Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Huh... ik heb bij de release van de p85d hierom gevraagd en toen zei men bij Tesla dat je zelf je auto moet verkopen en Tesla niets met terugkopen cq inruilen doet.

Ze zoeken de man/vrouw nog die het moet gaan regelen:
http://ch.tbe.taleo.net/CH07/ats/ca...39.NA10_primary_jvm?org=TESLA&cws=1&rid=21094


En om aan te geven hoe groot het motor/drivetrain probleem is: ze zoeken nog 6 remanufacturing engineers, waarvan 5 specifiek voor de drivetrain.
Het idee is dus kennelijk om de fix in Europa te doen ipv op en neer te blijven sturen.

Als iemand kan berekenen hoeveel motoren zo'n engineer per dag kan fixen dan weten we hoe groot de drivetrain zepert is.

Excuus, ik had nog niet verder gekeken. Dat zijn alleen de juniors. Ze zoeken nog eens 16 drivetrain remanufacturers.
Ziet er toch uit als een serieus probleem.
 
Last edited:
Ze zoeken de man/vrouw nog die het moet gaan regelen:
http://ch.tbe.taleo.net/CH07/ats/ca...39.NA10_primary_jvm?org=TESLA&cws=1&rid=21094


En om aan te geven hoe groot het motor/drivetrain probleem is: ze zoeken nog 6 remanufacturing engineers, waarvan 5 specifiek voor de drivetrain.
Het idee is dus kennelijk om de fix in Europa te doen ipv op en neer te blijven sturen.

Als iemand kan berekenen hoeveel motoren zo'n engineer per dag kan fixen dan weten we hoe groot de drivetrain zepert is.

Excuus, ik had nog niet verder gekeken. Dat zijn alleen de juniors. Ze zoeken nog eens 16 drivetrain remanufacturers.
Ziet er toch uit als een serieus probleem.

Die shim en die tiewrap zullen dan blijkbaar wel heel diep in de drivetrain geschroefd zitten :-D
 
Bedankt voor de tip, wij gaan na de Kerst die kant op, dus handig om dit te weten.
Van bovenaf ziet het er zo uit, je moet inderdaad helemaal rechts de afslag nemen.

View attachment 66098
Je kunt gewoon de aanwijzingen in het navigatiesysteem volgen. Ondanks alle kritiek op het systeem van Tesla heeft deze me prima via de juiste route naar de supercharger geleid een maand geleden. Dus met andere woorden, in dit geval klopt de route aangeduid in het systeem wel. :smile:
 
Haha, precies :biggrin:
hans, heb je soms een witte helm?


Klopt, vroeger reed ik inderdaad regelmatig met een witte helm. Hij ligt nu nog ergens in de kast geloof ik.

Schermafbeelding 2014-12-16 om 9.18.11 PM.png