Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag zijn er TV opname gemaakt van de aflevering van de Kia Soul EV voor mijn vrouw.

Eerste vraag was of ik ervaring had met elektrisch rijden, ......uiteindelijk vroeg de PR dame of ik het niet meer over de Tesla wilde hebben. Wat hebben al die mensen toch?

Overigens ook een best leuk karretje, die Kia. Ze hebben er nog twee voor dit jaar, Kia Utrecht!
 
Klopt, aardig bedrag betaald, echter Profile zit hier om de hoek, en zal toch niet meer dan 200 euro oid kosten? Tevens hebben zij al mijn andere voertuigen net voorzien van velgen met winterbanden....Kost mij meer tijd en dus geld als ik weer langs Den Haag moet rijden... Moest al laatst voor een kapotte stoel langsgaan nadat ik hem terug had gekregen na 3 dagen service, en koste mij inclusief file rijden dik 4 uur. Overigens, fantastische service gekregen van Tesla Den Haag zoals gebruikelijk...

En ja, verbruik moet meer zijn in de winter, maar ik heb van anderen verbruik gezien van onder de 250 en dan ook nog met lagere temperaturen.... Vandaar mijn verbazing.
Waarom zo moeilijk? Als je ze het vraagt, komen ze hem gewoon bij je ophalen...:smile:
 
ze waren niet helemaal nieuw meer :) ging meer om de onregelmatigheid van de slijtage, niet zozeer dat de band kaal was...

Zeker heel veel snelweg en weinig snel bochtenwerk? De p85+ zal wel een afstelling hebben die meer grip in bochten geeft ten koste van bandenslijtage rechtuit (blijft altijd een compromis). Maar het valt me helemaal niet tegen gezien het feit dat je ze tot totale slicks hebt kunnen afrijden, zelfs aan de buitenkant nauwelijks profiel meer... Dat zal wel leuk zijn geweest in de regen...
 
Voor paar tientjes ga ik echt ze niet met hoge kosten opzadelen... Is net als met het verzekeringsgedoe...

Of bedoel je Profile?
Heb niet gezegd dat ze dat voor niks doen. Je gaf aan dat het je veel tijd en geld kost om naar het Servicecenter te rijden. Kortom, je kunt hem dus al dan niet tegen een vergoeding laten halen.

Na 1 jaar en 30.000 km rijden gaat de mijne voor een beurt naar Tilburg. Heb gevraagd of ze de auto komen halen en dat doen ze met alle plezier. Zie dan wel wat er op de rekening staat. Is vast minder als wat mij tenminste 2 uur aan tijd kost...:smile:
 
Heb niet gezegd dat ze dat voor niks doen. Je gaf aan dat het je veel tijd en geld kost om naar het Servicecenter te rijden. Kortom, je kunt hem dus al dan niet tegen een vergoeding laten halen.

Na 1 jaar en 30.000 km rijden gaat de mijne voor een beurt naar Tilburg. Heb gevraagd of ze de auto komen halen en dat doen ze met alle plezier. Zie dan wel wat er op de rekening staat. Is vast minder als wat mij tenminste 2 uur aan tijd kost...:smile:

Aangezien ik vorige week winterbanden met nieuwe velgen heb gekocht bij Tesla zelf en ze ook door hen heb laten monteren zal ik niets hoeven te betalen voor een (verkeerde) uitlijning........
 
Heeft iemand tips om youtube-playlists (zonder beeld) at te spelen in een Tesla?

In mijn huidige wagen gebruik ik mijn iphone + iTube en stream ik dat via bluetooth. Lukt dat ook in de Tesla? Of is er misschien een of ander achterpoortje dat je dat ook via het grote scherm kan doen of via één of andere website? (alleen muziek is ok, beeld zou te veel afleiding zijn)
 
Heeft iemand tips om youtube-playlists (zonder beeld) at te spelen in een Tesla?

In mijn huidige wagen gebruik ik mijn iphone + iTube en stream ik dat via bluetooth. Lukt dat ook in de Tesla? Of is er misschien een of ander achterpoortje dat je dat ook via het grote scherm kan doen of via één of andere website? (alleen muziek is ok, beeld zou te veel afleiding zijn)

Voor zover ik weet, kan de Tesla browser geen geluid doorgeven aan de auto audio dus zelfs een website met alleen geluid zonder beeld zou niets opleveren helaas...
 
Heeft iemand tips om youtube-playlists (zonder beeld) at te spelen in een Tesla?

In mijn huidige wagen gebruik ik mijn iphone + iTube en stream ik dat via bluetooth. Lukt dat ook in de Tesla? Of is er misschien een of ander achterpoortje dat je dat ook via het grote scherm kan doen of via één of andere website? (alleen muziek is ok, beeld zou te veel afleiding zijn)

Streamen via de iphone werkt gewoon. Via bluetooth. Als je op het scherm de iphone als ingang selecteert hoor je alles via de speakers.
 
Gisteren in Rotterdam op een "ouderavond" geweest. Zag ik voor de school en Tesla met Belgisch kenteken staan. Overduidelijk een Vlaamse meneer en mevrouw aanwezig op die avond, en bij de borrel even gevraagd of de Tesla voor de deur van hen was. En ja, dat klopte. Zei kwamen van net boven Antwerpen, en sedert februari dit jaar de gelukkige eigenaar van de S. Maar, ze wisten niets van enige SuC in België, waren best verbaast over de actieradius, en dachten zelfs dat er mogelijk een andere accu in zou zitten (in zou steken ;) ). Bij 90% lading haalde ze 250-275 km terwijl het display 350km aangeeft. Ik heb zijn kaartje gekregen, en zal hem even wat info sturen, mogelijk kunnen de Belgen hier hem enthousiasmeren voor de Tesla Club Belgium.