Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Oei, sterkte met wachten (en met de vrouwen tevreden houden).
Gokje: contactor in de accu kapot, dus wellicht een nieuwe accu in het verschiet voor je.

Grr. Ik hoop dat Tesla dit euvel inmiddels al heeft gevonden en verbeterd in de huidige series. Anyhow; beter stilstaan met dit weer dan twee week geleden in de stromende regen... Sterkte iig.
Gokje van mijn kant: de DC-DC converter werkt niet naar behoren waardoor de 12V accu nog onvoldoende vermogen heeft om de HV-contactor gesloten te houden. Zie je nog iets op je scherm, of is die ook al rap uitgegaan?
 
Hij deed het nog even, maar is inmiddels helemaal uit gegaan. Gelukkig nog wel in tow modus kunnen zetten.
ImageUploadedByTapatalk1409768022.412389.jpg
 
Hmm, eerste problemen met mijn Tesla:
View attachment 58341
Klap bij oprijden van de A27 en direct die melding en ik kon alleen nog uitdrijven. Gelukkig de volgende afrit (breda noord) nog net gehaald.
Tesla gebeld, en nu wachten op takelbedrijf.
Balen. En mijn vrouw en dochter vinden het natuurlijk helemaal niet leuk :(

Mmm, wordt het niet tijd voor een terugroepactie? Om nu allemaal eerst eens langs de kant moeten komen te staan... Ik begin toch wat minder relaxed aan lange trips in de S, wetende dat je eens aan de beurt gaat zijn met dit euvel.