tonvanboven
Member
Pas drie weken onderweg en helemaal met je eens. Ondanks dat er een nieuwe motor gaat komen, de UMC vervangen is, het dashboard kraakt, de uitlijning opnieuw moet en het dak fluit: een top auto! Gaat 16 januari opgelost worden.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
11 maanden geleden schreef ik bovenstaande en mijn mening is nog dezelfde fokes, en bij jullie ?
+ 1. Ik kijk af en toe nog wel eens naar wat anders maar telkens kom ik tot de conclusie dat ik er niet op vooruit zal gaan. Is met een paar jaar misschien anders als er wat oude fabrikanten ook het licht hebben gezien.Ik heb hem ruim jaar, 40.000 km gereden, ik ben het helemaal met je eens! Voor het eerst dat ik na een jaar niet stiekem alweer een andere auto wil. Hoewel…de P85D???
+ 1. Ik kijk af en toe nog wel eens naar wat anders maar telkens kom ik tot de conclusie dat ik er niet op vooruit zal gaan. Is met een paar jaar misschien anders als er wat oude fabrikanten ook het licht hebben gezien.
Met het risico hier verkettert te worden op t forum... Zelfs als het budget geen rol speelt blijf ik terug komen bij de Tesla. Heb naar Aston Martin mijn All time favorite, Bentley, Maserati, Lamborgini, weer een vette X5, SLR, enz. gekeken. Allemaal hebben ze elementen die ik mooier vind dan bij de Tesla. Echter de optelsom komt noch telkens in het voordeel van de Tesla uit. Snelheid, ruimte, comfort, kosten. Zoals ik eerder al schreef kan dit met een jaar of 5 best anders zijn. Ik hoop het voor onze wereld. Voorlopig geniet ik intens van de Tesla. Heb soms de neiging om even bij het SeC langs te gaan en dit gewoon ff te melden, gek hè. Nou ja jullie begrijpen me wel:redface:+1, HWS helemaal met je eens. Normaal heb ik na een jaar wel zoiets van en wat gaan we nu weer nemen. Maar met de Tesla blijf ik telkens maar weer terug komen op "Wat is er nu beter als de Tesla" (en ook betaalbaar). Gelukkig, geeft ook rust .
Ook zijn er nog steeds heel veel mensen die de auto niet kennen en helemaal verbaasd reageren als ze een stukje meerijden. Ook ik zit op de 39.000 km na 13 maanden, en ik blijf me dagelijks beseffen in wat voor heerlijke auto ik rij. Ik heb ook nauwelijks problemen met de auto, rij dus nog steeds met de eerste motor, eerste accu, zelfs eerste set banden (maar dat duurt niet lang meer), enz. Heb later nog wel de spiegels laten retrofitten, en dat is echt de beste beslissing ooit. Nu pas ik even net wat vaker wel in een parkeervak of ka ik de deur wel open krijgen als er ook een paal in de parkeergarage staat.
Ik ga nog wel een poosje rijden Tesla rijden.
Ach nog een paar jaar wachten op de P125D 0-100 in 2,2 sec, met HUD, Topview, autopark etc, en alles wat onze vriend EM beloofd heeft en nog gaat beloven lukt wel.Sluit ik me helemaal bij aan. Na 40000 kms nog steeds een geweldige auto!Ruimte, snelheid, en relaxed rijden. Alleen zit ik stilletjes wel te hopen dat er misschien een retrofit voor de autopilot komt.
Ach nog een paar jaar wachten op de P125D 0-100 in 2,2 sec, met HUD, Topview, autopark etc, en alles wat onze vriend EM beloofd heeft en nog gaat beloven lukt wel.
En fatsoenlijke stoelen... Wordt er echt gek van, ga maar opnieuw naar cools... Verbaasd me enorm dat ik daar niemand over hoor... Retrofit die recaros maar eens...
Dit is ook mijn grote minpunt. Fantastische auto, maar de stoelen zijn om te huilen. Gegarandeerd rugpijn na ritten van 30 minuten of meer. Vooral met 60k km/yr is dat erg jammer!
Daarnaast is de ruitenwisser sensor niet erg accuraat met weinig regen/water van voorgangers. Begint meestal veel te laat met vegen wanneer het zicht al nihil is. Volgens SC is het normaal... Meer mensen die dit ervaren?
Ik wil er eentje met joystick, ipv stuur en pedalen.
Stuur en pedalen zijn zo 20e eeuw.
Vliegtuigen hebben al lang joysticks (de goeie dan toch).
(ai ai ai)....
Dit is ook mijn grote minpunt. Fantastische auto, maar de stoelen zijn om te huilen. Gegarandeerd rugpijn na ritten van 30 minuten of meer. Vooral met 60k km/yr is dat erg jammer!
Het is natuurlijk een geweldige auto Ton, maar zijn dit niet wat veel klachten na slechts 27 K kilometers... en vooral waarom een nieuwe motor ? En ik neem aan vervangen onder garantie ...
Inderdaad, helemaal met je eens. Ben zelf 2,01 meter, rijd 55K kilometers per jaar en heb geen klachten als het gaat om de stoelen.Je hebt goede stoelen en goede ruggen, evenals slechte stoelen en slechte ruggen. Maar een slechte rug wordt niet beter van een goede stoel.
De stoelen in de Tesla zijn geen Recaro kwaliteit. Toch kan ik er vele honderden kilometers zonder rugklachten mee rijden.
Met het risico hier verkettert te worden op t forum... Zelfs als het budget geen rol speelt blijf ik terug komen bij de Tesla. Heb naar Aston Martin mijn All time favorite, Bentley, Maserati, Lamborgini, weer een vette X5, SLR, enz. gekeken. Allemaal hebben ze elementen die ik mooier vind dan bij de Tesla. Echter de optelsom komt noch telkens in het voordeel van de Tesla uit. Snelheid, ruimte, comfort, kosten. Zoals ik eerder al schreef kan dit met een jaar of 5 best anders zijn. Ik hoop het voor onze wereld. Voorlopig geniet ik intens van de Tesla. Heb soms de neiging om even bij het SeC langs te gaan en dit gewoon ff te melden, gek hè. Nou ja jullie begrijpen me wel:redface: