Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Welke maanden zijn de auto's geleverd die nu opgeroepen worden.

Mijne van half dec 2013

- - - Updated - - -

Falcon-deuren : dat wordt inderdaad half mei, 2016.

Dacht dat eerst de hooverwheels worden uitgerold.

bttf1.jpg
 
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in (ondernemen in) elektrisch vervoer en alles wat daaraan gerelateerd is (laadinfrastructuur, energietransitie, regelgeving etc.) organiseert Dutch-INCERT op 5 en 6 maart de tweede editie van de masterclass elektrisch vervoer: Masterclass Elektrisch Vervoer

Hans Noordsij en ik hebben deelgenomen aan de eerste editie van deze masterclass vorig jaar en waren beide erg enthousiast. Zie ook de blog van Hans hierover: 2 november 2014 - Masterclass Elektrisch Vervoer - Leafrijder | Leafrijder
 
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in (ondernemen in) elektrisch vervoer en alles wat daaraan gerelateerd is (laadinfrastructuur, energietransitie, regelgeving etc.) organiseert Dutch-INCERT op 5 en 6 maart de tweede editie van de masterclass elektrisch vervoer: Masterclass Elektrisch Vervoer

Hans Noordsij en ik hebben deelgenomen aan de eerste editie van deze masterclass vorig jaar en waren beide erg enthousiast. Zie ook de blog van Hans hierover: 2 november 2014 - Masterclass Elektrisch Vervoer - Leafrijder | Leafrijder

Had er idd al naar gekeken. Is 14km van mij vandaan. Als het past in de agenda dan ga ik wel.
 
??? Net door de politie gebeld dat ze bij mijn Tesla staan en dat de bestuurders portier openstond???? Ik gelijk op de App kijken en zag mijn kofferbak open. Klopt zei de agent, zo hebben we u gevonden (mijn tas zat erin)

Echt bizar, ik heb zoals altijd op de App gekeken toen ik wegliep en weet zeker dat hij op slot stond???? Vreemd hoor. Maar gelukkig dat de vrienden van politie er zijn.

Heb je nog contact met Tesla gehad? Zijn er logs bekeken? Het zou in ieder geval fijn zijn om een verklaring te hebben hoe dit heeft kunnen gebeuren....
 
Stap ik net de auto in met een rood bericht dat de bandenspanning te laag is, achterband lek.. Staat helemaal slap. :confused: Dat terwijl ik morgen naar Val Thorens moet rijden. In de buurt nergens meer een Sottozero band te krijgen natuurlijk, afslepen door Tesla naar Amsterdam kost 650 euro (!!), net gebeld met Roadside Assistance. Afslepen wordt schijnbaar maar voor de eerste 90 KM vergoed en woon zelf in Groningen. Misschien dus toch maar een ANWB abonnement nemen...

Iemand tips?
 
Last edited:
Stap ik net de auto in met een rood bericht dat de bandenspanning te laag is, achterband lek.. Staat helemaal slap. :confused: Dat terwijl ik morgen naar Val Thorens moet rijden. In de buurt nergens meer een Sottozero band te krijgen natuurlijk, afslepen door Tesla naar Amsterdam kost 650 euro (!!), net gebeld met Roadside Assistance. Afslepen wordt schijnbaar maar voor de eerste 90 KM vergoed en woon zelf in Groningen. Misschien dus toch maar een ANWB abonnement nemen...

Iemand tips?

dit is wat Patrick Claerhout alle lange tijd duidelijk wil maken.
Ik heb in ieder geval een extra road assistance verzekering afgesloten
 
Stap ik net de auto in met een rood bericht dat de bandenspanning te laag is, achterband lek.. Staat helemaal slap. :confused: Dat terwijl ik morgen naar Val Thorens moet rijden. In de buurt nergens meer een Sottozero band te krijgen natuurlijk, afslepen door Tesla naar Amsterdam kost 650 euro (!!), net gebeld met Roadside Assistance. Afslepen wordt schijnbaar maar voor de eerste 90 KM vergoed en woon zelf in Groningen. Misschien dus toch maar een ANWB abonnement nemen...

Iemand tips?
Spoedafspraak maken bij een bandenboer die de betreffende banden kan leveren en monteren.
Spuitbus met reparatieslijm in je lekke band (of DHZ propje, als het een groot gat is) en er naar toe tuffen met 80 km/h.
Worst case is je TPMS sensor naar de haaien, maar dat kan er ook nog wel bij...
 
Spoedafspraak maken bij een bandenboer die de betreffende banden kan leveren en monteren.
Spuitbus met reparatieslijm in je lekke band (of DHZ propje, als het een groot gat is) en er naar toe tuffen met 80 km/h.
Worst case is je TPMS sensor naar de haaien, maar dat kan er ook nog wel bij...

Of velg met band lenen van een tesla rijder in de omgeving (die misschien wel een aparte set zomer / winter heeft?) en daarmee naar adam rijden?
 
Er is uiteindelijk een prop in geschoten, spijker op het loopvlak. Helaas niemand in de buurt die de banden op voorraad heeft of nog kan bestellen voor morgen, dus wordt nog een ritje Amsterdam nu.. Iniedergeval wel heel blij nu dat de auto niet gesleept hoeft te worden.

Is dit geen definitieve reparatie? Ik heb meerdere malen een band met een prop laten repareren en zonder probleem verder gereden.