Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wanneer is dat dan?

Schermafbeelding 2015-02-19 om 19.29.50.png
 
Heb me ook net aangemeld. Ben benieuwd hoe ze dat laden gaan regelen.

Nou, daar zijn ze heel goed in. Heb het meegemaakt hier in Tilburg na de rally vorig jaar en ik begreep dat in die paar uur er veel kWh's zijn verplaatst:)

Maar heeft nu nog niemand even gekeken hoe het zit met de (al dan niet) in aanbouw zijnde SuC daar? Ondanks dat het een paar minuten omrijden is zou hij (is een SuC mannelijk? ik denk het wel trouwens :) mij zeer welkom zijn. Kan vanuit huis naar Noord Holland rijden en daar bezoeken doen maar terug wordt dan krap (of heel rustig rijden). Op de terugweg een 20 minuten daar kunnen bijladen haalt de stress uit de dag.
 
Hee, The Froq, oude bekende. Bedacht me net vanmiddag dat sommige mensen hier niet zo vaak meer komen. Neem nou Pebell, ooit een fanatiekeling hier, maar al een tijdje niet meer gezien (was toen zijn rijbewijs kwijt, toch?).

Maar even terzake, dat nieuwe hoofdkantoor is op 100 meter van mijn werk, dus ik kon de uitnodiging niet laten liggen. Ik ben er dus ook, tot dan!