Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien nog simpeler - er wordt een database gebruikt waarbij wel de leasemij in staat, maar niet de berijders in staan ??

Denk het niet. Heb gekocht: een P85 en een P85D die in maart komt... Mijn vrouw vroeg al of je nog meer auto's moest kopen alvorens uitgenodigd te worden.... (Maar misschien dat uit deze opmerking haar mening over een tweede tesla enigzins doorklonk... Betrap me erop dat ik me als volwassen kerel toch als een kleuter voel die wordt overgeslagen voor een kinderfeestje...)
 
jij ook al -;)

Denk het niet. Heb gekocht: een P85 en een P85D die in maart komt... Mijn vrouw vroeg al of je nog meer auto's moest kopen alvorens uitgenodigd te worden.... (Maar misschien dat uit deze opmerking haar mening over een tweede tesla enigzins doorklonk... Betrap me erop dat ik me als volwassen kerel toch als een kleuter voel die wordt overgeslagen voor een kinderfeestje...)
 
Stap ik net de auto in met een rood bericht dat de bandenspanning te laag is, achterband lek.. Staat helemaal slap. :confused: Dat terwijl ik morgen naar Val Thorens moet rijden. In de buurt nergens meer een Sottozero band te krijgen natuurlijk, afslepen door Tesla naar Amsterdam kost 650 euro (!!), net gebeld met Roadside Assistance. Afslepen wordt schijnbaar maar voor de eerste 90 KM vergoed en woon zelf in Groningen. Misschien dus toch maar een ANWB abonnement nemen...

Iemand tips?

Hmmmm, goed punt (vervelend natuurlijk dat je er zo achter moest komen)

Ik ben al 100 jaar ANWB lid. Particulier. Maar de auto staat op de zaak (duh). Dus dan moet ik denk ik apart zakelijk klant van de ANWB wegenwacht worden?
 
Denk het niet. Heb gekocht: een P85 en een P85D die in maart komt... Mijn vrouw vroeg al of je nog meer auto's moest kopen alvorens uitgenodigd te worden.... (Maar misschien dat uit deze opmerking haar mening over een tweede tesla enigzins doorklonk... Betrap me erop dat ik me als volwassen kerel toch als een kleuter voel die wordt overgeslagen voor een kinderfeestje...)

Ach, voor mij is het al de 3e keer dat ze mij vergeten (en als de store me niet had getipt had ik het bezoek van Jerome ook gemist), en elke keer was het een foutje dat ik niet op de lijst stond maar volgende keer dan sta ik er op.......... Niet dus.
 
Ben er ook bij! De supercharger valet parking klinkt in ieder geval al als een leuke eerste verassing! Hopelijk wordt er die avond nog wat meer uit de doeken gedaan, bijvoorbeeld over de software update waar Elon 't over had in de laatste earnings call of misschien iets over andere superchargers in nederland...
 
Ik krijg de uitnodigingen wel, hebben ze bij jullie wel het goede email adres, ik neem aan dat dat hetzelfde adres is als waar je de nota's van de SeC's op krijgt.
En de spam box al gechecked?

Niet in de spambox. En de nota's komen daarentegen loud en clear binnen...;-)
Nou ja. Je moet nooit willen opdringen op een feestje waar je niet welkom bent. Ik lees hier wel hoe het was en wat we gemist hebben...haha
 
Ik krijg de uitnodigingen wel, hebben ze bij jullie wel het goede email adres, ik neem aan dat dat hetzelfde adres is als waar je de nota's van de SeC's op krijgt.
En de spam box al gechecked?

Alle overage mails komen goed aan, en niets in de spamfolder....
Daarnaast is na de 1e keer vergeten gechecked aan kant van Tesla, ik stond er idd niet op, en toen alsnog er op gezet.
Toen kwam de uitnodiging voor de kerstrally naar Londen. Niet gehad en idd, ik stond nog niet op de lijst. Foutje bedankt, wordt nu echt opgelost.
Bij het bezoek van Jerome is het initiatief van de Store gekomen, die mij preventief gebeld en aangemeld hadden.
En nu dus weer niet op de lijst.
Omdat we het waarschijnlijk combineren met een vergadering van de e-rally ga ik waarschijnlijk mee als gast van een andere aanmelder, maar het voelt niet helemaal lekker.
 
Ben er ook bij! De supercharger valet parking klinkt in ieder geval al als een leuke eerste verassing! Hopelijk wordt er die avond nog wat meer uit de doeken gedaan, bijvoorbeeld over de software update waar Elon 't over had in de laatste earnings call of misschien iets over andere superchargers in nederland...

wanneer we op het mapje van de superchargers op de tesla site kijken, stemt het mee niet hoopvol vwb NL... En we hebben er echt 1 nodig om de in winter van eindhoven naar alkmaar op en neer te komen...

- - - Updated - - -

Volgens mij is het redelijk random, ik krijg ook niet alles. Zelfs voor de Supercharger in Oosterhout, waar ik woon, was ik niet uitgenodigd....

Maar goed, gaan we een geheim teken afspreken om leden van deze clan te kunnen herkennen? Iets met stickers op het voorhoofd, of wielklemmen aan het been?

uitnodiging ontvangen, meteen aangemeld met gast... berichtje op facebook en binnen 2 minuten een reactie :)
 
wanneer we op het mapje van de superchargers op de tesla site kijken, stemt het mee niet hoopvol vwb NL... En we hebben er echt 1 nodig om de in winter van eindhoven naar alkmaar op en neer te komen...

dat ben ik niet met je eens..
Eindoven - Alkmaar vv is 320 km.. Via de A2, waar je grotendeels niet harder dan 100 mag en - tenzij je s'nachts gaat - vaak ook niet veel harder kan rijden. Ook in de winter is dat als je wilt, te doen. Krap. dat wel.
Maar niemand gaat toch vv 320 km rijden zonder te stoppen ? Alkmaar heeft best veel laadpunten... destination charging. En als je op een locatie komt waar er geen in de buurt is dan kun je ook nog onderweg even half uur stoppen (vd Valk, Breukelen, 22kW). 50 km bij laden en je haalt het prima. Of mis ik nu wat ?
 
dat ben ik niet met je eens..
Eindoven - Alkmaar vv is 320 km.. Via de A2, waar je grotendeels niet harder dan 100 mag en - tenzij je s'nachts gaat - vaak ook niet veel harder kan rijden. Ook in de winter is dat als je wilt, te doen. Krap. dat wel.
Maar niemand gaat toch vv 320 km rijden zonder te stoppen ? Alkmaar heeft best veel laadpunten... destination charging. En als je op een locatie komt waar er geen in de buurt is dan kun je ook nog onderweg even half uur stoppen (vd Valk, Breukelen, 22kW). 50 km bij laden en je haalt het prima. Of mis ik nu wat ?

Ja je vergeet 3 dingen...
Gratis...
Snel...
Iets verder dan Alkmaar, of tegenwind....

Als ik naar Hoorn of den Helder, ga moet ik nu dus in Leiderdorp bij ac bij laden, mits niet bezet.....
al snel een half uur 50 km soms nog net niet genoeg.
Er is nu een fastned bij het hellegatsplein, maar ik heb nog geen chademo.