Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Meer mensen problemen te verbinden via de iPhone App met de S? De S staat op 3G, alle settings staan goed in de S, geen nachtmode, altijd aan, remote acces aan... De S gereset, ,maar geen verbinding

EDIT

Zojuist na half uurtje weer verbinding, echter alleen maar de melding vanuit de S dat hij klaar is met laden...... App blijft niet verbinden....
 
Last edited:
Meer mensen problemen te verbinden via de iPhone App met de S? De S staat op 3G, alle settings staan goed in de S, geen nachtmode, altijd aan, remote acces aan... De S gereset, ,maar geen verbinding

EDIT

Zojuist na half uurtje weer verbinding, echter alleen maar de melding vanuit de S dat hij klaar is met laden...... App blijft niet verbinden....

Hier ook niet (zit nu in Antwerpen) ... Vanmiddag nog wel.
 
Gisteren kreeg de mijne kuren - 12V lading laag - stop auto. Nu stond de auto al stil en rijden wilde hij ook niet meer.
Tesla heeft 'm 's avonds opgepikt en naar SEC Den Haag gebracht - daar is geconstateerd dat de main battery vervangen moet worden - het probleem is hier al eerder gesignaleerd, de regeling die voor bijladen van de 12V accu zorgt is defect. Accu swappen en de 'foute' in de VS laten herstellen is de procedure.
Helaas gaat dat in mijn geval waarschijnlijk pas woensdag in orde zijn - er moet veel met software en testen gebeuren - begrijp ik.
Donderdag of vrijdag zou ik er mee naar Zwitserland rijden - dat lijkt me niet zo handig zo kort na zo'n ingreep - we hebben hier al meer gelezen over kleine na-weeen die ik liever niet onderweg naar daar heb.
Dan toch maar weer met de diesel 4x4 de bergen in dit keer.

Welnee. Ik zou zeker met de MS gaan. Ik heb een paar keer gelezen dat na het vervangen van de batterij het niveau van de koelvloeistof te laag zou zijn. Dat komen ze dan bijvullen maar het lijkt me, tenminste dat zou ik doen, dat dat met een extra controle voordat de auto weer wordt meegenomen is te voorkomen. Ik zou daar speciaal om vragen maar dan direct op pad gaan.
Geen reden voor zorg!