Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is vreemd: Via visible Tesla zag ik gisteren dat de km stand van mijn auto 24.814,3 was terwijl de auto bij Tesla Tilburg stond. Ik heb gezien dat er niet mee gereden is. Inmiddels is de auto teruggebracht naar Breda en nu staat de km-stand zo'n 1.000 km hoger. Rara hoe kan dat? Iemand anders dit ooit gezien?
De km-stand vandaag in VisibleTesla komt overeen met wat ik in de auto zag vanmorgen. Kan het zijn dat ik gisteren een verkeerd cijfer heb doorgekregen vanuit de auto?

draait VisibleTesla altijd (op één van je servers, kan toch geen probleem zijn:wink:) ?
dan kan je terugkijken wat de km-stand was voor de vervanging.

ik ben in elk geval wel benieuwd naar de verklaring.

- - - Updated - - -

Vreemd dat hun spokeswoman al een tijdje in de ether is https://twitter.com/TeslaWorld. Strakke vormgeving, maar volgens mij is er toch meer inhoud bij de club van Byron.

Bij mij werkt momenteel (9u15) "Tesla Club Belgium" terug en dit op oude vertrouwde adres. Zal dus een tijdelijke hick-up geweest zijn op hun site.

die Martin toch. :wink:
 
draait VisibleTesla altijd (op één van je servers, kan toch geen probleem zijn:wink:) ?
dan kan je terugkijken wat de km-stand was voor de vervanging.

ik ben in elk geval wel benieuwd naar de verklaring.
:

Hij draait helaas niet vanaf een server, dus ik kan de kmstand enkele dagen ervoor niet herleiden (wordt volgens mij ook niet gelogd). Ach ja, vreemd maar op zich niet erg. Ik verwacht van Tesla ook geen verklaring, dus ga er verder maar geen moeite voor doen.
 
Daarstraks waren we de auto aan het inladen op de parking van de Colruyt in Brasschaat. Komt er een kerel op zijn basketsloefkes aan en spreekt me aan over de auto, de klassieke vragen en vooroordelen (autonomie, snelheid, opladen,...).
Heb dan maar een foto gemaakt als bewijs...



Kwestie van alle lagen van het culturele spectrum te informeren over EV's :biggrin:
 
Last edited:
Daarstraks waren we de auto aan het inladen op de parking van de Colruyt in Brasschaat. Komt er een kerel op zijn basketsloefkes aan en spreekt me aan over de auto, de klassieke vragen en vooroordelen (autonomie, snelheid, opladen,...).
Heb dan maar een foto gemaakt als bewijs...

View attachment 58499

Kwestie van alle lagen van het culturele spectrum te informeren over EV's :biggrin:

Hij is er ondersteboven van...
 
Druppen van de airco, is dat aan bestuurders- of bijrijderszijde? Kan dit daar van zijn?
ImageUploadedByTapatalk1410000079.583145.jpg

ImageUploadedByTapatalk1410000091.849285.jpg
 
Balen: ik kreeg een melding over te weinig koelvloeistof. Tesla gebeld, en die laten hem voor de zekerheid ophalen in ruil voor (non-Tesla) leenauto :(
Vanavond naar een bruiloft in Zeeland, en morgen aanwezig bij auto evenement. Dat laatste gaat nu natuurlijk niet door (tvr staat ook bij de garage).
Ik had gelezen over andere gevallen waar na vervangen van de accu de koelvloeistof enkele dagen later moest worden bijgevuld. Waarschijnlijk dus niets bijzonders, maar theoretisch kan het een lek zijn....
 
3emajy4y.jpg

Dat druppelen heb ik ook ( ook weet ik nu dat ik een 'D' accu heb ) en die melding van koelvloeistof had ik ook een paar dagen na de HV batterij vervanging. Wel irritant dat dat blijkbaar niet in 1 keer goed kan, ik denk dan aan radiator ontluchting. Het koelsysteem van de S zal wel meerdere hoogste punten hebben...