijvaardigheidscursus in de aanbieding. Geheel gratis af te halen voor de eerste die denkt dat hij zaterdag zo vroeg zijn bed kan uitkomen en zo'n cursus wel kan gebruiken en/of leuk vind.

Voor de goede orde: cursus met eigen auto om te leren hoe je met zo'n log sportief ding omgaat onder verschillende omstandigheden.

Degene die mij als eerste een PM stuurt is de gelukkige.

Neem aan dat de rijschool er geen punt van zal maken dat er iemand anders komt (informeren we hem natuurlijk wel even van te voren).
 
Deze zaterdag gaan een aantal enthousiastelingen van dit forum een rijvaardigheidscursus doen in Einhoven (za 26, 9.00u, alleen de morgen).
Ik had mij daarbij aangesloten dwz in ieder geval de optie opengehouden door te boeken.

Nu weet ik zeker dat ik er niet zal zijn zaterdag. Ik heb dus voor een andere enthousiasteling een rijvaardigheidscursus in de aanbieding. Geheel gratis af te halen voor de eerste die denkt dat hij zaterdag zo vroeg zijn bed kan uitkomen en zo'n cursus wel kan gebruiken en/of leuk vind.

Ik kan wel, maar.... is het niet wat ver als je daar ook nog rond gaat rijden, dus zijn er oplaadmogelijkheden? Als we daar iets voor kunnen regelen ben ik graag van de partij!

Voor de goede orde: cursus met eigen auto om te leren hoe je met zo'n log sportief ding omgaat onder verschillende omstandigheden.

Degene die mij als eerste een PM stuurt is de gelukkige.

Neem aan dat de rijschool er geen punt van zal maken dat er iemand anders komt (informeren we hem natuurlijk wel even van te voren).

Ik kan wel, maar het is wat ver, als we daar ook nog rond gaan rijden... Als er oplaadmogelijkheden zijn ben ik graag van de partij!
 
X-ray doorziet alles heel snel en was er dus als eerste bij. Maar ja met X-ray kijk je ook door dingen heen. Dus zag hij iets anders over het hoofd.
Hierdoor is Maarten de gelukkige en moest ik ferrosilvio helaas teleurstellen.

Have Fun zaterdag!

En de rest niet meer PM'en dus.
 
Uh, jij woont toch in Nuenen, of mis ik iets? (Circuit ligt aan de Boutenslaan, aan de zuidelijke stadsring)

ImageUploadedByTapatalk1406295037.315605.jpg
 
Deze week mijn auto naar Tilburg gebracht voor upgrades en een paar details. Prima service, alles puntjes opgelost, auto helemaal netjes gewassenen gepoetst van binnen en van buiten terug gekregen, en ik vond dit in de kofferbak:

IMG_1273.jpg

Dat logo zat er niet voordat ik de auto wegbracht! Nice touch!
(nu durf ik niks meer in de kofferbak te leggen...:smile:)
 
Zo nu de tesla p85+ precies een maand in bezit en vandaag de eerste 1000 kw gepasseerd:

20140725_095546.jpg



Even een korte impressie na 1 maand:

Plus punten:
-auto rijdt heerlijk!
-alle features van een moderne auto
-keyless entry is geweldig
-voor woon-werk den haag utrecht ideaal
-ik ben minder hard gaan rijden... de behoefte is minder en ga veel bewuster om met energie
-wat een acceleratie!
-heerlijk stil

Min puntjes:
- Als er een spontane extra niet geplande lange rit tussen zit kan je deze niet effe snel doen...maar als je 90 op de snelweg doet dan kom je er wel in NL.
-kwaliteit van het interieur is niet 120k waardig
-kleine kraakjes her en der
-vanaf 160 km/uur resoneert de hele auto(in duitsland getest :rolleyes:)
- auto is zeer breed en lang...steekt een stuk uit als je hem parkeert
-mijn zoontje(4jaar) wilt niet in de tesla mee want.......hij ruikt niet zo lekker. Hij praat met met zijn neus dicht de hele rit. Ik denk nieuwe autolucht vind hij niet fijn
- van de week in me 2013 3 serie met sportstoelen gezeten, mijn eerste reactie: OMG hij zit als een maatpak!!! ( ik ben best smal en kan de stoel helemaal aanpassen)